Aleksandra Olearczyk

Kierownik Produktu, Polski Bank Komórek Macierzystych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Praca w zespole

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Polski Bank Komórek Macierzystych S.A.
Kierownik Produktu
- inicjowanie, przygotowanie, wdrażanie oraz kontrola realizacji aktywności marketingowych
- wsparcie obsługi partnerów i klientów przez Dział Sprzedaży i Dział Obsługi Klienta
- współuczestnictwo w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących marketingu i sprzedaży
- prowadzenie wymiany informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu
Logo
Grupa Promocyjna Leków Onkologicznych
GSK Comercial
• Zaplanowanie kluczowych działań dla jednej z kluczowych marek w portfolio na rok 2011 (Brand plan na rok 2012 oraz kluczowe założenia dla brandplan na lata 2013-2014)
• Komunikacja marketingowa związana z pozycjonowaniem produktów onkologicznych GSK na rynku (dostępnych w ramach chemioterapii niestandardowej oraz w programie terapeutycznym)
• Wsparcie działań market accessowych dla marek hematologicznych
• Współpraca z ekspertami zewnętrznymi
• Koordynacja działań e-marketingowych dla produktów onkologicznych
• Współpraca z zespołem sprzedażowym przy powierzonych projektach
GlaxoSmithKline
Media Trainee
• Koordynacja III edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” poświęconego rakowi prostaty oraz I edycji Akcji Promującej Profilaktykę Nowotworową „Zdrowa Gmina”
• Komunikacja wspierająca wprowadzenie na rynek leku Prolia® promowanego wspólnie z firmą Amgen
• Strategie komunikacyjne dla produktów firmy
• Koordynacja pracy agencji PR obsługujących poszczególne działy firmy
• Odpowiedzi na bieżące pytania dziennikarzy
Grupa Agora
stażystka ds. komunikacji
• Launch X edycji akcji „Firma przyjazna mamie”
• Wsparcie przy komunikacji wyników giełdowych firmy, kontakt z mediami
• Codzienny monitoring mediów i komentarzy giełdowych
• Kreacja komunikatów i aktualizacja firmowego intranetu

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja Public Relations i Marketing Medialny;, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Literatura- począwszy na kryminalnej skończywszy na powieści latynoamerykańskiej

Inne

Mam dużo zimnej krwi. Zwłaszcza w sytuacjach stresowych.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Feminizm
Feminizm
Feminizm, równouprawnienie kobiet i mężczyzn
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Młodzi politycy
Młodzi politycy
Salony polityczne, przekręty, lobby, mediacja, dyplomacja, świat, władza, pieniądze...czyli to, co jeszcze nas nie dotyczy, a do czego uparcie dążymy.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
Dla wszystkich, którzy cenią twórczość Quentina Tarantino.