Umiejętności
Branded Content
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Negocjacje
Reklama
lokowanie produktu
Produkcja filmowa i telewizyjna
Języki
angielski
biegły
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Projektów Specjalnych - Dział Projektów Specjalnych i Sponsoringu
Koordynacja projektów związanych z lokowaniem produktów oraz działaniami niestandardowymi w audycjach telewizyjnych:
(m.in TOP CHEF, Hell's Kitchen, Must Be The Music).
Współpraca z zespołem przy programach na głównej antenie Polsat (m.in Taniec z Gwiazdami, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Nasz Nowy Dom)
Programy dedykowane na zlecenie Klientów - koordynacja reklamowa, produkcyjna, bieznesowa.
Ścisła współpraca z Producentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Przygotowywanie propozycji dot. lokowania produktów w wybranych audycjach telewizyjnych; Negocjowanie ofert handlowych.
(m.in TOP CHEF, Hell's Kitchen, Must Be The Music).
Współpraca z zespołem przy programach na głównej antenie Polsat (m.in Taniec z Gwiazdami, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Nasz Nowy Dom)
Programy dedykowane na zlecenie Klientów - koordynacja reklamowa, produkcyjna, bieznesowa.
Ścisła współpraca z Producentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Przygotowywanie propozycji dot. lokowania produktów w wybranych audycjach telewizyjnych; Negocjowanie ofert handlowych.
Specjalista ds. Projektów Specjalnych - Dział Projektów Specjalnych i Sponsoringu
Koordynacja projektów związanych z lokowaniem produktów w audycjach telewizyjnych (m.in TOP CHEF, Nasz Nowy Dom, Must Be The Musi, Got to dance, Ekipa Na Swoim, Studio Weekend, Koncert Kolęd).
Ścisła współpraca z Producentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Przygotowywanie propozycji dot. lokowania produktów w wybranych audycjach telewizyjnych; Negocjowanie ofert handlowych.
Ścisła współpraca z Producentami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Przygotowywanie propozycji dot. lokowania produktów w wybranych audycjach telewizyjnych; Negocjowanie ofert handlowych.
Koordynator Sprzedaży / Projekty Korporacyjne - Agencja TVN
KOORDYNATOR SPRZEDAŻY/ Projekty Korporacyjne - Agencja TVN (12.2010-07.2012)
* Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi; Realizowanie celów sprzedażowych; Koordynowanie prac produkcyjnych i realizacyjnych; Pozyskiwanie nowych klientów; Sporządzanie kosztorysów projektów i zarządzanie budżetami; Negocjowanie warunków finansowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Prowadzenie spotkań z klientami;
* Koordynacja i sprzedaż kilkudziesięciu projektów dla klientów korporacyjnych, instytucji państwowych oraz agencji PR.
* Koordynacja i nadzór nad Warsztatami TVN24. Organizowanie warsztatów dziennikarskich.
MŁODSZY KOORDYNATOR SPRZEDAŻY/ Produkcja TV i zasoby techniczne - Agencja TVN (04.2010 - 12.2010)
ASYSTENT PRODUKCJI - Agencja TVN (09.2009-04.2010)
* Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami handlowymi; Realizowanie celów sprzedażowych; Koordynowanie prac produkcyjnych i realizacyjnych; Pozyskiwanie nowych klientów; Sporządzanie kosztorysów projektów i zarządzanie budżetami; Negocjowanie warunków finansowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Prowadzenie spotkań z klientami;
* Koordynacja i sprzedaż kilkudziesięciu projektów dla klientów korporacyjnych, instytucji państwowych oraz agencji PR.
* Koordynacja i nadzór nad Warsztatami TVN24. Organizowanie warsztatów dziennikarskich.
MŁODSZY KOORDYNATOR SPRZEDAŻY/ Produkcja TV i zasoby techniczne - Agencja TVN (04.2010 - 12.2010)
ASYSTENT PRODUKCJI - Agencja TVN (09.2009-04.2010)
Szkolenia i kursy
2013 Styczeń / Coaching i feedback kompetencyjny dla pracowników operacyjnych - Grow Coaching &consulting
2012 Listopad / Komunikacja, trening asertywności i kontrola stresu - Grow Coaching &consulting
2012 Październik/ Tworzenie strategii marketingowej na branżowym rynku medialnym - Grow Coaching &consulting
2011 Marzec/ Negocjacje biznesowe - House of shills
2007 Listopad /Prawo prasowe - Akademickie Radio Kampus
2007 Listopad/ Etyka językowa i poprawność językowa - Akademickie Radio Kampus
2005/2006 - Warsztaty reżyserii - Mistrzowska Szkoła Reżyserii Andrzeja Wajdy
2012 Listopad / Komunikacja, trening asertywności i kontrola stresu - Grow Coaching &consulting
2012 Październik/ Tworzenie strategii marketingowej na branżowym rynku medialnym - Grow Coaching &consulting
2011 Marzec/ Negocjacje biznesowe - House of shills
2007 Listopad /Prawo prasowe - Akademickie Radio Kampus
2007 Listopad/ Etyka językowa i poprawność językowa - Akademickie Radio Kampus
2005/2006 - Warsztaty reżyserii - Mistrzowska Szkoła Reżyserii Andrzeja Wajdy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Inne
Znajomość obsługi programów:
1. Adobe
2. AvidNewscuter
1. Adobe
2. AvidNewscuter
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.