Aleksandra Puzyno

Starszy Specjalista ds. CSR i komunikacji wewnętrznej, KOPEX SA
Katowice, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką MS Project Public Relations Komunikacja wizualna Adobe Illustrator Adobe InDesign Adobe Photoshop Zarządzanie projektami MS Office strategia marki Strategia Komunikacji zarządzanie komunikacją Design Thinking Method organizacja wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych plany komunikacyjne w sytuacjach kryzysowych strategia rozwoju intranetu

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kopex S.A.
Starszy Specjalista ds. CSR i Komunikacji Wewnętrznej
Główne obowiązki:
Zarządzanie projektami strategii odpowiedzialnego biznesu i komunikacji w Grupie Kapitałowej KOPEX, m.in.:

1. Program rozwoju kultury organizacji nastawionej na budowanie partnerstwa, zaangażowania i odpowiedzialności, otwartej komunikacji i konstruktywnego dialogu:

- wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX - koordynator zespołów wdrożeniowych, opracowywanie kwartalnych raportów dotyczących wykorzystywania platformy w codziennej pracy, promocja korzyści nowego narzędzia w organizacji, community manager, prowadzenie kluczowych społeczności Grupy, szkolenia pracowników, współpraca z firmą IBM m.in. podczas wdrożenia oraz przy produkcji filmu na temat wdrożenia: https://vimeo.com/145249802 ; Grupa KOPEX otrzymała nagrodę za najlepsze wdrożenie platformy komunikacyjnej w Polsce: http://www.kopex.com.pl/idm,121,idn,3324,news-najbardziej-innowacyjne-wdrozenie-platformy-komunikacyjnej-w-polsce.html ,

- koordynacja projektów z zakresu zaangażowania społecznego przy współpracy z organizacjami, świetlicami środowiskowymi, fundacjami, władzami, uczelniami wyższymi, itp. (przykłady projektów CSR, które ostatnio koordynowałam: współpraca z Fundacją ISKIERKA – Koncert Charytatywny: https://vimeo.com/149757309 ; przedświąteczne warsztaty kulinarne i savoir-vivre dla podopiecznych Fabryki Uśmiechów z Mysłowic: https://vimeo.com/138955846 ),

- koordynowanie projektów integrujących pracowników Grupy KOPEX oraz angażujących ich w sprawy firmy czy lokalne (przykłady moich inicjatyw skierowanych do pracowników: projekt edukacyjny Dzień Bezpiecznej Jazdy przy współpracy m.in. z Policją, PCK, Towarzystwem Ochrony Praw i Godności Dziecka „WYSPA” z Chorzowa: https://vimeo.com/131514615 , regaty pracowników Grupy KOPEX realizowane przy współpracy z Fundacją Żeglarską „Dar Śląska”: https://vimeo.com/141147762 ),

- opracowanie badania satysfakcji pracowników KOPEX SA, jego przeprowadzenie, a następnie analiza wyników i rekomendacja dla zarządu firmy,

- opracowanie procedury instrukcji komunikacji wewnętrznej w organizacji,

- realizacja polityki komunikacyjnej Grupy KOPEX – opracowywanie informacji/artykułów na potrzeby platformy komunikacyjnej i gazetki pracowniczej, opracowanie graficzne, koordynowanie projektów filmowych z wydarzeń realizowanych przez Biuro, tworzenie elektronicznych newsletterów/biuletynów skierowanych do pracowników Grupy (przykład relacji: http://kopexnews.pl/biznes-z-wartosciami/ ),

- członek grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR w Polsce przy Ministerstwie Gospodarki - jednym z głównych zadań powołanego przez ministra zespołu jest tworzenie przestrzeni i dialogu i wymiany doświadczeń pomiędzy administracją publiczną, biznesem, organizacjami społecznymi, placówkami naukowymi i mediami w zakresie społecznej odpowiedzialności.

- inicjator organizacji Grupy Wspólnych Inicjatyw pod roboczą nazwą „Górnictwo OK” przy współpracy z Fundacją dla AGH, Ministerstwem Rozwoju i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, której głównym celem jest wypracowanie i prowadzenie projektów CSR oraz standardów CSR dla całej branży wydobywczej.

2. Projekt budowy systemu raportowania pozafinansowego w Grupie KOPEX:
- opracowanie raportu CSR Grupy KOPEX http://www.kopex.com.pl/idm,52698,raport-csr-grupy-kopex.html.
Logo
freelancer, dodatkowa działalność
AP Studio, www.ap-studio.com.pl
- public relations ( organizacja wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych, zarządzanie komunikacją, plany komunikacyjne, strategia komunikacji, strategia marki, plany komunikacyjne w sytuacjach kryzysowych, strategia rozwoju intranetu),

- komunikacja wizualna (projekty graficzne: logotyp, ulotka, folder, reklama, oferta promocyjna, księga identyfikacji wizualnej i jej poszczególne elementy) ,

- skład treści przeznaczony do druku.

Znajomość programów do komunikacji wizualnej: Adobe Photoshop, Adobe Indesign, Adobe Illustrator.
Kopex S.A.
Starszy Specjalista ds. Informatycznych Systemów Komunikacyjnych
Główne obowiązki:
Projekt usprawniania procesów biznesowych (budowanie kultury organizacji nastawionej na otwartą komunikację, zarządzanie projektami i dążącej do doskonałości operacyjnej):

- wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX – koordynowanie zespołów wdrożeniowych, ustalanie harmonogramu wdrożenia i szkoleń, opracowywanie raportów z postępu wdrożenia, moderowanie platformy, prowadzenie kluczowych społeczności Grupy, współpraca z firmą IBM, promocja narzędzia w ramach Grupy KOPEX, opracowanie regulaminu platformy, organizowanie konkursów dla pracowników związanych z platformą, oprawa graficzna platformy (https://vimeo.com/145249802 ),

- opracowanie propozycji strategii pt. „droga do doskonałości Grupy KOPEX” w oparciu o usprawnienie organizacji w pięciu obszarach: innowacje, optymalizacja, lean, zarządzanie zasobami ludzkimi i odpowiedzialny biznes przy współpracy z dyrektorami Biur odpowiedzialnymi za ww. obszary: http://kopexnews.pl/droga-do-doskonalosci/ ,

- koordynowanie projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania projektami w Grupie KOPEX według metodyki IPMA (podsumowanie I edycji projektu szkoleniowego, który koordynowałam: http://kopexnews.pl/profesjonalne-zarzadzanie-projektami/ ),

- prowadzenie społeczności projektowej na wewnętrznej platformie Grupy KOPEX.
Kopex S.A.
Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu
Główne obowiązki:
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej kluczowych marek Grupy KOPEX: zautomatyzowany kompleks ścianowy, kompleks Mikrus,
- koordynowanie projektów marketingowo-inżynierskich (przykłady projektów: animowany film w technice 3D dotyczący zautomatyzowanego kompleksu ścianowego: https://vimeo.com/75841815 , kompleks MIKRUS w Augmented Reality http://www.kopex.com.pl/idm,121,idn,2771,news-kompleks-mikrus-w-multimedialnej-odslonie.html
- wdrożenie nowego layoutu strony www Grupy KOPEX, aktualizacja oraz redagowanie informacji,
- redagowanie miesięcznika „Art of Mining”,
- współpraca z mediami branżowymi i lokalnymi oraz uczelniami wyższymi,
- promocja Grupy KOPEX podczas wydarzeń lokalnych i branżowych.
Salus International Sp. z o.o.
Administrator portalu firmowego www.salusint.com.pl
zarządzanie korporacyjną stroną internetową: aktualizacja, zarządzanie treścią, oprawa graficzna, rozwój,
Salus International Sp. z o.o.
Specjalista ds Public Relations
Główne obowiązki:
• koordynacja wdrożenia nowych stron internetowych w organizacji: strony korporacyjnej (www.salusint.com.pl ), strony projektu lojalnościowego (www.zdrowieiopieka.pl ), sklepu stomatologicznego (www.salus4.pl ) – współpraca z dostawcami rozwiązań i odbiorcami rozwiązań (kierownik projektu lojalnościowego, kierownik sklepu stomatologicznego, kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych), koordynacja pracy zespołu projektowego, zarządzanie budżetem, raportowanie z postępów prac do zarządu,
• zarządzanie ww. stronami internetowymi: aktualizacja, zarządzanie treścią, oprawa graficzna, rozwój,
• współpraca z mediami, organizacjami branżowymi,
• opracowanie materiałów firmowych: jubileuszowy folder firmowy, księga identyfikacji wizualnej, foldery firmowe, oferty promocyjne, prezentacje,
• realizowanie akcji prozdrowotnych i charytatywnych,
• promocja firmy podczas wydarzeń branżowych.
Logo
Specjalista ds Public Relations
Grupa Media Partner
- koordynowanie programów: „Laur Klienta”, „Solidny Pracodawca Roku”,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- organizowanie uroczystych gali oraz spotkań z klientami Grupy Media Partner,
- redagowanie artykułów do Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej oraz Gazety Wyborczej,
- przygotowywanie części angielskiej magazynu edukacyjnego Education World.
DAGMA Sp. z o.o.
Product Manager
- zarządzanie markami, opracowanie i realizacja strategii marketingowej marek: TrustPort, Kerio,
- opracowywanie materiałów marketingowych,
- współpraca z zagranicznym dostawcą produktu oraz z mediami branżowymi,
- szkolenie handlowców
Logo
Customer service Dept.
Harrah's Louisiana Downs

Projekty

Projekty dotyczące zaangażowania pracowników Grupy KOPEX
Zakres obowiązków
koordynacja projektów z filmu:
1. Przedświąteczne warsztaty kulinarne i savoir vivre dla podopiecznych Fabryki Uśmiechów z Mysłowic
2. Projekt edukacyjny Dzień Bezpiecznej Jazdy na terenie zakładu produkcyjnego w Zabrzu przy współpracy z: Śląską Komendą Policji w Katowicach, Śląskim Oddziałem Okręgowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Katowicach, firmą SYMPRO.PL, Studiem Tańca MK, Towarzystwem Ochrony Praw i Godności WYSPA.
Wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX
Raportowanie CSR Grupy KOPEX
Zakres obowiązków
Skład treści i grafika
Zarządzanie projektami w Grupie KOPEX według metodyki IPMA
Zakres obowiązków
Koordynacja projektu szkoleniowego
Aplikacja Augmented Reality - kompleks MIKRUS
Zakres obowiązków
koordynacja projektu
Animowany film w technice 3D dotyczący zautomatyzowanego kompleksu ścianowego
Zakres obowiązków
Koordynacja projektu
Mikrus - maszyna do zadań specjalnych - pod ziemią
Innowacyjne górnictwo. Z kamerą kilometr pod ziemią

Szkolenia i kursy

Kurs: Microsoft Office Project

Certyfikat International Project Management Association (IPMA), poziom D

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, zakończone z wyróżnieniem - ocena celująca, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Informatyka, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Ekonomia, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

jazda na rowerze po górach, jazda na nartach, pływanie, żeglarstwo, bieganie, podróże, wino, książki biograficzne i psychologiczne, taniec.

Organizacje

Studencka Organizacja Public Relations "PRogress" - 2001-2004

Inne

Staże zawodowe:
GRUPA PRC
luty 2004 – kwiecień 2004 (3 mies.)
Obowiązki: współorganizowanie I wyjazdu Fundacji "Polski Konwój Kultury" do Bukowiny Rumuńskiej; współpraca z mediami; organizacja uroczystej gali podsumowującej to wydarzenie


Imago Public Relations
sierpień 2003 – październik 2003 (3 mies.)
Obowiązki: zorganizowanie I spotkania Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk

Uczestnik VIII i X edycji konkursu "Grasz o staż"

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
CSR i działalność charytatywna
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Dział PR
Dział PR
Działy PR
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Geologia i górnictwo
Geologia i górnictwo
Grupa dla wszystkich związanych zawodowo z geologią i górnictwem oraz dla zainteresowanych naukami o ziemi.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Konkurs Biuletynów Firmowych
Konkurs Biuletynów Firmowych
Grupa uczestników Konkursu i zainteresowanych tym wydarzeniem
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Kształtowanie wizerunku firmy
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz