Umiejętności
CRM
Digital Marketing
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Internet
Project Management
Public Relations
Sales
SEO
Start-up Consulting
Target Marketing
Trade Marketing
Web Analytics
Negocjacje
Zarządzanie IT
Strony Internetowe
Biznes
Zakupy
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Marketing internetowy
E-mail marketing
Analiza wymagań
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie projektami programistycznymi
Start-upy
Marketing Mobilny
Marketing bezpośredni
E-biznes
Projekty unijne
Zarządzanie marketingiem
SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych
Kierowanie projektami
Projekty
Kierownicy projektów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
E-commerce & Marketing Manager
Aktualnie moje zadania są wiązane głównie z budową strony www.lottravel.com i promocją oferty turystycznej, która jest tam zawarta.
• Budowa i rozbudowa strony www.lotravel.com – specyfika B2C (podłączenia systemów rezerwacyjnych MerlinX, Amadeus e-Power, PayU, Booking.com, Rentalcars)
• Kampanie internetowe multichannel (e-mailingi na sieciach afiliacyjnych, remarketing, SEM reklama AdWords, RTB).
• Zmiany w kodzie strony pod SEO i pozycjonowanie
• Segmentacja klientów na grupy i dobór kanałów komunikacji i oferty dla poszczególnych grup klientów
• Bezpieczeństwo baz danych www (GIODO)
• Zarządzanie stroną www.lottravel.com oraz jej uatrakcyjnianie (zmiana oferty, promocji, nowe funkcjonalności dla ścieżek użytkowników)
• Budżet marketingowy: planowanie i rozliczanie akcji marketingowych, P&L
• Wybór usługodawców i koordynowanie ich prac (agencje graficzne, agencje internetowe, sieci afiliacyjne, wykonawcy SEO, wykonawcy PR, FB, itp.)
• Koordynacja działań w sieciach społecznościowych i prowadzenie profili (FB, LinkedIn, Twitter) oraz PR (blog, informacje prasowe itp.)
• Budowa i rozbudowa strony www.lotravel.com – specyfika B2C (podłączenia systemów rezerwacyjnych MerlinX, Amadeus e-Power, PayU, Booking.com, Rentalcars)
• Kampanie internetowe multichannel (e-mailingi na sieciach afiliacyjnych, remarketing, SEM reklama AdWords, RTB).
• Zmiany w kodzie strony pod SEO i pozycjonowanie
• Segmentacja klientów na grupy i dobór kanałów komunikacji i oferty dla poszczególnych grup klientów
• Bezpieczeństwo baz danych www (GIODO)
• Zarządzanie stroną www.lottravel.com oraz jej uatrakcyjnianie (zmiana oferty, promocji, nowe funkcjonalności dla ścieżek użytkowników)
• Budżet marketingowy: planowanie i rozliczanie akcji marketingowych, P&L
• Wybór usługodawców i koordynowanie ich prac (agencje graficzne, agencje internetowe, sieci afiliacyjne, wykonawcy SEO, wykonawcy PR, FB, itp.)
• Koordynacja działań w sieciach społecznościowych i prowadzenie profili (FB, LinkedIn, Twitter) oraz PR (blog, informacje prasowe itp.)
Project Manager
Wena (własna działalność)
Od stycznia 2014 do stycznia 2014 - własna działalność gospodarczą w zakresie marketingu oraz budowania serwisu www (project mangement). Ostatnio prowadziłam projekt budowania dużej internetowej platformy społecznościowej w branży sportowej, który powstał w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1 (media elektroniczne). Serwis, który stworzyłam we współpracy z podwykonawcami: www.link2sport.pl.
Zakres tej pracy obejmował:
1. koncepcję projektu funkcjonalnego
2. grafiki
3. opinie docelowych grup użytkowników
4. model biznesowy i strategię
5. rozplanowanie i kontrolę budżetu
6. rozliczenia z jednostką unijną
7. plan i realizację promocji w internecie
8. testy wdrożeniowe
9. pozyskiwanie kooperacji w branży sportowej
10. pozyskiwanie użytkowników w e-kanałach (targetowany FB, pozycjonowanie, AdWords, e-mailingi)
Zakres tej pracy obejmował:
1. koncepcję projektu funkcjonalnego
2. grafiki
3. opinie docelowych grup użytkowników
4. model biznesowy i strategię
5. rozplanowanie i kontrolę budżetu
6. rozliczenia z jednostką unijną
7. plan i realizację promocji w internecie
8. testy wdrożeniowe
9. pozyskiwanie kooperacji w branży sportowej
10. pozyskiwanie użytkowników w e-kanałach (targetowany FB, pozycjonowanie, AdWords, e-mailingi)
Specjalista ds marketingu bezpośredniego / Specjalista ds e-marketingu
Specjalista ds. marketingu bezpośredniego.
• Przygotowywałam strategicznie i realizowałam operacyjnie akcje marketingowe do wybranych grup klientów, oparte na komunikacji bezpośredniej (listy, e-maile, sms-y),
• Planowałam i rozliczałam budżety akcji i koszty (w sumie ponad mln zł rocznie) – zawsze byłam w stanie poczynić racjonalne oszczędności dla firmy, niejednokrotnie kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy rocznie,
• Prowadziłam projekty marketingowe koordynując pracę wielu osób z różnych działów oraz z firm zewnętrznych,
• Negocjowałam i przygotowywałam razem z prawnikami umowy współpracy z firmami partnerskimi oraz usługodawcami,
• Analizowałam wyniki akcji i uczestniczyłam w skomplikowanych analizach baz danych do kolejnych działań
• Nadzorowałam i rozliczałam działania podwykonawców (agencje reklamowe, drukarnie, lettershop, poczta itd.) – dzięki mojemu osobistemu nadzorowi wszystkie prace wykonywane były na czas, bez błędów i w należytej jakości,
Specjalista e-marketingu (czasowo) II 2009 – IV 2010, III – VIII 2011
• Zajmowałam się serwisem internetowym www.premiumclub.pl zarówno od strony marketingowej (promocje, konkursy itp.) jak i rozwojowej (modernizacje, nowe aplikacje, grafiki, rozbudowa narzędzi - CMS itp.), efektywnie zwiększając zainteresowanie użytkowników,
• Planowałam i obsługiwałam (również od strony systemów wysyłkowych) kampanie e-mailowe oparte na systemie Sare oraz sms-owe bezpośrednio z platformy wysyłkowej,
• Analizowałam raporty wejść, otwarć i oglądalności www (w oparciu o Gemius, a ostatnio Google-Analytics) i przygotowywałam podsumowania dla kierownictwa,
• Rozbudowałam serwis www o wiele funkcjonalności dostępnych dla klientów po zalogowaniu, co pozwoliło trafniej kierować właściwe oferty do właściwych osób,
• Samodzielnie przygotowywałam prostsze grafiki na stronie www,
• Przygotowywałam strategicznie i realizowałam operacyjnie akcje marketingowe do wybranych grup klientów, oparte na komunikacji bezpośredniej (listy, e-maile, sms-y),
• Planowałam i rozliczałam budżety akcji i koszty (w sumie ponad mln zł rocznie) – zawsze byłam w stanie poczynić racjonalne oszczędności dla firmy, niejednokrotnie kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy rocznie,
• Prowadziłam projekty marketingowe koordynując pracę wielu osób z różnych działów oraz z firm zewnętrznych,
• Negocjowałam i przygotowywałam razem z prawnikami umowy współpracy z firmami partnerskimi oraz usługodawcami,
• Analizowałam wyniki akcji i uczestniczyłam w skomplikowanych analizach baz danych do kolejnych działań
• Nadzorowałam i rozliczałam działania podwykonawców (agencje reklamowe, drukarnie, lettershop, poczta itd.) – dzięki mojemu osobistemu nadzorowi wszystkie prace wykonywane były na czas, bez błędów i w należytej jakości,
Specjalista e-marketingu (czasowo) II 2009 – IV 2010, III – VIII 2011
• Zajmowałam się serwisem internetowym www.premiumclub.pl zarówno od strony marketingowej (promocje, konkursy itp.) jak i rozwojowej (modernizacje, nowe aplikacje, grafiki, rozbudowa narzędzi - CMS itp.), efektywnie zwiększając zainteresowanie użytkowników,
• Planowałam i obsługiwałam (również od strony systemów wysyłkowych) kampanie e-mailowe oparte na systemie Sare oraz sms-owe bezpośrednio z platformy wysyłkowej,
• Analizowałam raporty wejść, otwarć i oglądalności www (w oparciu o Gemius, a ostatnio Google-Analytics) i przygotowywałam podsumowania dla kierownictwa,
• Rozbudowałam serwis www o wiele funkcjonalności dostępnych dla klientów po zalogowaniu, co pozwoliło trafniej kierować właściwe oferty do właściwych osób,
• Samodzielnie przygotowywałam prostsze grafiki na stronie www,
Specjalista ds marketingu / Szef Projektu
Bertelsmann Media (Klub Świat Książki)
analizy marketingowe rynku docelowego, dobór oferty targetowanej, selekcje i analizy bazy danych, wprowadzanie nowego produktu, marketing bezpośredni, testy i analizy opłacalności biznesu, przygotowanie strategii reklamowej i PR dla nowego projektu, kreowanie marki; programy lojalnościowe dla grupy stałych klientów, przygotowanie promocji sprzedaży (loterie, konkursy); dobór kooperantów, umowy współpracy; współpraca z działem obsługi klienta, turystyczne imprezy specjalne.
Specjalista ds. Turystyki i Marketingu
PR – współpraca z mediami, promocje oferty – imprezy specjalne dla dziennikarzy, oferty na przetargi handlowe, plany marketingowe i budżetowanie, przygotowanie i realizacja imprez specjalnych – kongresy, konferencje, szkolenia, kompletowanie oferty i wydawnictwa – katalogi, ulotki.
Projekty
POIG 8.1 - start-up B2C, branża sportowa
Społecznościówka, która miała za zadanie łączyć ludzi sportu i ułatwiać im kontakty. Dla sportowców amatorów, dla sportowców zawodowych, dla specjalistów (trenerzy, dietetycy, lekarze, psychologowie, fizjoterapeuci itp.) oraz dla organizacji (klubu, związki, stowarzyszenia itp.)
W założeniu platforma do promocji młodych sportowców, do ułatwiania im ścieżki kariery sportowej, ale nie tylko - także do wspomagania poprzez fachową pomoc specjalistów.
W założeniu platforma do promocji młodych sportowców, do ułatwiania im ścieżki kariery sportowej, ale nie tylko - także do wspomagania poprzez fachową pomoc specjalistów.
Zakres obowiązków
Całkowite prowadzenie projektu IT/E-commerce
Szkolenia i kursy
Szkolenie z rozliczeń projektów POIG 8.1
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Zainteresowania
ogród i decoupage
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Turystyka biznesowa
Turystyka biznesowa - czyli szkolenia, konferencje, wyjazdy służbowe, delegacje, imprezy integracyjne, itp