Umiejętności
konta wyrównawcze
Księgowość
zarządzanie należnościami
Cash Posting
Analiza danych
Prawo jazdy
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Oprogramowanie JD Edwards
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Outlook
Ocena wyników pracownika
PowerPoint
Prezentacje
Rekrutacja
Raportowanie i analizy
SAP
SAP FI
Przywództwo w zespole
Praca w zespole
VBA
Motywowanie zespołu
Fakturowanie
Należności
Zobowiązania
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Team Leader
- koordynacja i nadzorowanie pracy zespołu
- weryfikacja i aktualizacja instrukcji pracy
- eskalacje
- współpraca i komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołu i rozmów z klientem wewnętrznym
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych zespołu i ich koordynacja, szkolenie nowych członków zespołu
- zarządzanie urlopami, raportowanie dotyczące zwolnień, urlopów, pracy w czasie nadliczbowym
- weryfikacja i aktualizacja instrukcji pracy
- eskalacje
- współpraca i komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołu i rozmów z klientem wewnętrznym
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych zespołu i ich koordynacja, szkolenie nowych członków zespołu
- zarządzanie urlopami, raportowanie dotyczące zwolnień, urlopów, pracy w czasie nadliczbowym
Client Accountant
- reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym
- przygotowywanie i weryfikacja raportów: VAT naliczony i należny, rekonsyliacje kont bankowych, raportowanie przychodów i kosztów, raportowanie długu
- zamknięcia miesiąca
- walidacja płatności
- weryfikacja i aktualizacja playbooków, praca przy ustalaniu nowych procesów
- przygotowywanie analiz i raportów na prośbę klienta
- przygotowywanie i weryfikacja raportów: VAT naliczony i należny, rekonsyliacje kont bankowych, raportowanie przychodów i kosztów, raportowanie długu
- zamknięcia miesiąca
- walidacja płatności
- weryfikacja i aktualizacja playbooków, praca przy ustalaniu nowych procesów
- przygotowywanie analiz i raportów na prośbę klienta
Accounts Receivable Team Leader
- koordynacja i nadzorowanie pracy Kontrolerów Należności
- zapewnienie realizacji i raportowanie wskaźników efektywności (KPI)
- tworzenie raportów finansowych i analiza długu
- weryfikacja raportów
- weryfikacja i aktualizacja instrukcji pracy
- eskalacje
- współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołu i rozmów z klientem
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych zespołu i ich koordynacja, szkolenie nowych członków zespołu
- ocena pracy członków zespołu i rekomendowanie awansów
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- zarządzanie urlopami, raportowanie dotyczące zwolnień, urlopów, pracy w czasie nadliczbowym
- zapewnienie realizacji i raportowanie wskaźników efektywności (KPI)
- tworzenie raportów finansowych i analiza długu
- weryfikacja raportów
- weryfikacja i aktualizacja instrukcji pracy
- eskalacje
- współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołu i rozmów z klientem
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych zespołu i ich koordynacja, szkolenie nowych członków zespołu
- ocena pracy członków zespołu i rekomendowanie awansów
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- zarządzanie urlopami, raportowanie dotyczące zwolnień, urlopów, pracy w czasie nadliczbowym
Champion in Accounts Receivable Team
- koordynacja i nadzorowanie pracy Kontrolerów Należności
- zapewnienie realizacji i raportowanie wskaźników efektywności (KPI)
- tworzenie raportów finansowych i analiza długu
- weryfikacja raportów
- weryfikacja i aktualizacja manuali i playbooków
- eskalacje
- współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołu i rozmów z klientem
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych zespołu i ich koordynacja, szkolenie nowych członków zespołu
- zapewnienie realizacji i raportowanie wskaźników efektywności (KPI)
- tworzenie raportów finansowych i analiza długu
- weryfikacja raportów
- weryfikacja i aktualizacja manuali i playbooków
- eskalacje
- współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołu i rozmów z klientem
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych zespołu i ich koordynacja, szkolenie nowych członków zespołu
Senior Credit Controller
- fakturowanie i wystawianie not kredytowych
- księgowanie wpływów pieniężnych
- sporządzanie raportów m.in. przychodów, długu, VAT
- uzgadnianie kont księgowych
- kontrola ściągalności długów
- analiza sytuacji finansowej dłużników, sporządzanie rekomendacji
- obliczanie oprocentowania od nieterminowych wpłat
- obliczanie indeksacji
- sporządzanie opisów procesów księgowych
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- praca z wykorzystaniem systemu ERP
- praca w międzynarodowym środowisku w języku angielskim
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- księgowanie wpływów pieniężnych
- sporządzanie raportów m.in. przychodów, długu, VAT
- uzgadnianie kont księgowych
- kontrola ściągalności długów
- analiza sytuacji finansowej dłużników, sporządzanie rekomendacji
- obliczanie oprocentowania od nieterminowych wpłat
- obliczanie indeksacji
- sporządzanie opisów procesów księgowych
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- praca z wykorzystaniem systemu ERP
- praca w międzynarodowym środowisku w języku angielskim
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Credit Controller
- fakturowanie i wystawianie not kredytowych
- księgowanie wpływów pieniężnych
- sporządzanie raportów m.in. przychodów, długu, VAT
- uzgadnianie kont księgowych
- kontrola ściągalności długów
- analiza sytuacji finansowej dłużników, sporządzanie rekomendacji
- obliczanie oprocentowania od nieterminowych wpłat
- sporządzanie opisów procesów księgowych
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- praca w międzynarodowym środowisku w języku angielskim
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- księgowanie wpływów pieniężnych
- sporządzanie raportów m.in. przychodów, długu, VAT
- uzgadnianie kont księgowych
- kontrola ściągalności długów
- analiza sytuacji finansowej dłużników, sporządzanie rekomendacji
- obliczanie oprocentowania od nieterminowych wpłat
- sporządzanie opisów procesów księgowych
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- praca w międzynarodowym środowisku w języku angielskim
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Analityk Biznesowy
- tworzenie Strategii Promocji Gospodarczej Województwa Wielkopolskiego na lata 2010-2020
- tworzenie planu rozwoju eksportu dla producenta żywności
- pozyskiwanie danych do analiz
- przygotowywanie analiz rynku i konkurencji
- sporządzanie analiz rynków eksportowych
- przygotowywanie i tłumaczenie na język angielski ofert handlowych
- tworzenie planu rozwoju eksportu dla producenta żywności
- pozyskiwanie danych do analiz
- przygotowywanie analiz rynku i konkurencji
- sporządzanie analiz rynków eksportowych
- przygotowywanie i tłumaczenie na język angielski ofert handlowych
Stażysta
- przeprowadzanie badań motywacji i satysfakcji pracowników firm, opracowywanie wyników oraz sporządzanie raportu końcowego
- przygotowywanie analiz rynku i konkurencji
- sporządzanie raportów i prezentacji
- przygotowywanie działań promocyjno-integracyjnych dla klientów firmy
- organizacja szkoleń
- stworzenie i aktualizacja bazy pracowników i kontrahentów firmy
- przygotowywanie analiz rynku i konkurencji
- sporządzanie raportów i prezentacji
- przygotowywanie działań promocyjno-integracyjnych dla klientów firmy
- organizacja szkoleń
- stworzenie i aktualizacja bazy pracowników i kontrahentów firmy
Szkolenia i kursy
- Przeprowadzanie rozmowy rekrutacyjnej, Europejski Instytut Rozwoju Kadr 2013
- Excel w firmie, OPENMIND 2013
- Skuteczny Menedżer, CBRE 2013
- Cykl szkoleń Happy Excel Hours, CBRE 2011-2013
- Szkolenie English for Customer Care, Advanced Corporate Training 2012
- Szkolenie dotyczące metod ściągania należności, CBRE 2011
- Ukończony roczny trening negocjacyjny prowadzony przez dr P. Wachowiaka, SGH 2008/2009
- Excel w firmie, OPENMIND 2013
- Skuteczny Menedżer, CBRE 2013
- Cykl szkoleń Happy Excel Hours, CBRE 2011-2013
- Szkolenie English for Customer Care, Advanced Corporate Training 2012
- Szkolenie dotyczące metod ściągania należności, CBRE 2011
- Ukończony roczny trening negocjacyjny prowadzony przez dr P. Wachowiaka, SGH 2008/2009
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Podróże, jazda na rowerze, literatura, gotowanie, fotografia otworkowa
Organizacje
Współzałożyciel i członek zarządu stowarzyszenia „Spółdzielnia Inicjatyw”
Inne
Silne strony:
Szybkie przyswajanie wiedzy, lojalność, umiejętność pracy w grupie, zdolności analityczne i organizacyjne, staranność, komunikatywność, odpowiedzialność, entuzjastyczne podejście do pracy
Szybkie przyswajanie wiedzy, lojalność, umiejętność pracy w grupie, zdolności analityczne i organizacyjne, staranność, komunikatywność, odpowiedzialność, entuzjastyczne podejście do pracy