Wypowiedzi
-
MARKETING SALONÓW FRYZJERSKICH I KOSMETYCZNYCH
- prowadzę i monitoruje konto FB
- pisze teksty na strony internerowe
- konsultacja graficzna/ merytoryczna stron internetowych
- kalkulowanie ofert promocyjnych dla salonów
- marketing usług i proponowanie promocji...
i wszystko to co wymyślisz w swoim salonie i chcesz skonsultować, czy to się połaci
ZAPRASZAM do kontaktu. -
...w Warszawie, nowy salon w Pałacu Kultury Bareovsky...
cięcie trwa 2h a nałożenie na włosy wody i 45 egzystencja z WODĄ na włosach na myjce oznacza silnie regenerujący zabieg do włosów..
Masakra! -
Widzę, że to kurs dla edukacipoczątkowej a ja jestem zainteresowana uprawnieniami pedagogicznymi by w przyszłosci prowadzic zajęcia z towaroznawstwa...
Może wiecie coś o takich ;)) -
Poszukuje kursu pedagogicznego dającego uprawnienia do nauczania. nie jestem nauczycielka czynna zawodowo. Czy ktoś wie, gdzie mozna w Warszawie (szybko!) ukończyc taki kurs?
-
Kto skupuje duże ilości słomy??
Proszę o mail z namiarem.Ala Na edytował(a) ten post dnia 29.10.11 o godzinie 19:14 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy BADANIA RYNKU.
-
Wg mojej wiedzy (praca mgr o oznakowaniu zywności) na opakowaniu produktu pochodzącego od producenta innego niz PL musi znależc się zarówno informacja o podmiocie dystrybucyjnym jak i informacja o producencie towaru.
Odpowiedzialność za jakość, bezpieczeństwo ect. zwiazane z tym produktem ponosi jednostka wprowadzająca dany produkt na rynek zatem dystrybutor. Sprawa odpowiedzialności za jakosc/bezpieczeństwo produktu pozostaje w umowie pomiędzy dystrybutorem a producentem.
Jeśli doszło do wady produkty przez producenta a dystrybutor nie potrafi tego udokumentować (wprowadza świadomie na rynek produkt wadliwy) wówczas działa tzw łańcuch odpowiedzialności i tu znów odpowiada dystrybutor.
Co do informacji na opakowaniu MUSI bezwzględnie podana byc informacja kto wyprodukował: czyli np. wyprodukowano we Francji i tu pełna nazwa firmy) dla firmy/na zlecenie XXXX i tełne dane adresowe firmy. Nie dosuszcza sie podawania w nazwie firmy uproszczeń adresowych (np. skrzynki pocztowej itp). Adres musi składać sie z pełnych danych (kto, ulica, kod pocztowy).Aleksandra Nowak edytował(a) ten post dnia 13.07.10 o godzinie 13:29