Umiejętności
Call Center
Coaching
CRM
Operacje finansowe
Microsoft Office
SAP
Negocjacje
Bankowość
Sprzedaż
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Prawo pracy
Administracja Publiczna
Pozyskiwanie nowych klientów
Angielski
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystent działu handlowego
Zakres obowiązków:
-Pozyskiwanie klientów,
-Sprzedaż czyściw tekstylnych w branży B2B
-Umawianie spotkań przedstawiciela handlowego,
-Koordynacja grafików dziennych kierowników regionu.
-Pozyskiwanie klientów,
-Sprzedaż czyściw tekstylnych w branży B2B
-Umawianie spotkań przedstawiciela handlowego,
-Koordynacja grafików dziennych kierowników regionu.
Opiekun Klienta
Zakres obowiązków:
- Profesjonalne doradztwo,
- Kształtowanie długotrwałych relacji z klientami,
- Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Banku,
- Realizacja zadań sprzedażowych,
- Sprzedaż produktów bankowych (m.in. kredyty, depozyty oraz inwestycje i produkty strukturyzowane), w obszarze klientów detalicznych, z wykorzystaniem telemarketingu
oraz sprzedaży bezpośredniej,
- Obsługa kasowo – dysponencka klientów detalicznych i firmowych,
- Weryfikacja klientów przy zastosowaniu biometrii (Finger Vein),
- Archiwizacja dokumentów,
- Obsługa reklamacji,
- Akceptacja transakcji oddziału (akceptant),
- Realizacja zadań indywidualnie zleconych przez przełożonego.
- Profesjonalne doradztwo,
- Kształtowanie długotrwałych relacji z klientami,
- Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Banku,
- Realizacja zadań sprzedażowych,
- Sprzedaż produktów bankowych (m.in. kredyty, depozyty oraz inwestycje i produkty strukturyzowane), w obszarze klientów detalicznych, z wykorzystaniem telemarketingu
oraz sprzedaży bezpośredniej,
- Obsługa kasowo – dysponencka klientów detalicznych i firmowych,
- Weryfikacja klientów przy zastosowaniu biometrii (Finger Vein),
- Archiwizacja dokumentów,
- Obsługa reklamacji,
- Akceptacja transakcji oddziału (akceptant),
- Realizacja zadań indywidualnie zleconych przez przełożonego.
Mobilny Doradca Finansowy
Gemini Finanse
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie klientów,
- Doradztwo finansowe,
- Obsługa klientów indywidualnych oraz firmowych w zakresie usług finansowych,
- Sprzedaż bezpośrednia produktów bankowych,
- Udzielanie kredytów:
*gotówkowych,
*inwestycyjnych,
*konsolidacyjnych,
*hipotecznych.
- Pozyskiwanie klientów,
- Doradztwo finansowe,
- Obsługa klientów indywidualnych oraz firmowych w zakresie usług finansowych,
- Sprzedaż bezpośrednia produktów bankowych,
- Udzielanie kredytów:
*gotówkowych,
*inwestycyjnych,
*konsolidacyjnych,
*hipotecznych.
Doradca Klienta ds. Bankowości Hipotecznej
Zakres obowiązków:
- Obsługa wniosków hipotecznych,
- Obsługa infolinii produktowej w zakresie kredytów hipotecznych,
- Obsługa infolinii posprzedażowej w zakresie kredytów hipotecznych,
- Obsługa telefonicznej aktywacji kart płatniczych,
- Obsługa telefonicznego odblokowania kart płatniczych,
- Obsługa korespondencji e-mail,
- Obsługa reklamacji.
- Obsługa wniosków hipotecznych,
- Obsługa infolinii produktowej w zakresie kredytów hipotecznych,
- Obsługa infolinii posprzedażowej w zakresie kredytów hipotecznych,
- Obsługa telefonicznej aktywacji kart płatniczych,
- Obsługa telefonicznego odblokowania kart płatniczych,
- Obsługa korespondencji e-mail,
- Obsługa reklamacji.
Szkolenia i kursy
- "Best Service I" - Standardy obsługi klienta (ING Bank Śląski '2008),
- "Best Service II" - Trudne sytuacje w obsłudze klienta (ING Bank Śląski '2009),
- "Techniki negocjacji i mediacji” (Wyższa Szkoła Humanitas ‘ 2011),
- "Efektywne zarządzanie czasem" (ING Bank Śląski '2012),
- "Komunikacja interpersonalna - warsztaty" (Wyższa Szkoła Humanitas '2012),
- "Podstawy psychologii sprzedaży" (Gemini Finanse '2013),
- Kurs kasjera złotowo- walutowego (czerwiec '2013),
- Szkolenie e-learning: "Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu"
(GIIF maj '2013),
- "Projekt agent" /Certyfikacja - szkolenie nadające uprawnienia do wykonywania czynności agencyjnych
w zakresie sprzedaży inwestycji oraz produktów strukturyzowanych (Getin Noble Bank S.A. czerwiec '2013).
- "Best Service II" - Trudne sytuacje w obsłudze klienta (ING Bank Śląski '2009),
- "Techniki negocjacji i mediacji” (Wyższa Szkoła Humanitas ‘ 2011),
- "Efektywne zarządzanie czasem" (ING Bank Śląski '2012),
- "Komunikacja interpersonalna - warsztaty" (Wyższa Szkoła Humanitas '2012),
- "Podstawy psychologii sprzedaży" (Gemini Finanse '2013),
- Kurs kasjera złotowo- walutowego (czerwiec '2013),
- Szkolenie e-learning: "Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu"
(GIIF maj '2013),
- "Projekt agent" /Certyfikacja - szkolenie nadające uprawnienia do wykonywania czynności agencyjnych
w zakresie sprzedaży inwestycji oraz produktów strukturyzowanych (Getin Noble Bank S.A. czerwiec '2013).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
- Taniec towarzyski
- Muzyka
- Aquacykling
- Muzyka
- Aquacykling
Inne
- Prawo jazdy kat. B ('2007)
Grupy
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo