Aleksandra Piotrowska
Młodszy Specjalista ds. Zaopatrzenia ,Toruń - Pacific sp. z o.o.
Toruń,
kujawsko-pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Zaopatrzenia
* Negocjowanie, składanie oraz realizacja zamówień do planowanego zapotrzebowania CPP na materiały marketingowe i trade-marketingowe
* Koordynacja zakupów i dystrybucji materiałów marketingowych i trade-marketingowych dla rynków CEFTy
* Koordynacja pod względem zakupowym i logistycznym promocji lokalnych i globalnych.
* Utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi dostawcami.
* Realizacja polityki oszczędnościowej w ramach zakupów materiałów marketingowych i trade marketingowych
* Współpraca z innymi ośrodkami zakupów grupy Nestle w celu wykorzystania potencjału grupy oraz przy realizacji projektów regionalnych.
* Analiza potrzeb CPP i dobór strategicznych dostawców dla kluczowych obszarów zakupu.
* Obsługa usług marketingowych na rzecz sprzedaży.
* Koordynacja zakupów i dystrybucji materiałów marketingowych i trade-marketingowych dla rynków CEFTy
* Koordynacja pod względem zakupowym i logistycznym promocji lokalnych i globalnych.
* Utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi dostawcami.
* Realizacja polityki oszczędnościowej w ramach zakupów materiałów marketingowych i trade marketingowych
* Współpraca z innymi ośrodkami zakupów grupy Nestle w celu wykorzystania potencjału grupy oraz przy realizacji projektów regionalnych.
* Analiza potrzeb CPP i dobór strategicznych dostawców dla kluczowych obszarów zakupu.
* Obsługa usług marketingowych na rzecz sprzedaży.
Specjalista ds. Marketingu Sprzedaży
* Przygotowanie działań promocyjnych dla kanałów dystrybucji i sprzedaży
* Planowanie strategii trade marketingowej w kanale tradycyjnym dla poszczególnych marek
* Kontakt z agencjami reklamowymi, przygotowanie i zarządzanie niezbędnymi materiałami promocyjnymi
* Koordynacja zakupów oraz dystrybucji materiałów marketingowych i trade-marketingowych do Przedstawicieli Handlowych oraz Klientów
* Rozliczanie budżetu trade marketingowego
* współpraca z Brand Marketingiem, zespołem Key Account Manager, Przedstawicielami Handlowymi
* praca w systemie SAP
* Planowanie strategii trade marketingowej w kanale tradycyjnym dla poszczególnych marek
* Kontakt z agencjami reklamowymi, przygotowanie i zarządzanie niezbędnymi materiałami promocyjnymi
* Koordynacja zakupów oraz dystrybucji materiałów marketingowych i trade-marketingowych do Przedstawicieli Handlowych oraz Klientów
* Rozliczanie budżetu trade marketingowego
* współpraca z Brand Marketingiem, zespołem Key Account Manager, Przedstawicielami Handlowymi
* praca w systemie SAP
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
Sport: wioślarstwo, nurkowanie
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Intuicja w biznesie i nauce.
Słowo „intuicja” pojawia się coraz częściej w renomowanych czasopismach z dziedziny zarządzania. Intuicja stała się potężnym narzędziem podejmowania złożonych decyzji.