Umiejętności
Marketing
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
zaopatrzenie
Reklama
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Pakiet MS Offiece
Ewidencja i obieg dokumentów
Tworzenie analiz i raportów
Obsługa programu sprzedażowego GaH TS
Obsługa Programu sprzedażowego Small Business
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora Hotelu
Zarządzanie bazą noclegową (119 apartamentów, 72 domków) wraz z kompleksem rekreacyjnym o powierzchni 2,5h.
Do moich zadań należy:
-kontrola oraz prawidłowe rozliczenia finansowe,
-szkolenie oraz nadzór podległego zespołu,
-wyszukiwanie i budowanie relacji z kooperantami,
-zamówienia globalne,
-codzienny zarząd nad resortem,
-dbałość zadowolenie oraz satysfakcje gości odwiedzających Holiday Park&Resort.
Do moich zadań należy:
-kontrola oraz prawidłowe rozliczenia finansowe,
-szkolenie oraz nadzór podległego zespołu,
-wyszukiwanie i budowanie relacji z kooperantami,
-zamówienia globalne,
-codzienny zarząd nad resortem,
-dbałość zadowolenie oraz satysfakcje gości odwiedzających Holiday Park&Resort.
Kierownik
Sea Park Sarbsk
-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz,
-Nadzór i kontrola dokumentów wewnątrz firmy
-Prowadzenie procesu rekrutacji i zatrudnienia
-Nadzór nad działaniem punktów sprzedażowych,
-Nawiązywanie i prowadzenie współpracy długofalowej z dostawcami materiałów i usług
- Dbanie o jakość obsługi klienta,
- Prowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach społecznościowych,
- Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu obsługi klienta i dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa
-Przygotowanie, administracja i aktualizacja bazy klientów instytucjonalnych,
-Prowadzenie i nadzór nad procesami reklamacyjnymi,
-Codzienny zarząd nad działalnością przedsiębiorstwa (zakupy, grafiki)
-Nadzór i kontrola dokumentów wewnątrz firmy
-Prowadzenie procesu rekrutacji i zatrudnienia
-Nadzór nad działaniem punktów sprzedażowych,
-Nawiązywanie i prowadzenie współpracy długofalowej z dostawcami materiałów i usług
- Dbanie o jakość obsługi klienta,
- Prowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach społecznościowych,
- Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu obsługi klienta i dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa
-Przygotowanie, administracja i aktualizacja bazy klientów instytucjonalnych,
-Prowadzenie i nadzór nad procesami reklamacyjnymi,
-Codzienny zarząd nad działalnością przedsiębiorstwa (zakupy, grafiki)
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B (od 2009)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
tworzenie materiałów graficznych
prace manualne,
podróże
tworzenie aranżacji wnętrz
prace manualne,
podróże
tworzenie aranżacji wnętrz
Organizacje
Stowarzyszenie For Baltic
Inne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.