Alicja Błaszczyk
straż-sekretarka; pracwnik biurowy, Starostwo Powiatowe w Pyrzycach Centrum Zarządzania Kryzysowego
Wypowiedzi
-
Witam Pani Lucyno.
Nazywam się Alicja Błaszczyk i jestem absolwentką studiów magisterskich
o kierunku Turystyki i Rekreacji na Uniwersytecie Szczecinskim. Jestem zainteresowana Pani ofertą pracy.
Doświadczenie i kariera w poprzednich firmach na stanowiskach biurowych, przy obsłudze klienta, jako hostessa, pozwala mi twierdzić, iż będę w stanie sprostać Pani oczekiwaniom. Praca taka jest zgodna z moimi zainteresowaniami i posiadanymi kwalifikacjami. Doskonale radzę sobie z obsługą biura, zarządzaniem bieżącą korespondencją, pisaniem pism, sporządzaniem protokołów ze spotkań itd. Te umiejętności są z pewnością niezbędne na takim stanowisku w dzisiejszych czasach. Praca w Pani biurze umożliwi mi także pogłębianie swych zainteresowań związanych z turystyką. Mam odpowiednie kwalifikacje w zakresie obsługi urządzeń biurowych ( fax., drukarka, kserokopiarka,skaner), komputera. Nie obce są mi pakiety biurowe, a w nich Microsoft Word, Excel, Power Point itp., a także Open Office.
Moje samozaparcie, sumienna praca i dążenie do wysoko zamierzonych celów pozwoliło mi na szybkie przyswajanie nowych umiejętności i na dobrą komunikację interpersonalną.
Charakteryzuje mnie chęć podejmowania nowych wyzwań, ambicja, sumienność, komunikatywność, kreatywność. Zdobyte dotychczas doświadczenie zawodowe nauczyło mnie także być w ciągłym ruchu i szybko reagować na zaistniałe sytuacje, nie będąc przy tym apodyktyczną, a asertywną
i taktowną.
Jestem przekonana, że moja osoba wniesie do Pani biura wiele korzyści, które przełożą się bezpośrednio zarówno na założone strategie przedsięwzięć, jak i ogólne dobro i wizerunek firmy.
Mam nadzieje, że moja osoba wzbudzi Pani zainteresowanie i będę miała okazję przedstawić siebie na rozmowie kwalifikacyjnej.
Pozdrawiam
Alicja BłaszczykAlicja Błaszczyk edytował(a) ten post dnia 19.07.10 o godzinie 11:19