Umiejętności
Zarządzanie Marką
MS Project
Public Relations
Komunikacja wizualna
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Zarządzanie projektami
MS Office
strategia marki
Strategia Komunikacji
zarządzanie komunikacją
Design Thinking Method
organizacja wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
plany komunikacyjne w sytuacjach kryzysowych
strategia rozwoju intranetu
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. CSR i Komunikacji Wewnętrznej
Główne obowiązki:
Zarządzanie projektami strategii odpowiedzialnego biznesu i komunikacji w Grupie Kapitałowej KOPEX, m.in.:
1. Program rozwoju kultury organizacji nastawionej na budowanie partnerstwa, zaangażowania i odpowiedzialności, otwartej komunikacji i konstruktywnego dialogu:
- wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX - koordynator zespołów wdrożeniowych, opracowywanie kwartalnych raportów dotyczących wykorzystywania platformy w codziennej pracy, promocja korzyści nowego narzędzia w organizacji, community manager, prowadzenie kluczowych społeczności Grupy, szkolenia pracowników, współpraca z firmą IBM m.in. podczas wdrożenia oraz przy produkcji filmu na temat wdrożenia: https://vimeo.com/145249802 ; Grupa KOPEX otrzymała nagrodę za najlepsze wdrożenie platformy komunikacyjnej w Polsce: http://www.kopex.com.pl/idm,121,idn,3324,news-najbardziej-innowacyjne-wdrozenie-platformy-komunikacyjnej-w-polsce.html ,
- koordynacja projektów z zakresu zaangażowania społecznego przy współpracy z organizacjami, świetlicami środowiskowymi, fundacjami, władzami, uczelniami wyższymi, itp. (przykłady projektów CSR, które ostatnio koordynowałam: współpraca z Fundacją ISKIERKA – Koncert Charytatywny: https://vimeo.com/149757309 ; przedświąteczne warsztaty kulinarne i savoir-vivre dla podopiecznych Fabryki Uśmiechów z Mysłowic: https://vimeo.com/138955846 ),
- koordynowanie projektów integrujących pracowników Grupy KOPEX oraz angażujących ich w sprawy firmy czy lokalne (przykłady moich inicjatyw skierowanych do pracowników: projekt edukacyjny Dzień Bezpiecznej Jazdy przy współpracy m.in. z Policją, PCK, Towarzystwem Ochrony Praw i Godności Dziecka „WYSPA” z Chorzowa: https://vimeo.com/131514615 , regaty pracowników Grupy KOPEX realizowane przy współpracy z Fundacją Żeglarską „Dar Śląska”: https://vimeo.com/141147762 ),
- opracowanie badania satysfakcji pracowników KOPEX SA, jego przeprowadzenie, a następnie analiza wyników i rekomendacja dla zarządu firmy,
- opracowanie procedury instrukcji komunikacji wewnętrznej w organizacji,
- realizacja polityki komunikacyjnej Grupy KOPEX – opracowywanie informacji/artykułów na potrzeby platformy komunikacyjnej i gazetki pracowniczej, opracowanie graficzne, koordynowanie projektów filmowych z wydarzeń realizowanych przez Biuro, tworzenie elektronicznych newsletterów/biuletynów skierowanych do pracowników Grupy (przykład relacji: http://kopexnews.pl/biznes-z-wartosciami/ ),
- członek grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR w Polsce przy Ministerstwie Gospodarki - jednym z głównych zadań powołanego przez ministra zespołu jest tworzenie przestrzeni i dialogu i wymiany doświadczeń pomiędzy administracją publiczną, biznesem, organizacjami społecznymi, placówkami naukowymi i mediami w zakresie społecznej odpowiedzialności.
- inicjator organizacji Grupy Wspólnych Inicjatyw pod roboczą nazwą „Górnictwo OK” przy współpracy z Fundacją dla AGH, Ministerstwem Rozwoju i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, której głównym celem jest wypracowanie i prowadzenie projektów CSR oraz standardów CSR dla całej branży wydobywczej.
2. Projekt budowy systemu raportowania pozafinansowego w Grupie KOPEX:
- opracowanie raportu CSR Grupy KOPEX http://www.kopex.com.pl/idm,52698,raport-csr-grupy-kopex.html.
Zarządzanie projektami strategii odpowiedzialnego biznesu i komunikacji w Grupie Kapitałowej KOPEX, m.in.:
1. Program rozwoju kultury organizacji nastawionej na budowanie partnerstwa, zaangażowania i odpowiedzialności, otwartej komunikacji i konstruktywnego dialogu:
- wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX - koordynator zespołów wdrożeniowych, opracowywanie kwartalnych raportów dotyczących wykorzystywania platformy w codziennej pracy, promocja korzyści nowego narzędzia w organizacji, community manager, prowadzenie kluczowych społeczności Grupy, szkolenia pracowników, współpraca z firmą IBM m.in. podczas wdrożenia oraz przy produkcji filmu na temat wdrożenia: https://vimeo.com/145249802 ; Grupa KOPEX otrzymała nagrodę za najlepsze wdrożenie platformy komunikacyjnej w Polsce: http://www.kopex.com.pl/idm,121,idn,3324,news-najbardziej-innowacyjne-wdrozenie-platformy-komunikacyjnej-w-polsce.html ,
- koordynacja projektów z zakresu zaangażowania społecznego przy współpracy z organizacjami, świetlicami środowiskowymi, fundacjami, władzami, uczelniami wyższymi, itp. (przykłady projektów CSR, które ostatnio koordynowałam: współpraca z Fundacją ISKIERKA – Koncert Charytatywny: https://vimeo.com/149757309 ; przedświąteczne warsztaty kulinarne i savoir-vivre dla podopiecznych Fabryki Uśmiechów z Mysłowic: https://vimeo.com/138955846 ),
- koordynowanie projektów integrujących pracowników Grupy KOPEX oraz angażujących ich w sprawy firmy czy lokalne (przykłady moich inicjatyw skierowanych do pracowników: projekt edukacyjny Dzień Bezpiecznej Jazdy przy współpracy m.in. z Policją, PCK, Towarzystwem Ochrony Praw i Godności Dziecka „WYSPA” z Chorzowa: https://vimeo.com/131514615 , regaty pracowników Grupy KOPEX realizowane przy współpracy z Fundacją Żeglarską „Dar Śląska”: https://vimeo.com/141147762 ),
- opracowanie badania satysfakcji pracowników KOPEX SA, jego przeprowadzenie, a następnie analiza wyników i rekomendacja dla zarządu firmy,
- opracowanie procedury instrukcji komunikacji wewnętrznej w organizacji,
- realizacja polityki komunikacyjnej Grupy KOPEX – opracowywanie informacji/artykułów na potrzeby platformy komunikacyjnej i gazetki pracowniczej, opracowanie graficzne, koordynowanie projektów filmowych z wydarzeń realizowanych przez Biuro, tworzenie elektronicznych newsletterów/biuletynów skierowanych do pracowników Grupy (przykład relacji: http://kopexnews.pl/biznes-z-wartosciami/ ),
- członek grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR w Polsce przy Ministerstwie Gospodarki - jednym z głównych zadań powołanego przez ministra zespołu jest tworzenie przestrzeni i dialogu i wymiany doświadczeń pomiędzy administracją publiczną, biznesem, organizacjami społecznymi, placówkami naukowymi i mediami w zakresie społecznej odpowiedzialności.
- inicjator organizacji Grupy Wspólnych Inicjatyw pod roboczą nazwą „Górnictwo OK” przy współpracy z Fundacją dla AGH, Ministerstwem Rozwoju i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, której głównym celem jest wypracowanie i prowadzenie projektów CSR oraz standardów CSR dla całej branży wydobywczej.
2. Projekt budowy systemu raportowania pozafinansowego w Grupie KOPEX:
- opracowanie raportu CSR Grupy KOPEX http://www.kopex.com.pl/idm,52698,raport-csr-grupy-kopex.html.
freelancer, dodatkowa działalność
AP Studio, www.ap-studio.com.pl
- public relations ( organizacja wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych, zarządzanie komunikacją, plany komunikacyjne, strategia komunikacji, strategia marki, plany komunikacyjne w sytuacjach kryzysowych, strategia rozwoju intranetu),
- komunikacja wizualna (projekty graficzne: logotyp, ulotka, folder, reklama, oferta promocyjna, księga identyfikacji wizualnej i jej poszczególne elementy) ,
- skład treści przeznaczony do druku.
Znajomość programów do komunikacji wizualnej: Adobe Photoshop, Adobe Indesign, Adobe Illustrator.
- komunikacja wizualna (projekty graficzne: logotyp, ulotka, folder, reklama, oferta promocyjna, księga identyfikacji wizualnej i jej poszczególne elementy) ,
- skład treści przeznaczony do druku.
Znajomość programów do komunikacji wizualnej: Adobe Photoshop, Adobe Indesign, Adobe Illustrator.
Starszy Specjalista ds. Informatycznych Systemów Komunikacyjnych
Główne obowiązki:
Projekt usprawniania procesów biznesowych (budowanie kultury organizacji nastawionej na otwartą komunikację, zarządzanie projektami i dążącej do doskonałości operacyjnej):
- wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX – koordynowanie zespołów wdrożeniowych, ustalanie harmonogramu wdrożenia i szkoleń, opracowywanie raportów z postępu wdrożenia, moderowanie platformy, prowadzenie kluczowych społeczności Grupy, współpraca z firmą IBM, promocja narzędzia w ramach Grupy KOPEX, opracowanie regulaminu platformy, organizowanie konkursów dla pracowników związanych z platformą, oprawa graficzna platformy (https://vimeo.com/145249802 ),
- opracowanie propozycji strategii pt. „droga do doskonałości Grupy KOPEX” w oparciu o usprawnienie organizacji w pięciu obszarach: innowacje, optymalizacja, lean, zarządzanie zasobami ludzkimi i odpowiedzialny biznes przy współpracy z dyrektorami Biur odpowiedzialnymi za ww. obszary: http://kopexnews.pl/droga-do-doskonalosci/ ,
- koordynowanie projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania projektami w Grupie KOPEX według metodyki IPMA (podsumowanie I edycji projektu szkoleniowego, który koordynowałam: http://kopexnews.pl/profesjonalne-zarzadzanie-projektami/ ),
- prowadzenie społeczności projektowej na wewnętrznej platformie Grupy KOPEX.
Projekt usprawniania procesów biznesowych (budowanie kultury organizacji nastawionej na otwartą komunikację, zarządzanie projektami i dążącej do doskonałości operacyjnej):
- wdrożenie platformy komunikacyjnej IBM Connections w Grupie KOPEX – koordynowanie zespołów wdrożeniowych, ustalanie harmonogramu wdrożenia i szkoleń, opracowywanie raportów z postępu wdrożenia, moderowanie platformy, prowadzenie kluczowych społeczności Grupy, współpraca z firmą IBM, promocja narzędzia w ramach Grupy KOPEX, opracowanie regulaminu platformy, organizowanie konkursów dla pracowników związanych z platformą, oprawa graficzna platformy (https://vimeo.com/145249802 ),
- opracowanie propozycji strategii pt. „droga do doskonałości Grupy KOPEX” w oparciu o usprawnienie organizacji w pięciu obszarach: innowacje, optymalizacja, lean, zarządzanie zasobami ludzkimi i odpowiedzialny biznes przy współpracy z dyrektorami Biur odpowiedzialnymi za ww. obszary: http://kopexnews.pl/droga-do-doskonalosci/ ,
- koordynowanie projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania projektami w Grupie KOPEX według metodyki IPMA (podsumowanie I edycji projektu szkoleniowego, który koordynowałam: http://kopexnews.pl/profesjonalne-zarzadzanie-projektami/ ),
- prowadzenie społeczności projektowej na wewnętrznej platformie Grupy KOPEX.
Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu
Główne obowiązki:
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej kluczowych marek Grupy KOPEX: zautomatyzowany kompleks ścianowy, kompleks Mikrus,
- koordynowanie projektów marketingowo-inżynierskich (przykłady projektów: animowany film w technice 3D dotyczący zautomatyzowanego kompleksu ścianowego: https://vimeo.com/75841815 , kompleks MIKRUS w Augmented Reality http://www.kopex.com.pl/idm,121,idn,2771,news-kompleks-mikrus-w-multimedialnej-odslonie.html
- wdrożenie nowego layoutu strony www Grupy KOPEX, aktualizacja oraz redagowanie informacji,
- redagowanie miesięcznika „Art of Mining”,
- współpraca z mediami branżowymi i lokalnymi oraz uczelniami wyższymi,
- promocja Grupy KOPEX podczas wydarzeń lokalnych i branżowych.
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej kluczowych marek Grupy KOPEX: zautomatyzowany kompleks ścianowy, kompleks Mikrus,
- koordynowanie projektów marketingowo-inżynierskich (przykłady projektów: animowany film w technice 3D dotyczący zautomatyzowanego kompleksu ścianowego: https://vimeo.com/75841815 , kompleks MIKRUS w Augmented Reality http://www.kopex.com.pl/idm,121,idn,2771,news-kompleks-mikrus-w-multimedialnej-odslonie.html
- wdrożenie nowego layoutu strony www Grupy KOPEX, aktualizacja oraz redagowanie informacji,
- redagowanie miesięcznika „Art of Mining”,
- współpraca z mediami branżowymi i lokalnymi oraz uczelniami wyższymi,
- promocja Grupy KOPEX podczas wydarzeń lokalnych i branżowych.
Administrator portalu firmowego www.salusint.com.pl
zarządzanie korporacyjną stroną internetową: aktualizacja, zarządzanie treścią, oprawa graficzna, rozwój,
Specjalista ds Public Relations
Główne obowiązki:
• koordynacja wdrożenia nowych stron internetowych w organizacji: strony korporacyjnej (www.salusint.com.pl ), strony projektu lojalnościowego (www.zdrowieiopieka.pl ), sklepu stomatologicznego (www.salus4.pl ) – współpraca z dostawcami rozwiązań i odbiorcami rozwiązań (kierownik projektu lojalnościowego, kierownik sklepu stomatologicznego, kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych), koordynacja pracy zespołu projektowego, zarządzanie budżetem, raportowanie z postępów prac do zarządu,
• zarządzanie ww. stronami internetowymi: aktualizacja, zarządzanie treścią, oprawa graficzna, rozwój,
• współpraca z mediami, organizacjami branżowymi,
• opracowanie materiałów firmowych: jubileuszowy folder firmowy, księga identyfikacji wizualnej, foldery firmowe, oferty promocyjne, prezentacje,
• realizowanie akcji prozdrowotnych i charytatywnych,
• promocja firmy podczas wydarzeń branżowych.
• koordynacja wdrożenia nowych stron internetowych w organizacji: strony korporacyjnej (www.salusint.com.pl ), strony projektu lojalnościowego (www.zdrowieiopieka.pl ), sklepu stomatologicznego (www.salus4.pl ) – współpraca z dostawcami rozwiązań i odbiorcami rozwiązań (kierownik projektu lojalnościowego, kierownik sklepu stomatologicznego, kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych), koordynacja pracy zespołu projektowego, zarządzanie budżetem, raportowanie z postępów prac do zarządu,
• zarządzanie ww. stronami internetowymi: aktualizacja, zarządzanie treścią, oprawa graficzna, rozwój,
• współpraca z mediami, organizacjami branżowymi,
• opracowanie materiałów firmowych: jubileuszowy folder firmowy, księga identyfikacji wizualnej, foldery firmowe, oferty promocyjne, prezentacje,
• realizowanie akcji prozdrowotnych i charytatywnych,
• promocja firmy podczas wydarzeń branżowych.
Specjalista ds Public Relations
Grupa Media Partner
- koordynowanie programów: „Laur Klienta”, „Solidny Pracodawca Roku”,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- organizowanie uroczystych gali oraz spotkań z klientami Grupy Media Partner,
- redagowanie artykułów do Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej oraz Gazety Wyborczej,
- przygotowywanie części angielskiej magazynu edukacyjnego Education World.
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- organizowanie uroczystych gali oraz spotkań z klientami Grupy Media Partner,
- redagowanie artykułów do Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej oraz Gazety Wyborczej,
- przygotowywanie części angielskiej magazynu edukacyjnego Education World.
Projekty
Projekty dotyczące zaangażowania pracowników Grupy KOPEX
1. Przedświąteczne warsztaty kulinarne i savoir vivre dla podopiecznych Fabryki Uśmiechów z Mysłowic
2. Projekt edukacyjny Dzień Bezpiecznej Jazdy na terenie zakładu produkcyjnego w Zabrzu przy współpracy z: Śląską Komendą Policji w Katowicach, Śląskim Oddziałem Okręgowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Katowicach, firmą SYMPRO.PL, Studiem Tańca MK, Towarzystwem Ochrony Praw i Godności WYSPA.
Zakres obowiązków
koordynacja projektów z filmu:1. Przedświąteczne warsztaty kulinarne i savoir vivre dla podopiecznych Fabryki Uśmiechów z Mysłowic
2. Projekt edukacyjny Dzień Bezpiecznej Jazdy na terenie zakładu produkcyjnego w Zabrzu przy współpracy z: Śląską Komendą Policji w Katowicach, Śląskim Oddziałem Okręgowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Katowicach, firmą SYMPRO.PL, Studiem Tańca MK, Towarzystwem Ochrony Praw i Godności WYSPA.
Szkolenia i kursy
Kurs: Microsoft Office Project
Certyfikat International Project Management Association (IPMA), poziom D
Certyfikat International Project Management Association (IPMA), poziom D
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
jazda na rowerze po górach, jazda na nartach, pływanie, żeglarstwo, bieganie, podróże, wino, książki biograficzne i psychologiczne, taniec.
Organizacje
Studencka Organizacja Public Relations "PRogress" - 2001-2004
Inne
Staże zawodowe:
GRUPA PRC
luty 2004 – kwiecień 2004 (3 mies.)
Obowiązki: współorganizowanie I wyjazdu Fundacji "Polski Konwój Kultury" do Bukowiny Rumuńskiej; współpraca z mediami; organizacja uroczystej gali podsumowującej to wydarzenie
Imago Public Relations
sierpień 2003 – październik 2003 (3 mies.)
Obowiązki: zorganizowanie I spotkania Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk
Uczestnik VIII i X edycji konkursu "Grasz o staż"
GRUPA PRC
luty 2004 – kwiecień 2004 (3 mies.)
Obowiązki: współorganizowanie I wyjazdu Fundacji "Polski Konwój Kultury" do Bukowiny Rumuńskiej; współpraca z mediami; organizacja uroczystej gali podsumowującej to wydarzenie
Imago Public Relations
sierpień 2003 – październik 2003 (3 mies.)
Obowiązki: zorganizowanie I spotkania Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk
Uczestnik VIII i X edycji konkursu "Grasz o staż"
Grupy
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Geologia i górnictwo
Grupa dla wszystkich związanych zawodowo z geologią i górnictwem oraz dla zainteresowanych naukami o ziemi.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty