Aleksandra Surdykowska (Zielińska)

PR,CR,CSR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
wspólnik
Thinkspire s.c.
Communication based on responsible relations
e2e *relacje pracownicze
b2m *relacje z mediami
b4e *relacje ze środowiskiem
b2b *relacje biznesowe
b2co *relacje ze społecznością
b2c *relacje konsumenckie
Logo
PR Consultant, Dział Strategy & Development
On Board PR i On Board San Markos Group
On Board PR:
-Koordynacja projektów PR w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
-Realizacja projektów m.in. dla Energa-Obrót, Energa-Operator, Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Smoke Free Systems,Weyerhaeuser Poland, PKP Energetyka;
-Rozwój działań komunikacyjnych prowadzonych przez Klienta;
-Koordynacja działalności firmy w ramach międzynarodowej współpracy z pozostałymi członkami sieci ECCO Network.

On Board San Markos Group:
- prowadzenie działań w zakresie PR i marketingu dla spółek Grupy (On Board PR, San Markos, Think Kong), komunikacja z mediami, udział w konferencjach i spotkaniach, opracowanie strategii i planów komunikacji;
- działania New Business;
- koordynacja projektów wewnętrznych, w tym zmiana Corporate Identity, komunikacja wewnętrzna, opracowanie zasad Client Service, uruchomienie kanałów kontaktu z Klientem, opracowanie i rozwój narzędzi i produktów, wdrożenie nowych stron internetowych;
- współpraca z biurem na Ukrainie w zakresie marketingu i wsparcia PR.
On Board PR
Junior PR Consultant, Strategy&Development
-New Business - przygotowywanie ofert, prezentacji dla potencjalnych klientów na podstawie dokonywanej analizy rynku informacji, konkurencji i konsumenta;
-Opracowywanie nowych strategii komunikacji dla potencjalnych oraz obecnych klientów firmy;
-Poszukiwanie i wdrażanie nowych narzędzi sprzyjających rozwojowi firmy oraz Klientów;
-Bieżące wsparcie komunikacyjne (public relations) dla Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce oraz Smoke Free Systems.
Inwestycje Społeczne Sp. z o.o.
koordynator CCI, CSR, programy szkoleniowe
-Tworzenie i realizacja programów społecznej odpowiedzialności biznesu CSR, CCI (nadzór merytoryczny i formalny nad realizacją projektów m.in. dla AXA Polska, InterPartner Assistance, Microsoft);
-Przygotowywanie materiałów informacyjnych, doradztwo w zakresie promocji i prowadzenia programu, pozyskiwanie patronów medialnych dla programów społecznych;
-Organizacja szkoleń i konferencji,
-Promocja firmy;
-Przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów oraz tworzenie strony internetowej.
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
stażystka
współpraca przy programach:
- Konkurs o tytuł "Dobroczyńca Roku"
- Vademecum Dobroczyńcy
Grupa Agora
praktyka; dział foto
Radio KOLOR 103 FM
praktyki reporterskie

Edukacja

Logo
CSR. Strategia Odpowiedzialnego Biznesu, studia podyplomowe
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Stosowane Nauki Społeczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Zmęczenie fizyczne ( taniec, fitness, narciarstwo)
Najlepszy prezent - regał pełen książek do przeczytania
marzenie ...chyba marzenia! Spełnione - skok ze spadochronem, w fazie oczekiwania - kurs kitesurfingu i podróż życia
pełen relaks - Mazury
coś dla ducha - emocje w teatrze

Grupy

23 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Events/HR
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Fundacja
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
III sektor
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.