Umiejętności
Ofertowanie
Obsługa kluczowych klientów
Lean Management
Lean Thinking
Microsoft Excel
Wielozadaniowość
Negocjacje
Office 2010
Zarządzanie biurem
Rekrutacja
doskonalenie procesów
Transport
relacje z Klientami
Doskonalenie swojej wiedzy,
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego
- Analizy warunków SOP, SLA lub Listy uzgodnień dla Klientów Strategicznych.
- Stałe monitorowanie dostaw przesyłek KS dedykowanych do opieki operacyjnej.
- Doskonalenie procesu poprzez ustalanie wartości dodanej z perspektywy klienta
- Powoływanie interdyscylinarnych zespołów projektowych usprawniających proces.
- Rozwiązywanie problemów z dostawami przesyłek KS poprzez proponowanie
środków zaradczych (KAIZEN) przy wykorzystywaniu dostępnych narzędzi
problem solving
- Stałe monitorowanie dostaw przesyłek KS dedykowanych do opieki operacyjnej.
- Doskonalenie procesu poprzez ustalanie wartości dodanej z perspektywy klienta
- Powoływanie interdyscylinarnych zespołów projektowych usprawniających proces.
- Rozwiązywanie problemów z dostawami przesyłek KS poprzez proponowanie
środków zaradczych (KAIZEN) przy wykorzystywaniu dostępnych narzędzi
problem solving
Specjalista ds. windykacji
- Koordynacja staży i praktyk studenckich w oddziale
- Przygotowywanie dokumentów administracyjnych
- Negocjacje w zakresie warunków świadczenia usług przez dostawców towarów i usług dla oddziału Gdynia.
- Przygotowywanie firmowych imprez okolicznościowych
- Organizacja techniczna ważniejszych spotkań służbowych
- Przygotowywanie dokumentów administracyjnych
- Negocjacje w zakresie warunków świadczenia usług przez dostawców towarów i usług dla oddziału Gdynia.
- Przygotowywanie firmowych imprez okolicznościowych
- Organizacja techniczna ważniejszych spotkań służbowych
Specjalista ds. Administracji
- Koordynacja staży i praktyk studenckich w oddziale
- Przygotowywanie dokumentów administracyjnych
- Negocjacje w zakresie warunków świadczenia usług przez dostawców towarów i usług dla oddziału Gdynia.
- Przygotowywanie firmowych imprez okolicznościowych
- Organizacja techniczna ważniejszych spotkań służbowych
- Przygotowywanie dokumentów administracyjnych
- Negocjacje w zakresie warunków świadczenia usług przez dostawców towarów i usług dla oddziału Gdynia.
- Przygotowywanie firmowych imprez okolicznościowych
- Organizacja techniczna ważniejszych spotkań służbowych
Projekty
Szkolenia i kursy
Dyplom z wyróżnieniem IX edycji Szkoły Młodych DB Schenker
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Lean, Fotografia, Muzyka
Grupy
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem