Aleksandra Słomiańska

Specjalista ds. marketingu / Specjalista ds. trade marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie cyklem życia klienta Programy lojalnościowe Microsoft Office Strategie retencji Strategia marketingowa Komunikacja Marketingowa

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
Ekspert ds. CRM / Specjalista ds. CRM
- udział w tworzeniu strategii CRM; aktywne poszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań w obszarze CRM;
- tworzenie, wdrażanie, koordynacja i analiza projektów mających na celu zwiększenie rentowności, lojalności oraz satysfakcji Klientów;
- odpowiedzialność za przygotowanie kreacji do kampanii marketingu bezpośredniego oraz promocji konsumenckich;
Wydawnictwo JUKA-91 Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu / Specjalista ds. Trade Marketingu
- analizowanie działań własnych wydawnictwa oraz konkurencji pod kątem atrakcyjności oferty, szans i zagrożeń;
- przygotowywanie materiałów POS (ulotki, katalogi, itp.);
- prace redakcyjne nad newslleter'ami, informacjami na stronę internetową;
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych dot. oferty wydawniczej, strategii sprzedaży, akcji marketingowych;
- prowadzanie wewnętrznych szkoleń, a także szkoleń, konferencji i warsztatów przygotowywanych dla stałych i potencjalnych klientów wydawnictwa;
- współpraca ze studiami graficznymi, drukarniami;
- przygotowywanie wycen, prowadzenie negocjacji;
Wydawnictwo JUKA-91 Sp. z o.o.
Reprezentant Regionalny
- nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie;
- dbanie o poczucie bezpieczeństwa klientów i ich poziomu zadowolenia ze współpracy;
- zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym mu terenie;
- przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji oferty handlowej wydawnictwa;
- wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
- realizacja zamówień;
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;

Krótki czas pracy na tym stanowisku związany jest z przejściem na stanowisko Specjalisty ds. marketingu w wydawnictwie.
C-Plus
Specjalista ds. sprzedaży
- kierowanie pracą punktu sprzedaży bezpośredniej;
- budowanie relacji z potencjalnymi klientami oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami;
- prezentacja oferty firmy;
- realizacja planów sprzedaży;
LECZNICE CITOMED Sp. z o.o.
Koordynator ds. klientów indywidualnych
- przygotowanie i prezentacja gamy prywatnych świadczeń medycznych wykonywanych w lecznicy;
- sprzedaż ofert związanych ze świadczeniami prywatnymi;
- zdobycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej;
- współpraca z zespołem lekarzy, pielęgniarek i pozostałego personelu medycznego oraz przedstawicielami centrów medycznych;
- obsługa administracyjna recepcji i rejestracji;

Szkolenia i kursy

Studium Pedagogiczne przy UMK w Toruniu - ukończenie kursu uprawniającego do pracy w roli nauczyciela

CKU - Policealna Szkoła Zawodowa w Toruniu - technik obsługi ruchu turystycznego

Szkolenia:
- Specjalista ds. PR;
- Zaawansowane techniki sprzedaży - kurs ukończony
w ramach projektu: Zarządzanie i marketing kluczem
do poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw;
- Sztuka prezentacji;
- Profesjonalny trener;

Edukacja

Logo
geografia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

taniec towarzyski, gotowanie

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?