Aleksandra Mosiołek

Główna specjalistka ds. Public Relations, koordynatorka projektów, Trenerka i wykładowczyni na Gender Studies UMK
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Wystawy dzieł sztuki Audience Development Audience Segmentation koordyncja konferencji koordynacja spotkań Koordynacja wydarzeń koordynacja wydarzeń specjalnych Koordynatorzy Copywriting Facebook Równość płci Gender Mainstreaming Gender Theory Linux Microsoft Office nowe media OpenOffice Prezi Koordynacja projektu Project Management Public Relations Wystąpienia publiczne Social Media Social Media Marketing Monitoring Mediów Społecznościowych Umiejętności społeczne System Windows Zarządzanie zespołem Promocja współpraca międzyarodowa Budżetowanie kosztow Budżetowanie projektów Zarządznie projektami międzynarodowymi

Języki

angielski
biegły
czeski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Główna specjalistka ds. Public Relations, koordynatorka projektów
Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu
/ koordynacja projektów (wystawienniczych, muzycznych i innych)
/ organizacja i koordynacja wydarzeń wspierających działania merytoryczne CSW (warsztaty, wykłady, panele dyskusyjne i inne)
/ budowanie dobrych relacji, komunikacja oraz nawiązywanie współpracy ze środowiskiem zewnętrznym (publicznym, artystycznym, uniwersyteckim, pozarządowym, komercyjnym)
/ koordynacja akcji promocyjnych i kampanii reklamowo-informacyjnych
/ koordynacja działań Public Relations
/ współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii w zakresie Public Relations i promocji instytucji
/ kreowanie spójnego i profesjonalnego wizerunku CSW w środowisku lokalnym, branżowym i międzynarodowym
/ komunikacja wewnętrzna (wdrażanie polityki Audience Development)
Logo
Wykładowczyni, Trenerka
Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Instytut Filozofii, Studia podyplomowe Gender Studies
Prowadzenie warsztatów:

/ Warsztat antydyskryminacyjny: stereotypy, uprzedzenia, dyskryminacja, równe traktowanie.
/ Warsztat gender i media: stereotypy w mediach, obraz kobiet i mężczyzn w kulturze wizualnej i reklamie, obecność kobiet w debacie publicznej i mediach, gender mainstreaming.
Logo
Specjalistka ds. Public Relations i promocji
Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Instytut Filozofii, Studia podyplomowe Gender Studies
/ koordynacja i promocja wydarzeń
/ aktywne komunikowanie się z dziennikarzami, przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz instytucji kultury i sztuki
/ promocja studiów w wymiarze lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim
/ redakcja tekstów prasowych
/ PR w internecie (e-PR), obsługa mediów społecznościowych
Logo
Badaczka społeczna
Elbląskie Towarzystwo Naukowe
/ badania terenowe
/ shadowing
/ badania wizualne (foto i video)
Logo
Rzeczniczka prasowa
Galeria nad Wisłą w Toruniu
/ aktywne komunikowanie się z dziennikarzami
/ utrzymywanie relacji z mediami
/ redakcja tekstów prasowych
Logo
Specjalistka ds. Public Relations i współpracy międzynarodowej, koordynatorka projektów
Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu
/ poszukiwanie partnerskich instytucji i zawiązywanie współpracy z zagranicznymi instytucjami
/ koordynacja projektów merytorycznych
/ budowanie pozytywnego międzynarodowego wizerunku CSW
/ popularyzacja i promocja wydawnictw CSW w kraju i za granicą
/ opieka nad artystami i zagranicznymi gośćmi instytucji
/ włączenie CSW do obiegu międzynarodowej informacji w branży
/ budowanie bazy danych kontaktów międzynarodowych
/ komunikowanie i kompleksowe prowadzenie polityki informacyjnej instytucji
/ monitorowanie międzynarodowych mediów branżowych
/ obsługa social media instytucji w języku angielskim
Logo
Rzeczniczka prasowa i koordynatorka projektów merytorycznych CSW
Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu
/ budowanie wizerunku CSW poprzesz kształtowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym instytucji
/ informowanie o działaniach i projektach CSW (obsługa informacyjna mediów)
/ aktywne komunikowanie się z dziennikarzami
/ tworzenie strategii kampanii PR i promocyjnej CSW
/ redakcja tekstów prasowych, promocyjnych, zawartości stron internetowych, oficjalnych pism
/ organizowanie i prowadzenie konferencji oraz spotkań prasowych
/ monitorowanie mediów branżowych i współudział w programach TV
/ pozyskiwanie patronów medialnych, partnerów oraz nowych kontaktów medialnych
/ koordynacja projektów merytorycznych
/ prowadzenie wernisaży wystaw i projektów CSW
/ tłumaczenie symultaniczne polsko-angielskie, angielsko-polskie podczas konferencji prasowych, wernisaży
/ oprowadzanie gości polskojęzycznych i anglojęzycznych po CSW i aktualnych wystawach
Logo
Badaczka społeczna (badania terenowe)
Biblioteka Elbląska/Narodowe Centrum Kultury "Obserwatorium kultury 2011"
/ badania terenowe (dwa ogólnopolskie wydarzenia z udziałem grup rekonstrukcyjnych)
/ prowadzenie badań wizualnych (foto i video)
/ obserwacja uczestnicząca
/ wywiady dziennikarskie z publicznością
/ wywiady pogłębione z członkami grup rekonstrukcyjnych
/ opracowanie zebranego materiału badawczego
/ Pełnienie roli wykonawczej w Ogólnopolskim Projekcie Badań Jakościowych „Grupy odtworzeniowe. Rekonstrukcja dziedzictwa i kultura w działaniu”. Projekt ten dofinansowany i realizowany był w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Obserwatorium Kultury 2011”. Wnioskodawcą projektu była Biblioteka Elbląska im. C. Norwida, koordynatorem dr hab. Tomasz Szlendak, prof. UMK.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Badaczka społeczna
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
/ Udział w badaniach przeprowadzonych w ramach ogólnopolskiego projektu naukowego "Niewidzialne Miasto", przyjętego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, realizowanego przez zespół pod kierownictwem prof. dr hab. Marka Krajewskiego (UAM w Poznaniu).
/ Przeprowadzenie i opracowanie wywiadów pogłębionych, eksperckich w toruńskiej części badań w marcu 2011 r.
Logo
Praktykantka w Dziale PR, Marketing i Sponsoring
Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu
Lambda sp. zo.o.
Trenerka
Przeprowadzenie szkolenia antydyskryminacyjnego w ramach projektu „Studencki klub spotkań” na zlecenie Stowarzyszenia Lambda Warszawa. Szkolenie przeprowadzone metodami aktywnymi, w oparciu o materiały edukacyjne (7 godzin zegarowych).
Zespół Realizacji Badań Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika PRYZMAT
Członkini zespołu badawczego, członkini Grupy Marketingowej
Zespół Realizacji Badań PRYZMAT
/ badania marketingowe
/ przeprowadzenie i kodowanie ankiet
/ przeprowadzenie ankiet audytoryjnych
/ segregacja kwestionariuszy
/ wywiady pogłębione
/ przygotowywanie scenariuszy wywiadów pogłębionych
/ transkrypcje
/ redagowanie i opracowanie publikacji
/ marketing
/ udział w badaniu marketingowym realizowanym dla Centrum Promocji i Informacji UMK w Toruniu
/ projekt „Studiując socjologię”
Logo
Dziennikarka, redaktorka
Rozgłośnia Uniwersytecka Radio Sfera w Toruniu
/ tworzenie i prowadzenie audycji radiowych i serwisów informacyjnych
/ przeprowadzanie wywiadów z twórcami, artystami i mieszkańcami Torunia
/ redagowanie wiadomości z życia uczelni i miasta
Polska Akcja Humanitarna
Wolontariuszka
/ koordynacja i organizacja projektów ("Światowy Dzień Wody", Program “Pajacyk”)
/ merytoryczna praca nad projektami
/ zarządzanie zespołem wolontariuszy
/ kontakt ze sponsorami
/ opieka podczas festiwali i wydarzeń
/ prowadzenie szkoleń dla wolontariuszy
/ realizacja projektu "Szkoła Humanitarna - młodzież na rzecz rozwoju demokracji i ochrony praw człowieka"
/ trenerka Edukacji Humanitarnej – warsztaty z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi na temat szeroko pojętej Edukacji humanitarnej i rozwojowej

Szkolenia i kursy

2015 - "Zarządzanie projektem", Aneta Rogowska, (Instytut Kultury Miejskiej, Gdańsk)
2015 - "Train the trainers – training for trainers and academics in the area of equal treatment" (Centre for Gender Equality from Iceland, Warszawa)
2014 - "Wystąpienia publiczne", (CUK Ubezpieczenia, Toruń)
2014 - "Nowe media internetu dla promocji kultury", 4. Forum informatyki w intytucjach kultury, (Centrum Promocji Informatyk, Warszawa)
2013 - "Rozwój/budowanie publiczności w praktyce" (Audience Development), Fundacja Impact, (Instytut Kultury Miejskiej, Gdańsk)
2013 - "Komnikacja interpersonalna", (Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń)
2013 - "Multimedia w muzeach i galeriach", XVI Edycja seminarium z cyklu nowoczesne muzea i galerie (Centrum Promocji Informatyki, Warszawa)
2013 - Social Media Convent (Feeltz, Personal PR Sp. z o.o., Gdańsk)
2012 - "Instytucje kultury XXI wieku", (Competir Polska, Toruń)
2012 - "Toruńska akademia kultury", (Fundacja Stabilo, Toruń)
2010 - "Zogniskowane wywiady grupowe (FGI)" (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń)
2010 - "Nikt nie rodzi się z uprzedzeniami" - cykl treningów dla trenerów/ek z zakresu antydyskryminacji i Gender Studies (Fundacja Autonomia we współpracy ze Stowarzyszeniem Kobiet KONSOLA, Kraków)
2009 - "Pozarządowa akademia finansów i zarządzania - PAFiZ z finansowania i zarządzania organizacjami pozarządowymi, (Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Warszawa)
2009 - "Fundraising - fundament sprawnej organizacji sektora ekonomii społecznej" (Faber Consulting, Toruń)
2008-2009 - "Intermediate Czech Language Course for Erasmus Students" (level A2/B1 CEFRL), Charles University in Prague, Czech Republic
2007 - "Szkolenie dla trenerów_ek i wolontariuszy_ek Polskiej Akcji Humanitarnej poświęcone szeroko pojętej tematyce wody pitnej i Milenijnym Celom Rozwoju", (Polska Akcja Humanitarna, Warszawa)
2007 - "Szkolenie wolontariuszy_ek edukacji humanitarnej PAH" (Polska Akcja Humanitarna, Toruń) - uzyskanie tytułu trenerki w zakresie prowadzenia zajęć i warsztatów z młodzieżą oraz dorosłymi z zakresu Edukacji Humanitarnej (na temat pomocy potrzebującym, tolerancji, praw człowieka, problemów krajów globalnego Południa i innych).

Edukacja

Logo
Socjologia ogólna, specjalizacja Animacja kultury i organizacja wolnego czasu, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Faculty of Philosophy & Arts, magisterskie
Charles University in Prague, Czech Republic
Logo
Socjologia ogólna, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Filozofia ogólna, specjalizacja Filozofia kultury i polityki, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

sztuka i kultura współczesna, gender studies, socjologia, kino europejskie, podróże, aktywne spędzanie wolnego czasu (trekking górski, fitness, bieganie, Joga, rower),

Organizacje

Stowarzyszenie Kulturalno-Artystyczne Megafon
Stowarzyszenie Kongres Kobiet
Trójmiejska Akcja Kobieca TAK

Inne

PREDYSPOZYCJE:

- umiejętność komunikowania myśli oraz nawiązywania stosunków i ich podtrzymywania,
- otwartość na ludzi i idee,
- dyspozycyjność,
- znajomość trendów społecznych i zagadnień dotyczących etyki,
- szerokie horyzonty myślowe,
- wysokie kompetencje interpersonalne,
- zdolność budzenia zaufania otoczenia,
- umiejętność pracy w zespole i prowadzenie prezentacji przed grupą,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność prognozowania i prowadzenia badań oraz dostrzegania zmian i aktualnych kierunków rozwoju.

DOŚWIADCZENIE TRENERSKIE / PROWADZENIE SZKOLEŃ

10/2012 - 06/2015
Prowadzenie warsztatów na Studiach podyplomowych z zakresu gender (Instytut Filozofii, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)

02/2011
Szkolenie z tematyki wodnej dla wolontariuszy i wolontariuszek Polskiej Akcji Humanitarnej - organizacja i prowadzenie

10/2010
Przeprowadzenie szkolenia antydyskryminacyjnego w ramach projektu „Studencki klub spotkań” na zlecenie Stowarzyszenia Lambda Warszawa (7 h)

07/2010
Przeprowadzenie Warsztatu antydyskryminacyjno-genderowego "Gender-Media-Realia” - w ramach projektu "Nikt nie rodzi się z uprzedzeniami - edycja IV" (6h)

2007 – 2009
Prowadzenie warsztatów i zajęć w przedszkolu, szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach ogólnokształcących i dla studentów/ek na temat praw człowieka, praw pracowniczych, sprawiedliwego handlu, tolerancji, różnorodności, wielokulturowości, problemu dostępu do wody pitnej na świecie i innych w łącznym wymiarze 9,5 godzin (w ramach programu "Edukacja Humanitarna" Polskiej Akcji Humanitarnej).

KONFERENCJE - WYSTĄPIENIA / ORGANIZACJA:

// Zlot Filozoficzny 2011. Toruń
Organizator: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Ośrodek Badań Filozoficznych
Data, miejsce: 06/2011, Toruń

//Spotkanie promocyjne Gender Studies UMK
Organizator: Instytut Filozofii, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Data, miejsce: 06/2011, Toruń

// Ideologia w edukacji – edukacja w ideologii. Pytania o współczesność
Organizator: Dolnośląska Szkoła Wyższa
Data, miejsce: 06/2011, Wrocław

// (Nad)użycia ciała w kulturze. O pięknie
Organizator: Międzywydziałowe Studenckie Koło Naukowe
Data, miejsce: 05/2011, Toruń

//Komunikacja w kulturze - kultura w komunikacji. Pomiędzy filozoficzno - kulturową teorią a praktyką rzeczywistości komunikacji
Organizator: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Data, miejsce: 04/2011, Bydgoszcz

// Filozoficzne dylematy feminizmu
Organizator: Studenckie Koło Naukowe Kulturoznawców, Instytut Neofilologii i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Data, miejsce: 01/2011

WOLONTARIAT

2003 – 2004. Grudziądz.
Wolontariat w Domu Dziecka w Grudziądzu.
Obowiązki: opieka nad dziećmi i zabawa z nimi, organizowanie czasu, pomoc w odrabianiu lekcji.

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Anioły Sztuki
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Fundacja
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Fundraising
Fundraising
Rozmawiamy tu o: - zbieraniu pieniędzy na cele społeczne, - zawodzie fundraisera, - etyce fundraisingu.
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Gdańsk Morze Możliwości
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Gdańsk/Trójmiasto
Gdańsk/Trójmiasto
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujaych w Trójmieście