Aleksandra Runo

Suppliers Service Director PL
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Suppliers Service Director PL
Brandbank Poland (a Nielsen company)
Logo
National Key Account Manager
Brandbank Poland (a Nielsen company)
Newell Poland
Regional Sales Manager
- Całokształt działań związanych z wprowadzeniem marki Goody na rynek polski
- Realizacja planów budżetowych
- Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami (sieci handlowe)
- Prognozowanie i analiza sprzedaży
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Szkolenia produktowe
Newell Poland
Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager – Modern Trade
- Zarządzanie wybranymi kanałami sprzedaży
- Realizacja planów sprzedaży
- Bezpośrednia współpraca z sieciami handlowymi
- Prognozowanie sprzedaży
- Zarządzanie budżetem trade marketingowym – przygotowywanie akcji promocyjnych (we współpracy z zespołem marketingowym), monitoring, podsumowanie
- Przygotowywanie materiałów dla hostess oraz merchandiserów, przeszkolenie oraz koordynacja ich pracy.
- Monitorowanie działań konkurencji
Newell Poland
Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager – Klienci Biuroserwisowi
- Pozyskiwanie oraz bezpośrednia obsługa wybranych, kluczowych klientów biuroserwisowych
- Realizacja planów sprzedaży
- Zapewnienie właściwego asortymentu oraz ekspozycji produktów
- Organizowanie i monitorowanie działań marketingowo – promocyjnych
- Współpraca oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedaży klientów
- Monitorowanie, raportowanie i reagowanie na działanie konkurencji
P&G Gillette
Przedstawiciel Handlowy
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów detalicznych, hurtowych i sieci handlowych w zakresie marki BRAUN i DURACELL
- Realizacja planów sprzedaży
- Planowanie i realizacja budżetów promocyjnych
- Implementacja programów lojalnościowych i akcji promocyjnych dla partnerów handlowych i konsumentów
- Planowanie wielkości obrotów
- Szkolenie oraz nadzór nad pracą handlowców partnerów hurtowych
- Budowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu kontaktów z klientami

Szkolenia i kursy

- Profesjonalne Techniki Sprzedaży – firma KALKSTEIN Corporate Training (1998)
- Praktyka Sprzedaży, Komunikacji z Klientem i Merchandisingu – firma CHILTERN Consultancy International Polska (1998)
- Efektywna Sprzedaż – Gillette Poland S.A (1999)
- Menedżer Sprzedaży - Poradnik treningu w terenie – Gillette Poland S.A. (2000)
- Skuteczny Trening w Terenie – Szkolenie dla Menedżerów Sprzedaży – Gillette Poland S.A. (2001)
- Budowanie zaawansowanych relacji z klientem oraz podstawy negocjacji handlowych – Schenk Institute (2006)
- Category Management Training – Newell Rubbermaid (2008)
- Jak rozmawiać z sieciami – Informedia Polska (2007)
- Sales Excellence 101 – Newell Rubbermaid (2008)
- Finding Resolution Through Negotiation – szkolenie online Newell Rubbermaid (2011)
- Asertywność w biznesie – Pro-Activ (2011)

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Hotelarstwo, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie

Zainteresowania

podróże
pływanie
teatr