Umiejętności
Microsoft Office
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Praca w zespole
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Produktu
- inicjowanie, przygotowanie, wdrażanie oraz kontrola realizacji aktywności marketingowych
- wsparcie obsługi partnerów i klientów przez Dział Sprzedaży i Dział Obsługi Klienta
- współuczestnictwo w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących marketingu i sprzedaży
- prowadzenie wymiany informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu
- wsparcie obsługi partnerów i klientów przez Dział Sprzedaży i Dział Obsługi Klienta
- współuczestnictwo w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących marketingu i sprzedaży
- prowadzenie wymiany informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu
Grupa Promocyjna Leków Onkologicznych
GSK Comercial
• Zaplanowanie kluczowych działań dla jednej z kluczowych marek w portfolio na rok 2011 (Brand plan na rok 2012 oraz kluczowe założenia dla brandplan na lata 2013-2014)
• Komunikacja marketingowa związana z pozycjonowaniem produktów onkologicznych GSK na rynku (dostępnych w ramach chemioterapii niestandardowej oraz w programie terapeutycznym)
• Wsparcie działań market accessowych dla marek hematologicznych
• Współpraca z ekspertami zewnętrznymi
• Koordynacja działań e-marketingowych dla produktów onkologicznych
• Współpraca z zespołem sprzedażowym przy powierzonych projektach
• Komunikacja marketingowa związana z pozycjonowaniem produktów onkologicznych GSK na rynku (dostępnych w ramach chemioterapii niestandardowej oraz w programie terapeutycznym)
• Wsparcie działań market accessowych dla marek hematologicznych
• Współpraca z ekspertami zewnętrznymi
• Koordynacja działań e-marketingowych dla produktów onkologicznych
• Współpraca z zespołem sprzedażowym przy powierzonych projektach
Media Trainee
• Koordynacja III edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” poświęconego rakowi prostaty oraz I edycji Akcji Promującej Profilaktykę Nowotworową „Zdrowa Gmina”
• Komunikacja wspierająca wprowadzenie na rynek leku Prolia® promowanego wspólnie z firmą Amgen
• Strategie komunikacyjne dla produktów firmy
• Koordynacja pracy agencji PR obsługujących poszczególne działy firmy
• Odpowiedzi na bieżące pytania dziennikarzy
• Komunikacja wspierająca wprowadzenie na rynek leku Prolia® promowanego wspólnie z firmą Amgen
• Strategie komunikacyjne dla produktów firmy
• Koordynacja pracy agencji PR obsługujących poszczególne działy firmy
• Odpowiedzi na bieżące pytania dziennikarzy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Literatura- począwszy na kryminalnej skończywszy na powieści latynoamerykańskiej
Inne
Mam dużo zimnej krwi. Zwłaszcza w sytuacjach stresowych.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Młodzi politycy
Salony polityczne, przekręty, lobby, mediacja, dyplomacja, świat, władza, pieniądze...czyli to, co jeszcze nas nie dotyczy, a do czego uparcie dążymy.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.