Umiejętności
Content Marketing
Digital Marketing
Google Analytics
Internet
Komunikacja Marketingowa
Media
Planowanie mediów
Reklama online
Marketing internetowy
marketing produktu
Doświadczenie zawodowe
Head of influencer marketing
mullenlowe warsaw
prowadzenie zespołu influencerskiego w ramach agencji
doradztwo z obszaru influencer marketingu
szkolenia z zakresu influencer marketingu
tworzenie strategii influecer marketingowej
negocjacja i weryfikacja stawek z managerami i twórcami
realizacja/nadzór kampanii z influencerami
raportowanie kampanii z influencerami
rozliczenie kampanii z influencerami
doradztwo z obszaru influencer marketingu
szkolenia z zakresu influencer marketingu
tworzenie strategii influecer marketingowej
negocjacja i weryfikacja stawek z managerami i twórcami
realizacja/nadzór kampanii z influencerami
raportowanie kampanii z influencerami
rozliczenie kampanii z influencerami
Influencer manager
Mullenlowe Warsaw
prowadzenie zespołu influencerskiego w ramach agencji
doradztwo z obszaru influencer marketingu
szkolenia z zakresu influencer marketingu
stworzenie strategii influecer marketingowej
negocjacja i weryfikacja stawek
realizacja/nadzór kampanii z influencerami
raportowanie kampanii z influencerami
rozliczenie kampanii z influencerami
research/lokalizacja twórców
audyt twórców
doradztwo z obszaru influencer marketingu
szkolenia z zakresu influencer marketingu
stworzenie strategii influecer marketingowej
negocjacja i weryfikacja stawek
realizacja/nadzór kampanii z influencerami
raportowanie kampanii z influencerami
rozliczenie kampanii z influencerami
research/lokalizacja twórców
audyt twórców
Senior Account Manager
- project management kampanii online
- budowanie relacji z klientami - pełnienie funkcji partnera i doradcy w wyborze rozwiązań oraz w rozwiązywaniu problemów
- raportowanie wyników kampanii, analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawienie rekomendacji
- przygotowywanie prezentacji strategicznych dla kampanii Klientów
- prowadzenie kanałów social media takich marek jak Costa Coffee, Santander Bank Polska, Scholler Polska, Gerber Polska
- przeprowadzanie konkursów na kanałach social media
- współpraca z influencerami w trakcie trwania kampanii Klienta
- budowanie relacji z klientami - pełnienie funkcji partnera i doradcy w wyborze rozwiązań oraz w rozwiązywaniu problemów
- raportowanie wyników kampanii, analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawienie rekomendacji
- przygotowywanie prezentacji strategicznych dla kampanii Klientów
- prowadzenie kanałów social media takich marek jak Costa Coffee, Santander Bank Polska, Scholler Polska, Gerber Polska
- przeprowadzanie konkursów na kanałach social media
- współpraca z influencerami w trakcie trwania kampanii Klienta
Kierownik ds. Projektów
- Tworzenie projektów niestandardowych, wielomediowych (online, prasa, TV)
- Tworzenie koncepcji kreatywnych kampanii online i w prasie dla potencjalnych i stałych klientów
- Tworzenie ofert content marketingowych oraz reklamy natywnej w serwisach grupy Agora
- Kosztorysowanie i zarządzanie budżetami projektów
- Wdrażanie nowych produktów oraz możliwości Wydawcy na rynku
- Realizacja materiałów wideo dedykowanych dla Klienta
- Koordynowanie prac na każdym etapie wdrożenia i realizacji projektów specjalnych
- Prowadzenie projektów specjalnych dedykowanych Klientowi w serwisach grupy
Interia/ Avanti/Logo/Wysokie Obcasy Extra
- Przygotowywanie prezentacji multimedialnych przedstawiających projekty i ich idee
- Koordynowanie działaniami redakcji, grafików czy programistów
- Tworzenie koncepcji kreatywnych kampanii online i w prasie dla potencjalnych i stałych klientów
- Tworzenie ofert content marketingowych oraz reklamy natywnej w serwisach grupy Agora
- Kosztorysowanie i zarządzanie budżetami projektów
- Wdrażanie nowych produktów oraz możliwości Wydawcy na rynku
- Realizacja materiałów wideo dedykowanych dla Klienta
- Koordynowanie prac na każdym etapie wdrożenia i realizacji projektów specjalnych
- Prowadzenie projektów specjalnych dedykowanych Klientowi w serwisach grupy
Interia/ Avanti/Logo/Wysokie Obcasy Extra
- Przygotowywanie prezentacji multimedialnych przedstawiających projekty i ich idee
- Koordynowanie działaniami redakcji, grafików czy programistów
Partnership Executive
* managment kanałów w kategorii beauty/lifestyle
* tworzenie koncepcji kreatywnych dla potencjalnych i stałych klientów firmy
* samodzielne zarządzanie niedużymi projektami
* bieżące raportowanie z pracy
* pozyskiwanie nowych klientów do współpracy
* dbanie o dobre relacje z partnerami firmy
* tworzenie koncepcji kreatywnych dla potencjalnych i stałych klientów firmy
* samodzielne zarządzanie niedużymi projektami
* bieżące raportowanie z pracy
* pozyskiwanie nowych klientów do współpracy
* dbanie o dobre relacje z partnerami firmy
Specjalista ds. projektów specjalnych
• Prowadzenie projektów specjalnych dedykowanych Klientowi w serwisach grupy Interia
• Tworzenie wizualizacji i kreacji w Adobe Photoshop
• Tworzenie statystyk i analiz z kampanii/projektów specjalnych
• Prowadzenie konkursów, quizów oraz akcji specjalnych dla Klienta
• Planowanie kampanii display dla Klientów
• Tworzenie wizualizacji i kreacji w Adobe Photoshop
• Tworzenie statystyk i analiz z kampanii/projektów specjalnych
• Prowadzenie konkursów, quizów oraz akcji specjalnych dla Klienta
• Planowanie kampanii display dla Klientów
Account Executive
• Przygotowywanie briefów
• Organizacja i egzekucja harmonogramów,
• Organizacja i egzekucja koncepcji rozwojowych dla marki,
• Dbałość o funkcjonalność oraz content na www,
• Przygotowywanie comiesięcznych statystyk z kampanii
• Organizacja i nadzorowanie nagrań filmów
• Nadzorowanie przygotowania kreacji display
• Negocjacje budżetów projektowych
• Prowadzenie projektów – www/mobile/DOOH/online
Prowadzenie kampanii internetowej Carrefour Polska
*banery flash, statyczne. video
- współpraca między firmami Grupa K2 i Carrefour Polska
• Organizacja i egzekucja harmonogramów,
• Organizacja i egzekucja koncepcji rozwojowych dla marki,
• Dbałość o funkcjonalność oraz content na www,
• Przygotowywanie comiesięcznych statystyk z kampanii
• Organizacja i nadzorowanie nagrań filmów
• Nadzorowanie przygotowania kreacji display
• Negocjacje budżetów projektowych
• Prowadzenie projektów – www/mobile/DOOH/online
Prowadzenie kampanii internetowej Carrefour Polska
*banery flash, statyczne. video
- współpraca między firmami Grupa K2 i Carrefour Polska
Specjalista ds. marketingu
Supergift Promotion
obsługa baz danych, sprzedaż bezpośrednia, tworzenie indywidualnych produkcji dla Klientów, przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji produktów, pomoc przy kampaniach reklamowych klienta.
• doświadczenie w przygotowaniu materiałów marketingowych (w tym drukowanych)
• umiejętność tworzenia i prowadzenia baz danych klientów i partnerów biznesowych
• bardzo dobra znajomość programu graficznego Corel Draw
• umiejętność tworzenia umów cywilno-prawnych
• opracowywanie wniosków i umów dotyczących przetargów i zamówień publicznych powyżej 14 tys. euro
• 2-letnie doświadczenie w sprzedaży dla branży B2B
• sukcesy w sprzedaży bezpośredniej (wygrane przetargi, duże zamówienia korporacyjne)
• doświadczenie w przygotowaniu materiałów marketingowych (w tym drukowanych)
• umiejętność tworzenia i prowadzenia baz danych klientów i partnerów biznesowych
• bardzo dobra znajomość programu graficznego Corel Draw
• umiejętność tworzenia umów cywilno-prawnych
• opracowywanie wniosków i umów dotyczących przetargów i zamówień publicznych powyżej 14 tys. euro
• 2-letnie doświadczenie w sprzedaży dla branży B2B
• sukcesy w sprzedaży bezpośredniej (wygrane przetargi, duże zamówienia korporacyjne)
Szkolenia i kursy
* Sztuka negocjacji - Level Up Akados
* Szkolenie Google Analitycs
* Certyfikowane szkolenie " Nowe trendy: mobile i reklama video"
* Szkolenie zawodowe - social media/interactive media
* Szkolenie Google Analitycs
* Certyfikowane szkolenie " Nowe trendy: mobile i reklama video"
* Szkolenie zawodowe - social media/interactive media
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Public Relations
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Inne
Kampanie display, pośredniczenie między Klientem a Agencją,
Produkcje filmowe
Opracowywanie komunikacji marki w Internecie
Tworzenie video oraz przeprowadzanie i koordynowanie eventów
Zarządzenie produktem online
Prowadzenie strony carrefour.pl - koordynacja aktualizacji na www, dbałość o wizerunek i funkcjonalność strony (sitecore)
Tworzenie e-mailingów produktowych i zarządzanie nimi, raportowanie
Tworzenie statystyk i analiz z kampanii
Koordynowanie eventami , pośredniczenie między klientem a wykonawcami
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office
Znajomość języka angielskiego – poziom B1
Produkcje filmowe
Opracowywanie komunikacji marki w Internecie
Tworzenie video oraz przeprowadzanie i koordynowanie eventów
Zarządzenie produktem online
Prowadzenie strony carrefour.pl - koordynacja aktualizacji na www, dbałość o wizerunek i funkcjonalność strony (sitecore)
Tworzenie e-mailingów produktowych i zarządzanie nimi, raportowanie
Tworzenie statystyk i analiz z kampanii
Koordynowanie eventami , pośredniczenie między klientem a wykonawcami
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office
Znajomość języka angielskiego – poziom B1
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Karty sportowe: FitProfit, MultiSport, FitFlex i Multikarnety OK System
Grupa dla posiadaczy lub chcących dołączyć do grona szczęśliwców posiadających karty sportowe MultiSport, OK System FitProfit i FitFlex.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.