Umiejętności
Reklama
Redagowanie
Angielski
Niemiecki
Analiza rynku
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Reklama online
PowerPoint
Project Management
pisanie wniosków
Wystąpienia publiczne
Badania
Statystyka
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
E-mail marketing
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Praktykant
- copywriting
- obsługa klienta biznesowego
- marketing szeptany
- obsługa klienta biznesowego
- marketing szeptany
Szkolenia i kursy
Warsztaty:
- Biznes w praktyce organizowane przez Konimpex
- Factory IT organizowane przez NIVEA Polska Sp. z o.o. Grupa Beiersdorf
- How to built a successful (IT) organisation?
Managing and developing the workforce of an organization, IBM Eclipse Support Center
- Moja personalna marka - warsztat organizowany przez zespół
Youngpro
Case study:
-Launch nowej linii produktowej jako narzędzie do budowy wartości wartości w kanale drogeryjnym orhanizowane przez Unilever Polska Sp.z o.o.
- Biznes w praktyce organizowane przez Konimpex
- Factory IT organizowane przez NIVEA Polska Sp. z o.o. Grupa Beiersdorf
- How to built a successful (IT) organisation?
Managing and developing the workforce of an organization, IBM Eclipse Support Center
- Moja personalna marka - warsztat organizowany przez zespół
Youngpro
Case study:
-Launch nowej linii produktowej jako narzędzie do budowy wartości wartości w kanale drogeryjnym orhanizowane przez Unilever Polska Sp.z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Belly Dance, Czytanie książek o polskich wyprawach w Himalaje, pielęgnacja ogrodu
Organizacje
Uczestnictwo w organizacji Nocy Naukowców 2011
(organizowanie zabaw dla najmłodszych)
(organizowanie zabaw dla najmłodszych)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Mobile Internet
Grupa dla czytelników, miłośników i przeciwników miesięcznika "Mobile Internet" - najpopularniejszego czasopisma o telefonach komórkowych