Doświadczenie zawodowe
Psycholog/Terapeuta/Koordynator Zespołu ds. Pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Chrześcijańskie Przedszkole Samuel
- wielowymiarowa diagnoza funkcjonowania dzieci w oparciu o wystandaryzowane metody;
- diagnozowanie potrzeb dzieci;
- prowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym oraz rewalidacyjnym dla dzieci z orzeczeniem o potrzebach kształcenia specjalnego;
- psychoedukacja, poradnictwo i udzielanie konsultacji rodzicom dzieci;
- ewaluacja postępów w terapii;
- współpraca z nauczycielami;
- współorganizowanie kształcenia integracyjnego;
- współtworzenie Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Dziecka oraz Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych;
- konstruowanie programów w zakresie pracy terapeutycznej i rewalidacyjnej;
- prowadzenie szkoleń dla pracowników przedszkola oraz rodziców podopiecznych placówki;
- konstruowanie dokumentów formalnych oraz planów zajęć specjalistycznych;
- organizacja i koordynowanie zespołem ds. Pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- współpraca z Dyrektorem przedszkola oraz instytucjami zewnętrznymi;
- prowadzenie szkoleń dla nauczycieli i rodziców.
- diagnozowanie potrzeb dzieci;
- prowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym oraz rewalidacyjnym dla dzieci z orzeczeniem o potrzebach kształcenia specjalnego;
- psychoedukacja, poradnictwo i udzielanie konsultacji rodzicom dzieci;
- ewaluacja postępów w terapii;
- współpraca z nauczycielami;
- współorganizowanie kształcenia integracyjnego;
- współtworzenie Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Dziecka oraz Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych;
- konstruowanie programów w zakresie pracy terapeutycznej i rewalidacyjnej;
- prowadzenie szkoleń dla pracowników przedszkola oraz rodziców podopiecznych placówki;
- konstruowanie dokumentów formalnych oraz planów zajęć specjalistycznych;
- organizacja i koordynowanie zespołem ds. Pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- współpraca z Dyrektorem przedszkola oraz instytucjami zewnętrznymi;
- prowadzenie szkoleń dla nauczycieli i rodziców.
Psycholog/Diagnosta/Właściciel
Centrum Diagnozy i Terapii Aleksandra Wardach
- diagnoza nozologiczna i funkcjonalna;
- terapia psychologiczna;
- wsparcie i psychoedukacja rodzin;
- udzielanie pomocy psychologicznej;
- planowanie, prowadzenie szkoleń i warsztatów;
- współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie konsultacji i wstępnej diagnozy podopiecznych.
- terapia psychologiczna;
- wsparcie i psychoedukacja rodzin;
- udzielanie pomocy psychologicznej;
- planowanie, prowadzenie szkoleń i warsztatów;
- współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie konsultacji i wstępnej diagnozy podopiecznych.
Psycholog
Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o./ Poradnia dla Osób z Autyzmem
- prowadzenie indywidualnych zajęć rehabilitacyjno-terapeutycznych;
- prowadzenie zajęć grupowych, również dla osób w spektrum autyzmu;
- diagnoza psychologiczna;
- konsultacje;
- psychoedukacja;
- szkolenia;
- diagnoza funkcji poznawczych oraz diagnoza funkcjonalna;
- całościowa opieka psychologiczna nad rodzinami pacjentów.
- prowadzenie zajęć grupowych, również dla osób w spektrum autyzmu;
- diagnoza psychologiczna;
- konsultacje;
- psychoedukacja;
- szkolenia;
- diagnoza funkcji poznawczych oraz diagnoza funkcjonalna;
- całościowa opieka psychologiczna nad rodzinami pacjentów.
Nauczyciel Psycholog
Stowarzyszenie Pomocy Młodzieży i Dzieciom Autystycznym WSPÓLNY ŚWIAT
- prowadzenie indywidualnych zajęć terapeutycznych;
- konstruowanie i wdrażanie programów edukacyjno - terapeutycznych;
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci z autyzmem w wieku przedszkolnym;
- organizacja czasu wolnego;
- asystent w procesie diagnostycznym.
- konstruowanie i wdrażanie programów edukacyjno - terapeutycznych;
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci z autyzmem w wieku przedszkolnym;
- organizacja czasu wolnego;
- asystent w procesie diagnostycznym.
Pedagog
Lubelskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego
Prowadzenie treningów umiejętności społecznych, obejmujących rozwiązywanie problemów w trudnych sytuacjach międzyludzkich, podstawowe umiejętności prowadzenie rozmowy, wyglądu zewnętrznego i higieny osobistej, przygotowanie do podjęcia pracy;
Organizacja czasu wolnego podopiecznym LSOZP;
Psychoedukacja z elementami treningu lekowego;
Udzielanie wsparcia psychologicznego;
Prowadzenie rozmów terapeutycznych;
Wsparcie edukacyjne, obejmujące rozwijanie zainteresowań;
Prowadzenie zajęć z elementami muzykoterapii, psychorysunku;
Udzielanie wsparcia psychologicznego oraz edukacja rodzin osób z zaburzeniami psychicznymi;
Organizacja czasu wolnego podopiecznym LSOZP;
Psychoedukacja z elementami treningu lekowego;
Udzielanie wsparcia psychologicznego;
Prowadzenie rozmów terapeutycznych;
Wsparcie edukacyjne, obejmujące rozwijanie zainteresowań;
Prowadzenie zajęć z elementami muzykoterapii, psychorysunku;
Udzielanie wsparcia psychologicznego oraz edukacja rodzin osób z zaburzeniami psychicznymi;
praktyka studencka na stanowisku psychologa
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej – Oddział Neurologii
Przeprowadzanie badań diagnostycznych przy pomocy testów neuropsychologicznych;
Praca indywidualna z pacjentami, z elementami terapii neuropsychologicznej;
Prowadzenie rozmów psychologicznych z pacjentami;
Przeprowadzanie wywiadów klinicznych.
Praca indywidualna z pacjentami, z elementami terapii neuropsychologicznej;
Prowadzenie rozmów psychologicznych z pacjentami;
Przeprowadzanie wywiadów klinicznych.
praktyka studencka na stanowisku psychologa
Lubelskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego w Lublinie
Prowadzenie rozmów terapeutycznych z podopiecznymi;
Organizacja zajęć plastycznych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy;
Pomoc w organizacji i prowadzenie zajęć terapeutycznych – psychorysunek, psychoedukacja.
Organizacja zajęć plastycznych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy;
Pomoc w organizacji i prowadzenie zajęć terapeutycznych – psychorysunek, psychoedukacja.
Szkolenia i kursy
Szkolenie “Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS-2” (2021)
Szkolenie “KARTY OCENY ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO - KORP” do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia. (2021)
Szkolenie “Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu” (2021)
Szkolenie dla realizatorów międzynarodowego programu promocji zdrowia “Przyjaciele Zippiego” (2021)
Szkolenie „Trening jedzenia” (2019)
Uprawnienia diagnostyczne Skalą Inteligencji Stanford - Binet 5 (2018)
Certyfikat z wykorzystania ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (2018)
Szkolenie „Dziecko z autyzmem w przedszkolu” (2018)
Szkolenie „Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi” (2016)
Konferencja szkoleniowa „(A)utyzm. (S)eksualność. (D)ylematy. Od dzieciństwa do dorosłości. Od psychoedukacji do budowania związków" (2015)
Konferencja „VB-MAPP Behawioralne podejście do oceny umiejętności językowych w terapii dzieci z autyzmem” (2015)
Konferencja szkoleniowa „Dobre pomysły na trudne zachowania” (2015)
Terapia Behawioralna w Teorii i Praktyce - kurs III modułowy" (2014)
Szkolenie „Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP-R” (2014)
Kurs uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (2014)
Szkolenie „Zachowania trudne – teoria i praktyka” (2013)
Szkolenie „Zrozumieć, aby pomóc. Dziecko z Zespołem Aspergera w domu i w szkole” (2013)
Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” cz.1 ( 2013)
Szkolenie I stopnia w zakresie teorii i terapii Integracji Sensorycznej „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej” (2013)
Kurs „Praca z osobami z zaburzeniami psychicznymi – trening umiejętności społecznych” (2012)
Szkolenie podstawowe PECS (2012)
Szkolenie z podstawowych zagadnień terapii i edukacji dzieci z autyzmem (2012/2013)
Szkolenie z zakresu diagnozy i terapii zespołu Aspergera (2012)
Metoda Ruchu Rozwijającego V. Sherborne (2012)
Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców w placówkach wypoczynku (2008)
Szkolenie “KARTY OCENY ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO - KORP” do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia. (2021)
Szkolenie “Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu” (2021)
Szkolenie dla realizatorów międzynarodowego programu promocji zdrowia “Przyjaciele Zippiego” (2021)
Szkolenie „Trening jedzenia” (2019)
Uprawnienia diagnostyczne Skalą Inteligencji Stanford - Binet 5 (2018)
Certyfikat z wykorzystania ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (2018)
Szkolenie „Dziecko z autyzmem w przedszkolu” (2018)
Szkolenie „Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi” (2016)
Konferencja szkoleniowa „(A)utyzm. (S)eksualność. (D)ylematy. Od dzieciństwa do dorosłości. Od psychoedukacji do budowania związków" (2015)
Konferencja „VB-MAPP Behawioralne podejście do oceny umiejętności językowych w terapii dzieci z autyzmem” (2015)
Konferencja szkoleniowa „Dobre pomysły na trudne zachowania” (2015)
Terapia Behawioralna w Teorii i Praktyce - kurs III modułowy" (2014)
Szkolenie „Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP-R” (2014)
Kurs uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (2014)
Szkolenie „Zachowania trudne – teoria i praktyka” (2013)
Szkolenie „Zrozumieć, aby pomóc. Dziecko z Zespołem Aspergera w domu i w szkole” (2013)
Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” cz.1 ( 2013)
Szkolenie I stopnia w zakresie teorii i terapii Integracji Sensorycznej „Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej” (2013)
Kurs „Praca z osobami z zaburzeniami psychicznymi – trening umiejętności społecznych” (2012)
Szkolenie podstawowe PECS (2012)
Szkolenie z podstawowych zagadnień terapii i edukacji dzieci z autyzmem (2012/2013)
Szkolenie z zakresu diagnozy i terapii zespołu Aspergera (2012)
Metoda Ruchu Rozwijającego V. Sherborne (2012)
Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców w placówkach wypoczynku (2008)
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
Literatura
Rękodzieło - druty, szydełko, haft
Rękodzieło - druty, szydełko, haft
Organizacje
10.2021 członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej
04.2014 członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej
01.2010 wolontariat w Komitecie Organizacyjnym Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo – Dydaktycznej „Skale inteligencji D. Wechslera w praktyce diagnostycznej i klinicznej”
10.2009 – 01.2010 aktywne członkostwo w Kole Naukowym Psychologów działającym
w Instytucie Psychologii UMCS w Lublinie
10.2007 – 06.2009 aktywne członkostwo w Studenckim Kole Naukowo Artystycznym Pedagogów działającym w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie
04.2014 członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej
01.2010 wolontariat w Komitecie Organizacyjnym Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo – Dydaktycznej „Skale inteligencji D. Wechslera w praktyce diagnostycznej i klinicznej”
10.2009 – 01.2010 aktywne członkostwo w Kole Naukowym Psychologów działającym
w Instytucie Psychologii UMCS w Lublinie
10.2007 – 06.2009 aktywne członkostwo w Studenckim Kole Naukowo Artystycznym Pedagogów działającym w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie
Inne
Umiejętności zawodowe:
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno – terapeutycznych;
Znajomość metody PECS;
Znajomość metod diagnozy autyzmu;
Rozpoznawanie problemów i niesienie pomocy psychologicznej pacjentom;
Prowadzenie wywiadu klinicznego;
Diagnoza zaburzeń neuropsychologicznych z wykorzystaniem metod: MMSE, Testu Pamięci Wzrokowej Bentona, CVLT, DUM, RHLB-PL, WCST, RFFT, eksperymentu neuropsychologicznego Łurii, Testu Płynności Figuralnej Ruffa,
Umiejętność posługiwania się testami inteligencji (szczególnie WISC-R oraz WAIS-R(PL)), oraz osobowości (WISCAD, NEO-PI-R, EPQ-R, BHI-12, GSES, KNS, MSEI, RISB);
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych, treningów społecznych oraz interpersonalnych;
Udzielanie wsparcia pacjentom oraz ich rodzinom;
Terapia dzieci ze spektrum autyzmu;
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno – terapeutycznych;
Znajomość metody PECS;
Znajomość metod diagnozy autyzmu;
Rozpoznawanie problemów i niesienie pomocy psychologicznej pacjentom;
Prowadzenie wywiadu klinicznego;
Diagnoza zaburzeń neuropsychologicznych z wykorzystaniem metod: MMSE, Testu Pamięci Wzrokowej Bentona, CVLT, DUM, RHLB-PL, WCST, RFFT, eksperymentu neuropsychologicznego Łurii, Testu Płynności Figuralnej Ruffa,
Umiejętność posługiwania się testami inteligencji (szczególnie WISC-R oraz WAIS-R(PL)), oraz osobowości (WISCAD, NEO-PI-R, EPQ-R, BHI-12, GSES, KNS, MSEI, RISB);
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych, treningów społecznych oraz interpersonalnych;
Udzielanie wsparcia pacjentom oraz ich rodzinom;
Terapia dzieci ze spektrum autyzmu;
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!