Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager – Modern Trade
- Zarządzanie wybranymi kanałami sprzedaży
- Realizacja planów sprzedaży
- Bezpośrednia współpraca z sieciami handlowymi
- Prognozowanie sprzedaży
- Zarządzanie budżetem trade marketingowym – przygotowywanie akcji promocyjnych (we współpracy z zespołem marketingowym), monitoring, podsumowanie
- Przygotowywanie materiałów dla hostess oraz merchandiserów, przeszkolenie oraz koordynacja ich pracy.
- Monitorowanie działań konkurencji
- Realizacja planów sprzedaży
- Bezpośrednia współpraca z sieciami handlowymi
- Prognozowanie sprzedaży
- Zarządzanie budżetem trade marketingowym – przygotowywanie akcji promocyjnych (we współpracy z zespołem marketingowym), monitoring, podsumowanie
- Przygotowywanie materiałów dla hostess oraz merchandiserów, przeszkolenie oraz koordynacja ich pracy.
- Monitorowanie działań konkurencji
Kierownik ds. Kluczowych Klientów / Key Account Manager – Klienci Biuroserwisowi
- Pozyskiwanie oraz bezpośrednia obsługa wybranych, kluczowych klientów biuroserwisowych
- Realizacja planów sprzedaży
- Zapewnienie właściwego asortymentu oraz ekspozycji produktów
- Organizowanie i monitorowanie działań marketingowo – promocyjnych
- Współpraca oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedaży klientów
- Monitorowanie, raportowanie i reagowanie na działanie konkurencji
- Realizacja planów sprzedaży
- Zapewnienie właściwego asortymentu oraz ekspozycji produktów
- Organizowanie i monitorowanie działań marketingowo – promocyjnych
- Współpraca oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedaży klientów
- Monitorowanie, raportowanie i reagowanie na działanie konkurencji
Przedstawiciel Handlowy
- Pozyskiwanie oraz obsługa klientów detalicznych, hurtowych i sieci handlowych w zakresie marki BRAUN i DURACELL
- Realizacja planów sprzedaży
- Planowanie i realizacja budżetów promocyjnych
- Implementacja programów lojalnościowych i akcji promocyjnych dla partnerów handlowych i konsumentów
- Planowanie wielkości obrotów
- Szkolenie oraz nadzór nad pracą handlowców partnerów hurtowych
- Budowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu kontaktów z klientami
- Realizacja planów sprzedaży
- Planowanie i realizacja budżetów promocyjnych
- Implementacja programów lojalnościowych i akcji promocyjnych dla partnerów handlowych i konsumentów
- Planowanie wielkości obrotów
- Szkolenie oraz nadzór nad pracą handlowców partnerów hurtowych
- Budowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu kontaktów z klientami
Szkolenia i kursy
- Profesjonalne Techniki Sprzedaży – firma KALKSTEIN Corporate Training (1998)
- Praktyka Sprzedaży, Komunikacji z Klientem i Merchandisingu – firma CHILTERN Consultancy International Polska (1998)
- Efektywna Sprzedaż – Gillette Poland S.A (1999)
- Menedżer Sprzedaży - Poradnik treningu w terenie – Gillette Poland S.A. (2000)
- Skuteczny Trening w Terenie – Szkolenie dla Menedżerów Sprzedaży – Gillette Poland S.A. (2001)
- Budowanie zaawansowanych relacji z klientem oraz podstawy negocjacji handlowych – Schenk Institute (2006)
- Category Management Training – Newell Rubbermaid (2008)
- Jak rozmawiać z sieciami – Informedia Polska (2007)
- Sales Excellence 101 – Newell Rubbermaid (2008)
- Finding Resolution Through Negotiation – szkolenie online Newell Rubbermaid (2011)
- Asertywność w biznesie – Pro-Activ (2011)
- Praktyka Sprzedaży, Komunikacji z Klientem i Merchandisingu – firma CHILTERN Consultancy International Polska (1998)
- Efektywna Sprzedaż – Gillette Poland S.A (1999)
- Menedżer Sprzedaży - Poradnik treningu w terenie – Gillette Poland S.A. (2000)
- Skuteczny Trening w Terenie – Szkolenie dla Menedżerów Sprzedaży – Gillette Poland S.A. (2001)
- Budowanie zaawansowanych relacji z klientem oraz podstawy negocjacji handlowych – Schenk Institute (2006)
- Category Management Training – Newell Rubbermaid (2008)
- Jak rozmawiać z sieciami – Informedia Polska (2007)
- Sales Excellence 101 – Newell Rubbermaid (2008)
- Finding Resolution Through Negotiation – szkolenie online Newell Rubbermaid (2011)
- Asertywność w biznesie – Pro-Activ (2011)
Edukacja
Zainteresowania
podróże
pływanie
teatr
pływanie
teatr