Aleksandra Potykanowicz

Trener biznesowy Piasecka & Żylewicz

Wypowiedzi

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Career coaching w temacie Tablica ogłoszeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Career coaching

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Akademia Kobiet Sukcesu w temacie OGŁOSZENIA
    5.04.2012, 12:03


    Obrazek


    Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji.

    Zapisz się i skorzystaj z darmowej sesji coachingowej! Biorąc udział w loterii wizytówkowej masz szansę na wygranie 3 - miesięcznego Coachingu Indywidualnego.

    Szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej lub na stronie spotkania GoldenLine.Aleksandra Potykanowicz edytował(a) ten post dnia 05.04.12 o godzinie 12:03

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Top Manager w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    23.03.2012, 12:46

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra Potykanowicz

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na tablicy
    Konferencja "Kryzys-najlepszy przyjaciel rozwoju"
    http://www.goldenline.pl/spotkanie/konferencja-kryzys-...
    • 21.03.2012, 19:10
  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Life Coaching w temacie Konferencja "Kryzys-najlepszy przyjaciel rozwoju"
    21.03.2012, 11:45

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra PotykanowiczAleksandra Potykanowicz edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 11:46

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie HR Trendy w temacie Reklama szkoleń
    21.03.2012, 11:43

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra Potykanowicz

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Rynek Szkoleń w temacie Konferencja "Kryzys-najlepszy przyjaciel rozwoju"
    21.03.2012, 11:40

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra PotykanowiczAleksandra Potykanowicz edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 11:40

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Career coaching w temacie Tablica ogłoszeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Career coaching

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie trenerzy biznesu w temacie Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
    21.03.2012, 11:30

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra Potykanowicz

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    21.03.2012, 11:29

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra PotykanowiczAleksandra Potykanowicz edytował(a) ten post dnia 23.03.12 o godzinie 12:45

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia
    21.03.2012, 11:27

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra Potykanowicz

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje: zarządzanie - oferty
    21.03.2012, 11:24

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo
    tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra PotykanowiczAleksandra Potykanowicz edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 11:25

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie PR-omocja szkoleń w temacie Konferencja "Kryzys-najlepszy przyjaciel rozwoju"

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PR-omocja szkoleń

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Młodzi Trenerzy w temacie Konferencja "Kryzys-najlepszy przyjaciel rozwoju"
    21.03.2012, 11:21

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić
    Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL
    ROZWOJU
    , pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo -
    Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w
    Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne
    inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak,
    żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre
    przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy
    spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na
    funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować
    firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie
    sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie
    kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na
    konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i
    emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w
    organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive &
    leadership coach
    . Prezydent brytyjskiego oddziału International
    Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat
    doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej
    wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz
    jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo
    tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra Potykanowicz

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Kobiety Przedsiębiorcze w temacie Wydarzenia/szkolenia/konferencje i inne

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Akademia Kobiet Sukcesu w temacie OGŁOSZENIA
    21.03.2012, 11:16

    Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

    Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

    Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

    Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

    Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

    Polecam!
    Aleksandra Potykanowicz

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Human Resources w temacie | Ogłoszenia drobne |

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources

  • Aleksandra Potykanowicz
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie WARSZTATY Umiejętności Trenerskich
    6.09.2010, 11:55

    Witajcie,
    24 października rozpoczynają się zajęcia jesiennej edycji THREX! Zapraszamy studentów ostatnich lat, absolwentów i wszystkich tych, którzy chcieliby rozwinąć wszelkie umiejętności niezbędne do pracy w zawodzie trenera biznesu.
    Udział w THREX, to okazja do nauki i współpracy, z gronem doświadczonych trenerów i doradców, którzy z ogromną przyjemnością podzielą się z Uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Udział w THREX to również możliwość praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności, podczas samodzielnie poprowadzonych warsztatów dla firm stowarzyszonych we Francuskiej Izbie Przemysłowo Handlowej, która objęła THREX honorowym patronatem.

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Szkoły Trenerów THREX, zadaj pytanie na facebooku lub pisząc maila na adres: apotykanowicz@threx.pl. Możesz również umówić się z nami indywidualne spotkanie, na którym odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Zachęcamy do kontaktu!

    Informacje i zapisy: Aleksandra Potykanowicz, email: apotykanowicz@threx.pl
    http://www.threx.pl
    Dołącz do naszych fanów na fb - dzięki temu, będziesz mógł śledzić najświeższe informacje o THREX i korzystać ze specjalnej oferty dla fanów!
    http://www.facebook.com/pages/Warszawa/THREX-Training-...

    Pozdrawiam,
    Aleksandra Potykanowicz

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do