Umiejętności
AutoCAD
Corel
Photoshop Elements
Norma Pro
MS Access
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista
- analiza rynku oraz trendów rynkowych
- przygotowywanie analiz oraz raportów wspierających proces rozwoju biznesu
- analizowanie i monitorowanie Klientów (plany inwestycyjne, ich oczekiwania i potrzeby i przygotowywanie planów marketingowych)
- analizowanie i monitorowanie Konkurentów (strategia, cele, mocne i słabe strony oraz kreowanie przewag konkurencyjnych)
- przygotowywanie i aktualizowanie planowanych inwestycji firmy
- prowadzenie oraz uczestnictwo w projektach wdrożeniowych wspierających rozwój organizacji
- przygotowywanie analiz oraz raportów wspierających proces rozwoju biznesu
- analizowanie i monitorowanie Klientów (plany inwestycyjne, ich oczekiwania i potrzeby i przygotowywanie planów marketingowych)
- analizowanie i monitorowanie Konkurentów (strategia, cele, mocne i słabe strony oraz kreowanie przewag konkurencyjnych)
- przygotowywanie i aktualizowanie planowanych inwestycji firmy
- prowadzenie oraz uczestnictwo w projektach wdrożeniowych wspierających rozwój organizacji
Specjalista ds Marketingu
− monitorowanie rynku, potrzeb Klientów oraz aktywności i działań konkurencji Klientów na terenie działalności Oddziału firmy (tj. woj. śląskie i świętokrzyskie)
− pierwszy kontakt z Klientem, nawiązanie relacji
− przygotowywanie materiałów reklamowych i wstępnych ofert współpracy (zarówno część merytoryczna jak i graficzna)
− bieżące monitorowanie planów inwestycyjnych Klientów, podtrzymywanie kontaktu (kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy)
− stworzenie oraz administracja bazy danych związanej z potencjalnymi Klientami / inwestycjami (MS Excel, MS Access)
− biały wywiad
− przygotowywanie prezentacji marketingowych zarówno dla Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego
− ścisła współpraca z Klientem wewnętrznym firmy, uczestnictwo w naradach oddziałowych, marketingowych
− analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych
− organizacja i koordynacja eventów firmowych
− pierwszy kontakt z Klientem, nawiązanie relacji
− przygotowywanie materiałów reklamowych i wstępnych ofert współpracy (zarówno część merytoryczna jak i graficzna)
− bieżące monitorowanie planów inwestycyjnych Klientów, podtrzymywanie kontaktu (kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy)
− stworzenie oraz administracja bazy danych związanej z potencjalnymi Klientami / inwestycjami (MS Excel, MS Access)
− biały wywiad
− przygotowywanie prezentacji marketingowych zarówno dla Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego
− ścisła współpraca z Klientem wewnętrznym firmy, uczestnictwo w naradach oddziałowych, marketingowych
− analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych
− organizacja i koordynacja eventów firmowych
Specjalista ds marketingu i oferowania
- analiza wymagań przetargowych;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych do ofert przetargowych (w języku polskim
i angielskim);
- koordynacja prac nad ofertą;
- przygotowywanie prezentacji PowerPoint, w tym prezentacji inżynierskich;
- tłumaczenia;
- monitorowanie rynku, potrzeb Klientów oraz aktywności i działań konkurencji na terenie działalności Oddziału firmy (tj. woj. śląskie i świętokrzyskie);
- administracja systemu ewidencji ofert;
- stworzenie oraz administracja bazy danych związanej ze zrealizowanymi projektami oraz kadra firmy (MS Excel);
- przygotowywanie prezentacji marketingowych zarówno dla Klienta zewnętrznego,
jak i wewnętrznego;
- organizacja i koordynacja eventów firmowych.
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych do ofert przetargowych (w języku polskim
i angielskim);
- koordynacja prac nad ofertą;
- przygotowywanie prezentacji PowerPoint, w tym prezentacji inżynierskich;
- tłumaczenia;
- monitorowanie rynku, potrzeb Klientów oraz aktywności i działań konkurencji na terenie działalności Oddziału firmy (tj. woj. śląskie i świętokrzyskie);
- administracja systemu ewidencji ofert;
- stworzenie oraz administracja bazy danych związanej ze zrealizowanymi projektami oraz kadra firmy (MS Excel);
- przygotowywanie prezentacji marketingowych zarówno dla Klienta zewnętrznego,
jak i wewnętrznego;
- organizacja i koordynacja eventów firmowych.
Specjalista ds komunikacji i marketingu
- opracowywanie projektów graficznych plakatów, ulotek, elementów oznakowania i innych;
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych do ofert przetargowych dla klientów prywatnych jak i sektora publicznego (zgodne z pzp),
- przygotowywanie prezentacji powerpoint, w tym prezentacji inżynierskich,
- tłumaczenia,
- organizacja imprez,
- CSR,
- branding,
- dokumentacja fotograficzna i filmowa projektu,
- współpraca PR z Klientem.
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych do ofert przetargowych dla klientów prywatnych jak i sektora publicznego (zgodne z pzp),
- przygotowywanie prezentacji powerpoint, w tym prezentacji inżynierskich,
- tłumaczenia,
- organizacja imprez,
- CSR,
- branding,
- dokumentacja fotograficzna i filmowa projektu,
- współpraca PR z Klientem.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie sobą
Prowadzący: Uniwersytet Skanska / Nowe Motywacje
Kosztorysowanie komputerowe
Prowadzący: Centrum Kształcenia Ustawicznego / Politechnika Świętokrzyska
Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym
Prowadzący: Politechnika Krakowska / Wydział Inżynierii Lądowej
Applicant Tracking System (ATS Kenexa)
(szkolenie z zakresu nowego systemu rekrutacyjnego)
Seminarium nt. „Kodeks Pracy”
Prowadzący: Sanbonus Sp. z o.o.
System ocen okresowych pracowników
Prowadzący: Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich
Prowadzący: Uniwersytet Skanska / Nowe Motywacje
Kosztorysowanie komputerowe
Prowadzący: Centrum Kształcenia Ustawicznego / Politechnika Świętokrzyska
Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym
Prowadzący: Politechnika Krakowska / Wydział Inżynierii Lądowej
Applicant Tracking System (ATS Kenexa)
(szkolenie z zakresu nowego systemu rekrutacyjnego)
Seminarium nt. „Kodeks Pracy”
Prowadzący: Sanbonus Sp. z o.o.
System ocen okresowych pracowników
Prowadzący: Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Zainteresowania
narty, sport, film, grafika
Organizacje
Centrum Wolontariatu w Kielcach
Inne
• zaangażowanie, efektywność
i sumienność w działaniu,
• dyspozycyjność, komunikatywność
i kreatywność,
• umiejętność łatwego nawiązywania znajomości
i współpracy,
• dobra umiejętność oceny i analizy,
• duże zdolności organizatorskie,
• umiejętność kierowania i pracy
w zespole,
• otwartość na wszelkie formy szkolenia i doskonalenia.
i sumienność w działaniu,
• dyspozycyjność, komunikatywność
i kreatywność,
• umiejętność łatwego nawiązywania znajomości
i współpracy,
• dobra umiejętność oceny i analizy,
• duże zdolności organizatorskie,
• umiejętność kierowania i pracy
w zespole,
• otwartość na wszelkie formy szkolenia i doskonalenia.
Grupy
Wolontariat pracowniczy & CSR
Platforma wiedzy, doświadczeń i inspiracji dot. wolontariatu pracowniczego jako integralnego elementu CSR z perspektywy biznesu, organizacji, instytucji, mediów.
www.treco.pl portal dla szkoleniowców
Pierwszy tak kompleksowy i profesjonalny portal dla szkoleniowców. Dzięki stale rozwijanym funkcjonalnościom wspiera rozwój kariery i umiejętności, wzbogaca warsztat pracy, daje szybki dostęp do wiedz