Aleksandra Szczesna

ALEKSANDRA SZCZĘSNA
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. administracji
Tonsmeier Centrum Sp. z o.o.
• raportowanie przejazdów w systemie Sap,
• księgowanie faktur zakupowych,
• wystawianie faktur sprzedażowych,
• negocjowanie cen oraz warunków płatności,
• obsługa zamówień klientów pod względem logistycznym,
• planowanie odbiorów surowców zgodnie z zamówieniami klientów
• przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty,
• gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,
• organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura.
Stena Recycling Sp. z o.o.
Specjalista ds. gospodarki towarowo- materiałowej, kasjer, wagowa
• samodzielna organizacja pracy biura,
• opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
• przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty,
• gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,
• organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura,
• fakturowanie (sprzedaż, zakup),
• ewidencjonowanie faktur,
• prowadzenie magazynu surowców i odpadów niebezpiecznych
• monitorowanie płatności,
• wypłacanie i rozliczanie zaliczek,
• przygotowywanie dokumentów dla Głównej Księgowej,
• przygotowywanie dokumentów do sporządzania list płac przez dział HR
• ważenie surowców,
• wypłacanie należnej kwoty klientom indywidualnym za przywieziony surowiec,
• współpraca z podwykonawcami i operatorami logistycznymi (negocjowanie cen, warunków płatności),
• utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami firmy,
• planowanie odbiorów surowców zgodnie z zamówieniami klientów,
• kierowanie logistyką (utrzymanie ruchu, koordynacja pracy kierowców),
• wydawanie i przyjmowanie dokumentów KPO, DPO i DPR
Logo
Specjalista ds. marketingu
KOMUNAL SP. Z O.O.
• nadzorowanie usług porządkowych w okresie zimowo - wiosennym (odśnieżanie i usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych pieszych i samochodowych, parkingów, placów oraz stacji benzynowych),
• nadzorowanie usług porządkowych w okresie letnim – (zamiatanie ulic, koszenie trawników).
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
CENTRUM HANDLOWE "PIK"
• przyjmowanie zamówień telefonicznych
• wystawianie faktur i not korygujących,
• sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur,
• monitorowanie płatności,
• wprowadzanie faktur do systemu informatycznego oraz kontrola obiegu dokumentacji handlowej,
• przygotowywanie raportów,
• sporządzanie bieżącej wewnętrznej dokumentacji.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing – specjalność bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne

Grupy

Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
OCHRONA ŚRODOWISKA
OCHRONA ŚRODOWISKA
Zainteresowani ochroną środowiska, kontaktami w branzy wymiana informacji - znajdą tu miejsce dla siebie