Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. alokacji (kategorie non fashion)
- bieżąca analiza rotacji towaru
- ścisła współpraca z działem zakupów w zakresie zamówień i alokacji do sklepów
- ustalanie modelowych zapasów ilościowych i wartościowych grup produktów per sklep/grupa sklepów
- analiza postępu wyprzedaży, transfery międzysklepowe
- transfery do outletów, ustalanie cen outletowych
- tworzenie raportów i analiz sprzedaży na potrzeby działu zakupów
- ścisła współpraca z działem zakupów w zakresie zamówień i alokacji do sklepów
- ustalanie modelowych zapasów ilościowych i wartościowych grup produktów per sklep/grupa sklepów
- analiza postępu wyprzedaży, transfery międzysklepowe
- transfery do outletów, ustalanie cen outletowych
- tworzenie raportów i analiz sprzedaży na potrzeby działu zakupów
Kupiec Fashion Mothercare
- realizacja strategii zakupowej firmy w ramach określonego budżetu
- zamawianie towaru (gotowy produkt) poprzedzone analizami sprzedaży na poziomie działu i produktu
- kontrola zgodności zamówień i dostaw
- cotygodniowe alokacje towarów (26 lokalizacji na terenie Polski, Czech i Słowacji)
- kontrola sprzedaży zamawianych towarów, zapobieganie sytuacjom braków na stanie, sugerowanie działań (ruchów towarowych, cenowych, transferów)
- kontrola uzyskiwanej marży
- ocena wpływu promocji sprzedaży i kampanii marketingowych na wyniki sprzedaży i zyskowności
- współtworzenie kalendarza promocji oraz planowanie wyprzedaży
- monitoring i analiza rynku pod względem konkurencyjności
- nawiązywanie współpracy z dostawcami lokalnymi
- bezpośrednia współpraca ze sklepami w zakresie zatowarowania
- przygotowywanie raportów
- zamawianie towaru (gotowy produkt) poprzedzone analizami sprzedaży na poziomie działu i produktu
- kontrola zgodności zamówień i dostaw
- cotygodniowe alokacje towarów (26 lokalizacji na terenie Polski, Czech i Słowacji)
- kontrola sprzedaży zamawianych towarów, zapobieganie sytuacjom braków na stanie, sugerowanie działań (ruchów towarowych, cenowych, transferów)
- kontrola uzyskiwanej marży
- ocena wpływu promocji sprzedaży i kampanii marketingowych na wyniki sprzedaży i zyskowności
- współtworzenie kalendarza promocji oraz planowanie wyprzedaży
- monitoring i analiza rynku pod względem konkurencyjności
- nawiązywanie współpracy z dostawcami lokalnymi
- bezpośrednia współpraca ze sklepami w zakresie zatowarowania
- przygotowywanie raportów
Specjalista ds. handlowych
Uster Sp. z o.o.
- bezpośredni kontakt z klientami krajowymi oraz dostawcami azjatyckimi (Chiny, Korea, Tajwan)
- prowadzenie zamówień kluczowego klienta firmy (sieci hurtowni tkanin), kontrola terminów i zgodności dostaw
- weryfikacja dokumentów handlowych
- negocjacje handlowe (cen, terminów)
- udział w targach oraz delegacjach zagranicznych (Chiny, Korea, Francja) w celu wyszukiwania odpowiedniej oferty i kontraktacji produkcji
- prowadzenie zamówień kluczowego klienta firmy (sieci hurtowni tkanin), kontrola terminów i zgodności dostaw
- weryfikacja dokumentów handlowych
- negocjacje handlowe (cen, terminów)
- udział w targach oraz delegacjach zagranicznych (Chiny, Korea, Francja) w celu wyszukiwania odpowiedniej oferty i kontraktacji produkcji
Edukacja
Zainteresowania
Muzyka rockowa
Motoryzacja francuska
Motoryzacja francuska
Inne
Prawo jazdy kat B - od 1999
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy