Umiejętności
Zarządzanie Marką
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Ocena i rozwój nowych możliwości firmy
• Współpraca z producentami, dystrybutorami i dostawcami elektroniki użytkowej i akcesoriów
• Branding
• Opracowanie strategii marketingowej
• Promowanie i wdrażanie e-commerce
• Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących konsumentów, konkurentów i wyników ich działalności
• Współpraca z producentami, dystrybutorami i dostawcami elektroniki użytkowej i akcesoriów
• Branding
• Opracowanie strategii marketingowej
• Promowanie i wdrażanie e-commerce
• Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących konsumentów, konkurentów i wyników ich działalności
Export Manager
Royal Trading Slovakia s.r.o.
Opracowanie bazy danych zagranicznych firm handlowych
• Szacowanie potencjału rynkowego
• Wzmocnienie pozycji firmy na rynku
• Osiągnięcie pożądanego udziału w rynku
• Zlecanie i przyjmowanie zamówień od producentów z zagranicy
• Kontrolowanie procesu nabywania kontraktów zagranicznych
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych do eksportu i importu (faktury, świadectwa pochodzenia, dokumenty transportowe)
• Szacowanie potencjału rynkowego
• Wzmocnienie pozycji firmy na rynku
• Osiągnięcie pożądanego udziału w rynku
• Zlecanie i przyjmowanie zamówień od producentów z zagranicy
• Kontrolowanie procesu nabywania kontraktów zagranicznych
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych do eksportu i importu (faktury, świadectwa pochodzenia, dokumenty transportowe)
Product Manager
Zarządzanie liniami produktowymi ARCHOS, KINDLE, LARK, MODECOM, OVERMAX, POCKETBOOK, GOCLEVER
• Przygotowywanie i wdrażanie rocznych planów rozwoju dla każdej linii produktów
• Przygotowanie prognozy budżetowej
• Wsparcie sprzedaży do kluczowych klientów
• Analiza rynku i konkurencji
• Budowanie relacji biznesowych z dostawcami
• Przygotowywanie i wdrażanie rocznych planów rozwoju dla każdej linii produktów
• Przygotowanie prognozy budżetowej
• Wsparcie sprzedaży do kluczowych klientów
• Analiza rynku i konkurencji
• Budowanie relacji biznesowych z dostawcami
Product Manager PRESTIGIO tablety, czytniki ksiazek elektronicznych, MICROSOFT software
Zarządzanie powierzonymi liniami produktowymi w zakresie:
- zakupów i negocjacji z dostawcami
- tworzenie planów sprzedaży i ich wykonania
- koordynacja sprzedaży do kluczowych klientów
- aktualizacja oferty produktowej
- kształtowanie polityki cenowej
- opracowywanie informacji o produktach
- kształtowanie polityki komunikacji marketingowej
- organizacja wewnętrznych akcji promocyjnych
- nadzór nad terminowością dostaw
- przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz rotacji magazynowej, na potrzeby korporacyjne oraz dostawcy
- analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
- zakupów i negocjacji z dostawcami
- tworzenie planów sprzedaży i ich wykonania
- koordynacja sprzedaży do kluczowych klientów
- aktualizacja oferty produktowej
- kształtowanie polityki cenowej
- opracowywanie informacji o produktach
- kształtowanie polityki komunikacji marketingowej
- organizacja wewnętrznych akcji promocyjnych
- nadzór nad terminowością dostaw
- przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz rotacji magazynowej, na potrzeby korporacyjne oraz dostawcy
- analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
Product Manager - CREATIVE, LOGITECH, MICROSOFT / hardware / Xbox 360
-tworzenie strategii rozwoju marki/produktu
-kreowanie polityki cenowej produktu
-aktywne kreowanie wizerunku marki
-zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
-planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych
-nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
-monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz konkurencyjnych
-budowanie baz danych produktów
-monitorowanie i ocena danych rynkowych oraz konkurencji
-współpraca z działem sprzedaży
-kreowanie polityki cenowej produktu
-aktywne kreowanie wizerunku marki
-zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki
-planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych
-nadzór nad przygotowywaniem materiałów marketingowych i promocyjnych
-monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz konkurencyjnych
-budowanie baz danych produktów
-monitorowanie i ocena danych rynkowych oraz konkurencji
-współpraca z działem sprzedaży
Szkolenia i kursy
Negocjacje z dostawcami - STS
Bezpieczeństwo w biznesie
Bezpieczeństwo w biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Podróże
Historia
Prawo
Sport
Taniec
Historia
Prawo
Sport
Taniec
Inne
Obsluga pakietu office
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?