Doświadczenie zawodowe
Trener, coach, doradca personalny - właściciel
Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniową pomagającą w rozwoju przedsiębiorstw i organizacji, poprzez kształtowanie umiejętności społecznych i zawodowych pracowników.
Monroue oferuje różnorodne szkolenia dostosowane do każdej branży. Wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie w strukturach sprzedaży i zarządzania dla lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów.
Tworzymy przyjazne programy rozwoju realizowane w formie szkoleń, warsztatów oraz indywidualnych coaching-ów. Angażujemy się w projekty zapewniając kompleksowe narzędzia, które w pełni przygotowują każdego uczestnika do osiągania sukcesów w swojej branży.
Umożliwiamy budowanie zdolności przywództwa i efektywności na wszystkich poziomach organizacji. Możemy trenować indywidualną jednostkę – osobę skupiając się na dostarczeniu wyników biznesowych. Sukcesy w karierze zawodowej naszych klientów są dla nas priorytetem.
Wartością Monroue jest postępowanie w zgodzie z uczciwością, szacunkiem i poufnością. Jakość szkoleń i poziom satysfakcji uczestników podlega stałemu monitoringowi, a oceny i opinie klientów są analizowane w celu doskonalenia usług.
Monroue oferuje różnorodne szkolenia dostosowane do każdej branży. Wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie w strukturach sprzedaży i zarządzania dla lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów.
Tworzymy przyjazne programy rozwoju realizowane w formie szkoleń, warsztatów oraz indywidualnych coaching-ów. Angażujemy się w projekty zapewniając kompleksowe narzędzia, które w pełni przygotowują każdego uczestnika do osiągania sukcesów w swojej branży.
Umożliwiamy budowanie zdolności przywództwa i efektywności na wszystkich poziomach organizacji. Możemy trenować indywidualną jednostkę – osobę skupiając się na dostarczeniu wyników biznesowych. Sukcesy w karierze zawodowej naszych klientów są dla nas priorytetem.
Wartością Monroue jest postępowanie w zgodzie z uczciwością, szacunkiem i poufnością. Jakość szkoleń i poziom satysfakcji uczestników podlega stałemu monitoringowi, a oceny i opinie klientów są analizowane w celu doskonalenia usług.
Regionalny Kierownik Sprzedaży CNS
Maksymalizacja wyników sprzedaży w podleglym terytorium poprzez konsekwentne realizowanie polityki sprzedaży, a w szczegolności:
a)zatwierdzanie i kontrola realizacji działań trade marketingowych na powierzonym terenie - łódzkie, dolnośląskie, opolskie i śląskie
b)kierowanie podległym zespołem PM w celu podnoszenia ich efektywności i umiejetności sprzedaży
c) prowadzenie szkoleń dla PM
d) prowadzenia rekrutacji PM
a)zatwierdzanie i kontrola realizacji działań trade marketingowych na powierzonym terenie - łódzkie, dolnośląskie, opolskie i śląskie
b)kierowanie podległym zespołem PM w celu podnoszenia ich efektywności i umiejetności sprzedaży
c) prowadzenie szkoleń dla PM
d) prowadzenia rekrutacji PM
wystawiono
Aleksandra to osoba pełna pasji i pozytywnego nastawienia. Zawsze uśmiechnięta i gotowa do działania. Ceniąca sobie profesjonalizm przez duże P jak i przeogromne zaangażowanie, którym nie sposób było się od niej nie "zarazić” :) Zawsze konstruktywnie wspierająca, ale i za razem wymagająca. Współpraca z nią była dla mnie ogromną przyjemnością.
Przedstawiciel Medyczny CNS
- budowanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi lekarzami oraz realizacja planów sprzedaży
- promowanie produktów firmy według określonych zasad
- realizacja założeń projektów marketingowych: promocje, wprowadzenie na rynek nowych leków, konferencje
Target: Psychiatria,Neurologia,Laryngologia
- promowanie produktów firmy według określonych zasad
- realizacja założeń projektów marketingowych: promocje, wprowadzenie na rynek nowych leków, konferencje
Target: Psychiatria,Neurologia,Laryngologia
Przedstawiciel Medyczny
Promowanie preparatów wśród lekarzy psychiatrów oraz neurologów. Prowadzenie prezentacji na oddziałach szpitalnych oraz w hurtowniach dla telemarketingu. Dbałość o stany hurtowni promowanych preparatów. Bieżąca współpraca z aptekami. Raportowanie codziennej pracy w terenie do przełożonych.
Specjalista ds. sprzedaży.
Praca w terenie, bezpośredni kontakt z klientem, obsługa już istniejącej bazy klientów oraz pozyskiwanie nowych. Windykacja należności. Odpowiedzialność za rozwój i sprzedaż w swoim rejonie. Sporządzanie umów oraz prowadzenie prezentacji firmy i proponowanych produktów. Kwiecień 2006 r. osiągnęłam wynik, który zapewnił mi I miejsce w rankingu najlepszych handlowców zatrudnionych w firmie.
Specjalista ds. rozliczeń.
Praca w dziale marketingu, pozyskiwanie nowych kontrahentów, sporządzanie i podpisywanie umów handlowych. Prowadzenie archiwizacji listów transportowych, wprowadzanie danych z listów przewozowych do systemów logistycznych, sporządzanie raportów sprzedaży i finansowych. Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami oraz innymi oddziałami i placówkami firmy, koordynowanie pracy kurierów i ich rozliczanie. Częsta praca w środowisku Windows.
Szkolenia i kursy
ZARZADZANIE
Cel szkolenia: uzyskanie oraz uzupełnienie wiedzy ogólnej z zakresu zarządzania.
SZTUKA NEGOCJACJI
Cel szkolenia: poprawa efektywności wizyt aptecznych, podwyższenie świadomości dotyczącej negocjacji, umiejętności zareagowania w przypadku trudnych rozmów z klientami.
SZKOLENIE ISO – ZAPEWNIENIE JAKOŚCI PEPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH
Cel szkolenia: podwyższenie jakości sprzedaży produktów farmaceutycznych, zapoznanie się z procedurami ISO, oraz umiejętności zareagowania w przypadku wystąpienia problemów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa produktowego.
STANDARDY WIZYTY APTECZNEJ
Cel szkolenia: podwyższenie jakości wizyty aptecznej, ukierunkowanie na profesjonalną obsługę apteczną oraz tworzenie relacji z klientem, umiejętność zastosowania PCK produktów. Warsztaty praktyczne.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Cel szkolenia: podwyższenie jakości sprzedaży produktu, prowadzonych rozmów handlowych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, analiza postaw i typów osobowości klienta.
PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
Cel szkolenia: nabycie umiejętności sprzedażowych, prowadzenia rozmów handlowych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej z klientem. Warsztaty praktyczne.
SZTUKA PREZENTACJI
Cel szkolenia: Rozwijanie umiejętności przygotowania prezentacji i jej prezentowania. Warsztaty praktyczne.
OBSŁUGA KLIENTA
Cel szkolenia: Rozwijanie umiejętności niezbędnych w procesie skutecznej obsługi klienta oraz zaspokajania jego potrzeb, umiejętności radzenia sobie ze stresem. Warsztaty praktyczne.
Cel szkolenia: uzyskanie oraz uzupełnienie wiedzy ogólnej z zakresu zarządzania.
SZTUKA NEGOCJACJI
Cel szkolenia: poprawa efektywności wizyt aptecznych, podwyższenie świadomości dotyczącej negocjacji, umiejętności zareagowania w przypadku trudnych rozmów z klientami.
SZKOLENIE ISO – ZAPEWNIENIE JAKOŚCI PEPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH
Cel szkolenia: podwyższenie jakości sprzedaży produktów farmaceutycznych, zapoznanie się z procedurami ISO, oraz umiejętności zareagowania w przypadku wystąpienia problemów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa produktowego.
STANDARDY WIZYTY APTECZNEJ
Cel szkolenia: podwyższenie jakości wizyty aptecznej, ukierunkowanie na profesjonalną obsługę apteczną oraz tworzenie relacji z klientem, umiejętność zastosowania PCK produktów. Warsztaty praktyczne.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Cel szkolenia: podwyższenie jakości sprzedaży produktu, prowadzonych rozmów handlowych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, analiza postaw i typów osobowości klienta.
PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
Cel szkolenia: nabycie umiejętności sprzedażowych, prowadzenia rozmów handlowych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej z klientem. Warsztaty praktyczne.
SZTUKA PREZENTACJI
Cel szkolenia: Rozwijanie umiejętności przygotowania prezentacji i jej prezentowania. Warsztaty praktyczne.
OBSŁUGA KLIENTA
Cel szkolenia: Rozwijanie umiejętności niezbędnych w procesie skutecznej obsługi klienta oraz zaspokajania jego potrzeb, umiejętności radzenia sobie ze stresem. Warsztaty praktyczne.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Psychologia, psychoterapia
Sport
Dobre książki
Wyjazdy trekingowe
Sport
Dobre książki
Wyjazdy trekingowe
Inne
Prawo jazdy kat. B bezwypadkowa jazda od 1999r
Grupy
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
Szaleństwo jest wtedy, gdy chcemy osiągnąć coś nowego, robiąc wszystko po staremu...
Szkoła Skutecznych Trenerów Biznesu SSTB uczy (się również) jak robić po nowemu...
AMBICJA,
MULTIDYSCYPLINAR
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Praca dla trenera.
Grupa dla trenerów, coache'ów poszukujących zatrudnienia. Zapraszamy tylko ludzi z twarzą. Bez zdjęcia usuwam.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość