Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Umiejętności analityczne
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność
Umiejętność budowania i dbania o dobre długofalowe relacje z klientem
Dbałość o szczegóły, możliwość, wykonywania wielu zadań, umiejętność szybkiej pracy w każdym środowisku
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału Banku
Zarządzanie zespołem, nadzór nad realizacją zadań. Aktywizacja sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, dbałość o relacje z pozyskanymi klientami. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i kosztami Oddziału, realizowanie kontroli wewnętrznych. Rozwój kompetencji pracowników, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych grupowych i indywidualnych. Budowanie zaangażowania w zespole poprzez ustalanie działań i skuteczne motywowanie do ich osiągania. Dbałość o realizację polityki jakości obsługi klienta. Rekrutacja pracowników i przygotowywanie wniosków kadrowych.
Sukcesy:
Samodzielne zarządzam Oddziałem z wszystkimi biznesami- klient indywidualny, klient bankowości osobistej, klient firmowy oraz klient hipoteczny.
Organizuję i prowadzę cieszące się dużym zainteresowaniem spotkania biznesowe dla klientów Banku.
Aktywnie pozyskuję i dbam o utrzymanie dobrych relacji z klientami.
Projektuję i przeprowadzam szkolenia wewnętrzne grupowe i indywidualne.
Sukcesy:
Samodzielne zarządzam Oddziałem z wszystkimi biznesami- klient indywidualny, klient bankowości osobistej, klient firmowy oraz klient hipoteczny.
Organizuję i prowadzę cieszące się dużym zainteresowaniem spotkania biznesowe dla klientów Banku.
Aktywnie pozyskuję i dbam o utrzymanie dobrych relacji z klientami.
Projektuję i przeprowadzam szkolenia wewnętrzne grupowe i indywidualne.
Zastępca Dyrektora Oddziału
Wspieranie Dyrektora Oddziału w kierowaniu Oddziałem, zastępowanie go podczas nieobecności. Odpowiedzialność za realizację celów i zadań oraz funkcjonowanie Oddziału. Rekrutacja pracowników i przygotowywanie wniosków kadrowych. Zarządzanie zespołem, nadzór nad realizacją zadań. Dbałość o realizację polityki jakości obsługi klienta. Realizowanie kontroli wewnętrznych. Budowanie zaangażowania w zespole poprzez ustalanie działań i skuteczne motywowanie do ich osiągania.
Sukcesy:
Oddział, którym współkierowałam zajmował czołowe miejsce w rankingach sprzedażowych w Banku.
Brałam udział w projektach wewnątrzbankowych- wypracowywałam rozwiązania mające usprawnić procesy: system workflow, brałam udział w współtworzeniu procedur reklamacyjnych.
Osiągnęłam najlepszy wynik w Banku Nordea w projekcie assessment – podczas rekrutacji na Dyrektora Oddziału Advisory.
Projektowałam i przeprowadzałam szkolenia wewnętrzne grupowe i indywidualne.
Sukcesy:
Oddział, którym współkierowałam zajmował czołowe miejsce w rankingach sprzedażowych w Banku.
Brałam udział w projektach wewnątrzbankowych- wypracowywałam rozwiązania mające usprawnić procesy: system workflow, brałam udział w współtworzeniu procedur reklamacyjnych.
Osiągnęłam najlepszy wynik w Banku Nordea w projekcie assessment – podczas rekrutacji na Dyrektora Oddziału Advisory.
Projektowałam i przeprowadzałam szkolenia wewnętrzne grupowe i indywidualne.
Doradca klienta
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom indywidualnym. Sprzedaż produktów bancassurance. Obsługa „posprzedażowa” pozyskanych klientów, budowanie długofalowych relacji między Klientem a Bankiem.
Koordynacja współpracy z brokerami finansowymi (Expander, Open Finance) – przyjmowanie i selekcja, analiza wniosków o kredyty hipoteczne, sporządzanie umów, uruchamianie kredytów, Monitoring jakości i szybkości procesu kredytowego wniosków analizowanych przez innych pracowników Oddziału.
Sukcesy:
Zajmowałam czołowe miejsca w rankingach sprzedażowych – sprzedaż kredytów hipotecznych i produktów bancassurance.
Koordynowałam i kierowałam współpracą z pośrednikami Open Finance, Expander i inni.
Występowałam publicznie podczas spotkań z klientami.
Brałam udział w projektach wewnątrzbankowych – wypracowywałam rozwiązania, które następnie wdrażano aby usprawniać procesy- proces kredytów hipotecznych, tworzyłam opisy stanowisk pracowników obsługi.
Koordynacja współpracy z brokerami finansowymi (Expander, Open Finance) – przyjmowanie i selekcja, analiza wniosków o kredyty hipoteczne, sporządzanie umów, uruchamianie kredytów, Monitoring jakości i szybkości procesu kredytowego wniosków analizowanych przez innych pracowników Oddziału.
Sukcesy:
Zajmowałam czołowe miejsca w rankingach sprzedażowych – sprzedaż kredytów hipotecznych i produktów bancassurance.
Koordynowałam i kierowałam współpracą z pośrednikami Open Finance, Expander i inni.
Występowałam publicznie podczas spotkań z klientami.
Brałam udział w projektach wewnątrzbankowych – wypracowywałam rozwiązania, które następnie wdrażano aby usprawniać procesy- proces kredytów hipotecznych, tworzyłam opisy stanowisk pracowników obsługi.
Szkolenia i kursy
11.2010- Program Rozwojowy Przywództwo w Nordea. Praca z talentami. Organizator: Brian Tracy International
12.2009- Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych.
10.2009- Kurs Business English – LCCI (B2)- poziom FCE 09.2009- Program Rozwoju osobistego PEP
04.2009- Leading People in Nordea – warsztaty rozwoju kompetencji
01.2009- Coaching
01.2006- Efektywna obsługa klienta i elementy technik sprzedaży, Rozwiązywanie konfliktów, Zarządzanie sobą w czasie, Współpraca w zespole, Radzenie sobie ze stresem
01.2005- Obsługa klienta i techniki sprzedaży
12.2009- Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych.
10.2009- Kurs Business English – LCCI (B2)- poziom FCE 09.2009- Program Rozwoju osobistego PEP
04.2009- Leading People in Nordea – warsztaty rozwoju kompetencji
01.2009- Coaching
01.2006- Efektywna obsługa klienta i elementy technik sprzedaży, Rozwiązywanie konfliktów, Zarządzanie sobą w czasie, Współpraca w zespole, Radzenie sobie ze stresem
01.2005- Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Joga - ćwiczenia pomagają mi w zrelaksowaniu się, rozluźnieniu, poprawiają zdrowie i dają pozytywne nastawienie.
Podróże- zwłaszcza wyjazdy do ciepłych miejsc organizowane samodzielnie z możliwością zobaczenia jak wygląda codzienne życie w odwiedzanych krajach.
Koncerty muzyki rockowej- muzyka na żywo to zupełnie inny odbiór i atmosfera niż słuchana w domu z nośników elektronicznych.
Podróże- zwłaszcza wyjazdy do ciepłych miejsc organizowane samodzielnie z możliwością zobaczenia jak wygląda codzienne życie w odwiedzanych krajach.
Koncerty muzyki rockowej- muzyka na żywo to zupełnie inny odbiór i atmosfera niż słuchana w domu z nośników elektronicznych.
Organizacje
10.2012 – Fundacja Ad Fontes – byłam jedną z pomysłodawczyń i współzałożyłam fundację, której celem jest wspieranie kobiet dążących do rozwoju, aktywnych, przedsiębiorczych, chcących realizować działania sprzyjające rozwojowi osobistemu. Organizacja szkoleń i konferencji, tworzenie klubów biznesu dla kobiet.
Sukcesy:
W ramach działania fundacji napisałam wniosek o grant, który uzyskał akceptację i otrzymał dofinansowanie Urzędu Miasta Gdańska. Zrealizowany w ramach grantu projekt cieszył się dużym zainteresowaniem uczestniczek.
Sukcesy:
W ramach działania fundacji napisałam wniosek o grant, który uzyskał akceptację i otrzymał dofinansowanie Urzędu Miasta Gdańska. Zrealizowany w ramach grantu projekt cieszył się dużym zainteresowaniem uczestniczek.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.