Aleksandra Pieron

Specjalista ds. marketingu internetowego, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
Chorzów, śląskie

Umiejętności

Corel Draw Google Adwords Google Analytics Landing page Adobe Illustrator Adobe Photoshop Freshmail Brand24 SentiOne Microsoft Word, Exel

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
Specjalista ds. marketingu internetowego
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
- opracowywanie strategii marketingu
- prowadzenie kampanii reklamowej Social Ads i remarketingowej (Facebook, Instagram)
- prowadzenie kampanii reklamowej i remarketingowej w Google AdWords
- monitorowanie skuteczności realizowanych kampanii, analiza statystyk (Google Analytics)
- prowadzenie profilu marki w mediach społecznościowych
- prowadzenie kampanii e-mail marketingowych (FreshMail)
- monitorowanie mediów (brand24, sentiOne)
- udział w targach branżowych oraz wydarzeniach organizowanych przez firmę
- organizacja konferencji branżowych
- przygotowanie kreacji graficznych na potrzeby reklam w internecie (Photoshop, Illustrator)
- przygotowanie kreacji graficznych na potrzeby Uczelni (plakaty, materiały konferencyjne)
- tworzenie i dodawanie treści na stronę www, zarządzanie stroną
- tworzenie LandingPage przy wsparciu platformy Landingi
- dbanie o wizerunek firmy
Media Interaktywne - Agencja Interaktywna
Social Media Manager
- opracowywanie strategii komunkcji marketingowej
- tworzenie indywidualnych ofert dla Klientów
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz opieka nad obecnymi Klientami
- tworzenie oraz prowadzenie komunikacji na profilach Klientów w mediach społecznościowych
- tworzenie oraz optymalizacja kampanii SocialAds w serwisie Facebook
- przeprowadzanie akcji promocynych przy współpracy blogosfery (zwłaszcza kulinarnej oraz modowej)
- przeprowadzanie kampanii Buzz Marketingowej
- stała współpraca z grafikami
- tworzenie raportów oraz ich analiza (uwzględniając efekty z przeprowadzanych działań)
- przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów na Facebooku (scenariusz, regulamin, wdrożenie)
- przeprowadzanie kampani ePR
- prowadzenie blogów firmowych
- aktualizacja stron internetowych
- tworzenie prostej grafiki na potrzeby wpisów na Facebooku
Positive Power Sp. z o.o.
Social Media
- tworzenie ofert i strategii działań w mediach społecznościowych w oparciu o analizę potrzeb klienta,
- angażowanie społeczności, tworzenie scenariuszy konkursów, tworzenie contentu,
- opieka nad profilami klientów w mediach społecznościowych (np 8a.pl, Tuttu.pl )
- tworzenie artykułów promocyjnych i reklamowych dla klientów i partnerów agencji,
- tworzenie treści na blogi eksperckie, treści reklam Adwords, treści do newslettera oraz tekstów dla stron
zapleczowych
- wsparcie w zakresie przygotowania koncepcji kreatywnych
- tworzenie kampanii buzz marketingowych
- wsparcie przy działaniach ePR
- współorganizowanie konferencji „inter-AKCJE- śląskie spotkania interaktywne”

Szkolenia i kursy

Google Adwords dla początkujących oraz średniozaawansowanych

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Zainteresowania

Psie zaprzęgi, turystyka górska, bieganie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów