Aleksandra Pałczyńska

Sales Manager, LG Chem Poland Sp. Z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zdolność adaptacji Punktualność i poważne podejście do obowiązków zdolności analityczne, umiejętności organizacyjne negocjacje handlowe, telekomunikacja, pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji partnerskich, rozmowy z klientami w tym z klientem trudnym

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Manager
LG Chem Poland
- Zarządzanie i organizacja pracy podległych pracowników (rekrutacja, wyznaczanie celów, motywowanie i szkolenie pracowników);
- Zarządzanie operacyjne działem sprzedaży;
- Przygotowanie budżetu oraz comiesięcznych prognoz sprzedaży;
- Realizacja budżetu i prognoz, comiesięczne raportowanie przed zarządem;
- Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie dostosowania serwisu do potrzeb klienta;
- Współpraca z działem windykacji w zakresie trudno ściągalnych należności;
- Monitoring rynku w celu zapewnienia jak najlepszej oferty;
- Badanie rynku w celu dopasowania oferty do potrzeb klienta;
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów w celu poszerzenia portfolio firmy;
Logo
Assistant Manager Part Leader / Key Account Manager
LG Chem Poland
- tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy,
- opieka nad klientami korporacyjnymi,
- prowadzenie negocjacji z kontrahentami,
- sporządzanie raportów i analiz,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu,
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- tworzenie nowych rynków zbytu w zakresie kluczowych klientów,
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży - tworzywa sztuczne
LG Chem Poland
- Zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, wyznaczanie celów, motywowanie i szkolenie pracowników);
- Sprzedaż, negocjacje z klientami strategicznymi, tworzenie i realizacja założonych planów sprzedaży;
- Poszukiwanie klientów na ranku krajowym i zagranicznym;
- Bardzo częste podróże służbowe;
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami
- Rozpoznawanie potrzeb klienta jak również dostarczanie odpowiednich rozwiązań i produktów;
- Obsługa po-sprzedażowa poprzez utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami;
- Przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych;
- Promowanie dobrego wizerunku firmy;
Logo
Właściciel
własna działalność gospodarcza, prywatny żłobek
- Przygotowanie biznes planu
- Wyszukanie odpowiedniej lokalizacji
- Badania rynkowe
- Procedura uruchomienia działalności
- Działania marketingowe, reklama, przygotowanie odpowiedniej oferty, elastyczność w spełnianiu oczekiwań klientami
- Wybór odpowiednich dostawców usług i zaopatrzenia
- Żłobek funkcjonuje do dnia dzisiejszego
CJ International LTD Sp. z o.o.
Import Manager (PO Manager Oddziału Wrocław
Zarządzanie operacyjne oddziałem;
Przygotowanie budżetu;
Realizacja budżetu, comiesięczne raportowanie przed zarządem;

- Zarządzanie i organizacja pracy podległych pracowników;
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie pozyskiwania nowych klientów;
- Zadania związane z obsługą klienta:
- Współpraca z partnerami zagranicznymi w zakresie rozwoju trafików;
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem transportów i realizacją zleceń transportowych;
- Optymalizacja rozwiązań transportowych;
- Współpraca z działem handlowym w zakresie dostosowania serwisu do potrzeb rynku;
- Gwarantowanie spełniania potrzeb klientów-utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, identyfikacja ich oczekiwań, kreowanie potrzeb;
- Zadania związane z optymalizacją kosztów:
- Nadzór nad terminowością i prawidłowością rozliczeń wewnętrznych oraz rozliczeń z partnerami zagranicznymi;
- Kontrola prawidłowości i kompletności księgowań oraz finansowe miesięczne zamknięcie transportów;
- Bieżąca i miesięczna analiza wyników spedycyjnych i finansowych;
- Współpraca z działem windykacji w zakresie trudno ściągalnych należności;
- Kontrola i akceptacja faktur kosztowych;
Mobi
Kierownik Działu Tworzyw Sztucznych
- Sprzedaż, negocjacje z klientami strategicznymi, tworzenie i realizacja założonych planów sprzedaży;
- Pozyskiwanie strategicznych klientów i utrzymywanie długofalowej współpracy;
- Bardzo częste podróże służbowe;
- Zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, wyznaczanie celów, motywowanie i szkolenie pracowników);
- Planowanie strategii zakupów i sprzedaży;
- Wybór dostawców (poszukiwanie i tworzenie bazy potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert i ich wycena);
- Nadzór nad realizacją zakupów poprzez weryfikację, zatwierdzanie i ewaluację nowych dostawców;
- Zapewnienie zgodności towaru zamówionego i przyjętego pod względem ilości i warunków handlowych;
- Pozyskiwanie optymalnych kosztów transportu na rynku krajowym i zagranicznym;
- Analiza rynku i wprowadzenie nowego produktu;
- Raportowanie bezpośrednio do zarządu spółki
Mobi
Specjalista ds. marketingu w dziale tworzyw sztucznych
- Poszukiwanie klientów i dostawców na rynku krajowym i zagranicznym;
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami i dostawcami;
- Rozpoznawanie potrzeb klienta jak również dostarczanie odpowiednich rozwiązań i produktów;
- Obsługa po-sprzedażowa poprzez utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami;
- Przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych;
- Promowanie dobrego wizerunku firmy;
- Bardzo częste podróże służbowe;

Szkolenia i kursy

2013 - szkolenie techniczno produktowe w LG Chem HQ w Korei;
2013 - Excel poziom podstawowy;
2012 - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością i środowiskowego wg ISO 9001 i ISO 14001;
2005 – wewnątrz zakładowy kurs języka angielskiego - „Business English”;
2003 – wewnątrz zakładowy kurs - „Techniki negocjacyjne”;

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Inne

Zainteresowania

Sport, film, muzyka