Umiejętności
Zarządzanie cyklem życia klienta
Programy lojalnościowe
Microsoft Office
Strategie retencji
Strategia marketingowa
Komunikacja Marketingowa
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. CRM / Specjalista ds. CRM
- udział w tworzeniu strategii CRM; aktywne poszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań w obszarze CRM;
- tworzenie, wdrażanie, koordynacja i analiza projektów mających na celu zwiększenie rentowności, lojalności oraz satysfakcji Klientów;
- odpowiedzialność za przygotowanie kreacji do kampanii marketingu bezpośredniego oraz promocji konsumenckich;
- tworzenie, wdrażanie, koordynacja i analiza projektów mających na celu zwiększenie rentowności, lojalności oraz satysfakcji Klientów;
- odpowiedzialność za przygotowanie kreacji do kampanii marketingu bezpośredniego oraz promocji konsumenckich;
Specjalista ds. marketingu / Specjalista ds. Trade Marketingu
- analizowanie działań własnych wydawnictwa oraz konkurencji pod kątem atrakcyjności oferty, szans i zagrożeń;
- przygotowywanie materiałów POS (ulotki, katalogi, itp.);
- prace redakcyjne nad newslleter'ami, informacjami na stronę internetową;
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych dot. oferty wydawniczej, strategii sprzedaży, akcji marketingowych;
- prowadzanie wewnętrznych szkoleń, a także szkoleń, konferencji i warsztatów przygotowywanych dla stałych i potencjalnych klientów wydawnictwa;
- współpraca ze studiami graficznymi, drukarniami;
- przygotowywanie wycen, prowadzenie negocjacji;
- przygotowywanie materiałów POS (ulotki, katalogi, itp.);
- prace redakcyjne nad newslleter'ami, informacjami na stronę internetową;
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych dot. oferty wydawniczej, strategii sprzedaży, akcji marketingowych;
- prowadzanie wewnętrznych szkoleń, a także szkoleń, konferencji i warsztatów przygotowywanych dla stałych i potencjalnych klientów wydawnictwa;
- współpraca ze studiami graficznymi, drukarniami;
- przygotowywanie wycen, prowadzenie negocjacji;
Reprezentant Regionalny
- nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie;
- dbanie o poczucie bezpieczeństwa klientów i ich poziomu zadowolenia ze współpracy;
- zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym mu terenie;
- przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji oferty handlowej wydawnictwa;
- wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
- realizacja zamówień;
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;
Krótki czas pracy na tym stanowisku związany jest z przejściem na stanowisko Specjalisty ds. marketingu w wydawnictwie.
- dbanie o poczucie bezpieczeństwa klientów i ich poziomu zadowolenia ze współpracy;
- zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym mu terenie;
- przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji oferty handlowej wydawnictwa;
- wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
- realizacja zamówień;
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;
Krótki czas pracy na tym stanowisku związany jest z przejściem na stanowisko Specjalisty ds. marketingu w wydawnictwie.
Koordynator ds. klientów indywidualnych
- przygotowanie i prezentacja gamy prywatnych świadczeń medycznych wykonywanych w lecznicy;
- sprzedaż ofert związanych ze świadczeniami prywatnymi;
- zdobycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej;
- współpraca z zespołem lekarzy, pielęgniarek i pozostałego personelu medycznego oraz przedstawicielami centrów medycznych;
- obsługa administracyjna recepcji i rejestracji;
- sprzedaż ofert związanych ze świadczeniami prywatnymi;
- zdobycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej;
- współpraca z zespołem lekarzy, pielęgniarek i pozostałego personelu medycznego oraz przedstawicielami centrów medycznych;
- obsługa administracyjna recepcji i rejestracji;
Szkolenia i kursy
Studium Pedagogiczne przy UMK w Toruniu - ukończenie kursu uprawniającego do pracy w roli nauczyciela
CKU - Policealna Szkoła Zawodowa w Toruniu - technik obsługi ruchu turystycznego
Szkolenia:
- Specjalista ds. PR;
- Zaawansowane techniki sprzedaży - kurs ukończony
w ramach projektu: Zarządzanie i marketing kluczem
do poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw;
- Sztuka prezentacji;
- Profesjonalny trener;
CKU - Policealna Szkoła Zawodowa w Toruniu - technik obsługi ruchu turystycznego
Szkolenia:
- Specjalista ds. PR;
- Zaawansowane techniki sprzedaży - kurs ukończony
w ramach projektu: Zarządzanie i marketing kluczem
do poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw;
- Sztuka prezentacji;
- Profesjonalny trener;
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
taniec towarzyski, gotowanie
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?