Umiejętności
E-commerce
Microsoft Office
Salesforce.com
SQL
Zendesk
Umiejętności interpersonalne
przywództwo w zespole
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Customer Success Specialist
- Deputy team leader 11.2016 - 03.2017
- Codzienna praca z aplikacją Ebay
- Codzienna praca z aplikacją Amazon
- Analiza sprzedaży kont
- Wprowadzanie rozwiązań i usprawnień mających na celu zwiększenie sprzedaży
- Optymalizacja kont
- Budowanie relacji z szerokim portfolio klientów z różnych branż
- Praca z działem technicznym i deweloperskim w celu ciągłego ulepszania produktu
- Codzienna praca z aplikacją Ebay
- Codzienna praca z aplikacją Amazon
- Analiza sprzedaży kont
- Wprowadzanie rozwiązań i usprawnień mających na celu zwiększenie sprzedaży
- Optymalizacja kont
- Budowanie relacji z szerokim portfolio klientów z różnych branż
- Praca z działem technicznym i deweloperskim w celu ciągłego ulepszania produktu
Customer Success Specialist
- Codzienna praca z aplikacją Ebay
- Codzienna praca z aplikacją Amazon
- Analiza sprzedaży kont
- Wprowadzanie rozwiązań i usprawnień mających na celu zwiększenie sprzedaży
- Optymalizacja kont
- Budowanie relacji z szerokim portfolio klientów z różnych branż
- Praca z działem technicznym i deweloperskim w celu ciągłego ulepszania produktu
- Codzienna praca z aplikacją Amazon
- Analiza sprzedaży kont
- Wprowadzanie rozwiązań i usprawnień mających na celu zwiększenie sprzedaży
- Optymalizacja kont
- Budowanie relacji z szerokim portfolio klientów z różnych branż
- Praca z działem technicznym i deweloperskim w celu ciągłego ulepszania produktu
Kierownik zmiany
- Zapewnianie 100% satysfakcji klientów poprzez dostarczanie produktu i obsługi o najwyższej jakości
- Budowanie zespołu – rekrutacja, szkolenie, motywowanie tak by osiągnął doskonałość operacyjną
- Przeprowadzanie akcji promocyjnych i marketingowych z poziomu kawiarni
- Nadzorowanie poziomu stanu magazynowego – inwentaryzacja
- Budowanie zespołu – rekrutacja, szkolenie, motywowanie tak by osiągnął doskonałość operacyjną
- Przeprowadzanie akcji promocyjnych i marketingowych z poziomu kawiarni
- Nadzorowanie poziomu stanu magazynowego – inwentaryzacja
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Motoryzacja, Piłka nożna, Wellness