Umiejętności
Microsoft Office
PeopleSoft
SAP
SAP BPC
SAP BW
Hansaworld Enterprise
Insert GT
Płatnik ZUS
CDN Optima
Microsoft Navision (obecnie Microsoft Dynamics NAV)
Symfonia Forte
Exact Globe
TaxPro
WF-Fakir
ENOVA ERP
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. księgowości i raportowania
Japan Tobacco International
rola eksperta w warszawskim GBS: zadania z obszarów analizy finansowej i rachunkowości dla RPA i Środkowego Wschodu, tranzycja procesów z lokalnych rynków, przygotowanie dokumentacji procesowej, wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu
Księgowy ds. podatków
zadania z zakresu rachunkowości podatkowej dla podmiotów w regionie EMEA:
- wykonywanie czynności zamknięcia miesiąca, kwartału i roku dotyczących podatku dochodowego, odroczonego podatku dochodowego, podatku u źródła, podatku od nieruchomości itp.
- weryfikowanie poprawności uzgodnień kont podatkowych
- koordynacja procesu dokumentowania zasad i procedur rachunkowości
- ulepszanie i rozwijanie wewnętrznych procesów i kontroli
- rozwiązywanie problemów podatkowych z lokalnymi zespołami podatkowymi
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- procesowanie wniosków o płatność podatków
- wspieranie i szkolenie członków zespołu i innych zespołów
- inne projekty i zadania ad hoc
dodatkowe role:
+ trener ACCA Masterclasses
+ członek zespołu Automation Power Users (automatyzacja procesów)
+ członek zespołu ds. komunikacji, reprezentant Działu RTR
+ członek zespołu CSR
- wykonywanie czynności zamknięcia miesiąca, kwartału i roku dotyczących podatku dochodowego, odroczonego podatku dochodowego, podatku u źródła, podatku od nieruchomości itp.
- weryfikowanie poprawności uzgodnień kont podatkowych
- koordynacja procesu dokumentowania zasad i procedur rachunkowości
- ulepszanie i rozwijanie wewnętrznych procesów i kontroli
- rozwiązywanie problemów podatkowych z lokalnymi zespołami podatkowymi
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- procesowanie wniosków o płatność podatków
- wspieranie i szkolenie członków zespołu i innych zespołów
- inne projekty i zadania ad hoc
dodatkowe role:
+ trener ACCA Masterclasses
+ członek zespołu Automation Power Users (automatyzacja procesów)
+ członek zespołu ds. komunikacji, reprezentant Działu RTR
+ członek zespołu CSR
Starszy kontroler finansowy, lider zespołu
E&C Services Sp. z o.o.
kontroling finansowy danych o zużyciu i kosztach energii w celu wsparcia klientów w uzyskaniu oszczędności na energii:
- sprawdzanie poprawności faktur
- monitorowanie odchyleń od budżetu
- monitorowanie zmian zużycia energii
- optymalizacja pojemności kontraktowej oraz taryf dystrybucyjnych i podatkowych
- sporządzanie i aktualizacja budżetów energetycznych
- monitorowanie różnych parametrów cen energii w różnych krajach
- tworzenie i sporządzanie różnych raportów danych energetycznych
- ścisła współpraca z konsultantami dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla klientów
- współpraca z pracownikami oddziałów w Nowym Jorku, Melbourne, Kortrijk, Heerlen i Madrycie
- koordynacja i wsparcie młodszych członków zespołu
- sprawdzanie poprawności faktur
- monitorowanie odchyleń od budżetu
- monitorowanie zmian zużycia energii
- optymalizacja pojemności kontraktowej oraz taryf dystrybucyjnych i podatkowych
- sporządzanie i aktualizacja budżetów energetycznych
- monitorowanie różnych parametrów cen energii w różnych krajach
- tworzenie i sporządzanie różnych raportów danych energetycznych
- ścisła współpraca z konsultantami dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla klientów
- współpraca z pracownikami oddziałów w Nowym Jorku, Melbourne, Kortrijk, Heerlen i Madrycie
- koordynacja i wsparcie młodszych członków zespołu
Kierownik Działu ds. Naliczania Płac i Usług Finansowych
zarządzanie pracownikami w Back Office we Wrocławiu i Front Office w krajach regionu EMEA (15+ osób):
- dzienne zarządzanie pracą zespołu płac oraz CRC
- odpowiedzialność za zatrudnianie nowych pracowników, przedstawianie i monitorowanie planów dostarczania oczekiwanych rezultatów, szkolenia i rozwój pracowników
- ustawianie grafików i priorytetów oraz alokacja ich w zespole
- zapewnienie jasnej i precyzyjnej komunikacji w zespole, dbałość o dobrą atmosferę pracy w zespole
- zapewnienie odpowiednich narzędzi niezbędnych do kontynuacji procesu
- proaktywna identyfikacja możliwości rozwoju tychże narzędzi oraz zaangażowanie w ich ustawienia
- identyfikacja i implementacja usprawnień w procesie oraz dbałość o podnoszenie efektywności pracy zespołu
- zapewnienie poprawności wykonanego procesu oraz dostarczenia go zgodnie z obowiązującymi terminami
- zapewnienie zgodności procesu z wymaganiami prawnymi
- zapewnienie adekwatnego kontrolowania procesu oraz niezależnej weryfikacji, jeśli niezbędne
- odpowiedzialność za wyniki pracy zespołu na rzecz satysfakcji klienta
- pierwsza linia kontaktu w przypadku eskalacji klienta
- współpraca z audytem wewnętrznym
- udział w innych projektach i wykonywanie zadań wskazanych przez kierownictwo
- dzienne zarządzanie pracą zespołu płac oraz CRC
- odpowiedzialność za zatrudnianie nowych pracowników, przedstawianie i monitorowanie planów dostarczania oczekiwanych rezultatów, szkolenia i rozwój pracowników
- ustawianie grafików i priorytetów oraz alokacja ich w zespole
- zapewnienie jasnej i precyzyjnej komunikacji w zespole, dbałość o dobrą atmosferę pracy w zespole
- zapewnienie odpowiednich narzędzi niezbędnych do kontynuacji procesu
- proaktywna identyfikacja możliwości rozwoju tychże narzędzi oraz zaangażowanie w ich ustawienia
- identyfikacja i implementacja usprawnień w procesie oraz dbałość o podnoszenie efektywności pracy zespołu
- zapewnienie poprawności wykonanego procesu oraz dostarczenia go zgodnie z obowiązującymi terminami
- zapewnienie zgodności procesu z wymaganiami prawnymi
- zapewnienie adekwatnego kontrolowania procesu oraz niezależnej weryfikacji, jeśli niezbędne
- odpowiedzialność za wyniki pracy zespołu na rzecz satysfakcji klienta
- pierwsza linia kontaktu w przypadku eskalacji klienta
- współpraca z audytem wewnętrznym
- udział w innych projektach i wykonywanie zadań wskazanych przez kierownictwo
Kontroler finansowy
odpowiedzialność za procesy finansowo-księgowe spółki sprzedażowej w Norwegii:
- grupowe raporty finansowe i operacyjne, w tym sprzedażowe, wewnątrzgrupowe, bilans, rachunek wyników, prognoza przepływów pieniężnych, podatek odroczony
- procedury zamknięcia miesiąca i księgowania w księdze głównej, w tym dotyczące rezerw oraz kosztów sprzedanych towarów i usług
- weryfikacja i akceptacja płatności
- analiza i uzgadnianie kont
- analiza bilansu i rachunku wyników pod kątem poprawności zawartych w nich informacji
- bieżące wsparcie dla współpracowników
- opracowywanie procedur księgowych i raportowych
- grupowe raporty finansowe i operacyjne, w tym sprzedażowe, wewnątrzgrupowe, bilans, rachunek wyników, prognoza przepływów pieniężnych, podatek odroczony
- procedury zamknięcia miesiąca i księgowania w księdze głównej, w tym dotyczące rezerw oraz kosztów sprzedanych towarów i usług
- weryfikacja i akceptacja płatności
- analiza i uzgadnianie kont
- analiza bilansu i rachunku wyników pod kątem poprawności zawartych w nich informacji
- bieżące wsparcie dla współpracowników
- opracowywanie procedur księgowych i raportowych
Specjalista ds. finansów
Piwik PRO
zarządzanie dokumentacją i wydatkami dwóch polskich spółek z branży informatycznej (adtech, martech, analytics):
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą a zewnętrzną księgowością i kontrahentami
- przygotowywanie umów ze zleceniobiorcami, naliczanie wynagrodzeń, nadzór nad zmiennymi składnikami
- monitorowanie kosztów, weryfikacja listy dostawców
- zlecanie płatności
- weryfikacja wyników finansowych
- weryfikacja wykonania budżetów
- wsparcie merytoryczne dla współpracowników
- inne zadania związane ze sprawami formalno-prawnymi
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą a zewnętrzną księgowością i kontrahentami
- przygotowywanie umów ze zleceniobiorcami, naliczanie wynagrodzeń, nadzór nad zmiennymi składnikami
- monitorowanie kosztów, weryfikacja listy dostawców
- zlecanie płatności
- weryfikacja wyników finansowych
- weryfikacja wykonania budżetów
- wsparcie merytoryczne dla współpracowników
- inne zadania związane ze sprawami formalno-prawnymi
specjalista ds. finansów
zarządzanie dokumentacją i wydatkami dwóch polskich spółek z branży informatycznej (adtech, martech, analytics):
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą a zewnętrzną księgowością i kontrahentami
- przygotowywanie umów ze zleceniobiorcami, naliczanie wynagrodzeń, nadzór nad zmiennymi składnikami
- monitorowanie kosztów, weryfikacja listy dostawców
- zlecanie płatności
- weryfikacja wyników finansowych
- weryfikacja wykonania budżetów
- wsparcie merytoryczne dla współpracowników
- inne zadania związane ze sprawami formalno-prawnymi
- zarządzanie obiegiem dokumentów wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą a zewnętrzną księgowością i kontrahentami
- przygotowywanie umów ze zleceniobiorcami, naliczanie wynagrodzeń, nadzór nad zmiennymi składnikami
- monitorowanie kosztów, weryfikacja listy dostawców
- zlecanie płatności
- weryfikacja wyników finansowych
- weryfikacja wykonania budżetów
- wsparcie merytoryczne dla współpracowników
- inne zadania związane ze sprawami formalno-prawnymi
specjalista ds. rachunkowości/analityk finansowy
obsługa wybranych procesów księgowych dla klientów wewnętrznych – spółek z regionu EMEA:
- uzgadnianie wybranych kont bilansowych różnych krajów, m.in. Niemiec, Szwajcarii, Włoch
- przegląd kont i wyjaśnianie zmian do bilansów kwartalnych dla Włoch
- weryfikowanie poprawności uzgodnień i wyjaśnień oraz gromadzenie odpowiedniej dokumentacji
- sprawdzanie poprawności księgowań i inicjowanie działań korygujących
- księgowania związane z zamknięciem miesiąca dla Szwecji i Irlandii dla wybranych procesów
- koordynacja i gromadzenie wyjaśnień sald kont, zmian wartościowych w poszczególnych kategoriach i pozycjach bilansu i rachunku zysków i strat dla Irlandii oraz analiza i prezentacja zebranych danych lokalnym interesariuszom i kontrolerom regionu (rola Vertical Lead)
- rozliczanie i alokacja kosztów usług wspólnych dla Irlandii
- wyliczanie i księgowanie rezerw
- przygotowywanie raportów
- szkolenia i wdrażanie nowych pracowników
- inne zadania ad hoc w zależności od aktualnych potrzeb
- uzgadnianie wybranych kont bilansowych różnych krajów, m.in. Niemiec, Szwajcarii, Włoch
- przegląd kont i wyjaśnianie zmian do bilansów kwartalnych dla Włoch
- weryfikowanie poprawności uzgodnień i wyjaśnień oraz gromadzenie odpowiedniej dokumentacji
- sprawdzanie poprawności księgowań i inicjowanie działań korygujących
- księgowania związane z zamknięciem miesiąca dla Szwecji i Irlandii dla wybranych procesów
- koordynacja i gromadzenie wyjaśnień sald kont, zmian wartościowych w poszczególnych kategoriach i pozycjach bilansu i rachunku zysków i strat dla Irlandii oraz analiza i prezentacja zebranych danych lokalnym interesariuszom i kontrolerom regionu (rola Vertical Lead)
- rozliczanie i alokacja kosztów usług wspólnych dla Irlandii
- wyliczanie i księgowanie rezerw
- przygotowywanie raportów
- szkolenia i wdrażanie nowych pracowników
- inne zadania ad hoc w zależności od aktualnych potrzeb
główna księgowa
Lions S.A. (GRAPE Hotel&Restaurant)
pełna obsługa księgowa i kadrowo-płacowa spółki z branży HoReCa (hotel z restauracją oraz wynajem apartamentów):
- prowadzenie pełnej księgowości spółki
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS
- prowadzenie spraw kadrowych
- kontakt z urzędami i innymi instytucjami
- identyfikacja, kontrola i alokacja kosztów dwóch oddziałów oraz poszczególnych usług
- sporządzanie raportów i analiz dla dyrektora hotelu
- dostosowywanie planu kont do potrzeb zarządczych
- usprawnianie procesów księgowych
- szkolenie i wsparcie współpracowników
- prowadzenie pełnej księgowości spółki
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS
- prowadzenie spraw kadrowych
- kontakt z urzędami i innymi instytucjami
- identyfikacja, kontrola i alokacja kosztów dwóch oddziałów oraz poszczególnych usług
- sporządzanie raportów i analiz dla dyrektora hotelu
- dostosowywanie planu kont do potrzeb zarządczych
- usprawnianie procesów księgowych
- szkolenie i wsparcie współpracowników
samodzielna księgowa
Credos Accounting Services Sp. z o.o.
prowadzenie księgowości klientów – spółek kapitałowych i osobowych oraz osób fizycznych na księgach rachunkowych, głównie budowlanych i usługowych:
- pełna obsługa księgowa podmiotów gospodarczych
- bieżące doradztwo i wsparcie klientów
- przygotowywanie zestawień i raportów
- alokacja kosztów projektów budowlanych i usługowych
- kontakt z urzędami i instytucjami
- wsparcie merytoryczne dla współpracowników
- wsparcie menedżera operacyjnego przy zawieraniu umów z nowymi klientami
- pełna obsługa księgowa podmiotów gospodarczych
- bieżące doradztwo i wsparcie klientów
- przygotowywanie zestawień i raportów
- alokacja kosztów projektów budowlanych i usługowych
- kontakt z urzędami i instytucjami
- wsparcie merytoryczne dla współpracowników
- wsparcie menedżera operacyjnego przy zawieraniu umów z nowymi klientami
principal accountant/główna księgowa
nadzór nad księgowością dwóch polskich spółek z kapitałem zagranicznym z branży telekomunikacyjnej i obsługi klienta:
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
- kalkulacja kosztów i marż oraz fakturowanie usług dla spółki-matki
- przygotowywanie raportów dla menedżera operacyjnego polskiego biura oraz dyrektora działu finansowego w Amsterdamie
- dokonywanie comiesięcznych przeglądów i analiz
- usprawnianie procesów księgowych i opracowywanie procedur
- nadzór nad podległym pracownikiem
- współpraca merytoryczna z innymi działami w Polsce, Holandii i Stanach Zjednoczonych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
- kalkulacja kosztów i marż oraz fakturowanie usług dla spółki-matki
- przygotowywanie raportów dla menedżera operacyjnego polskiego biura oraz dyrektora działu finansowego w Amsterdamie
- dokonywanie comiesięcznych przeglądów i analiz
- usprawnianie procesów księgowych i opracowywanie procedur
- nadzór nad podległym pracownikiem
- współpraca merytoryczna z innymi działami w Polsce, Holandii i Stanach Zjednoczonych
menedżer działu księgowości/główna księgowa
prowadzenie księgowości i płac spółki z branży finansowo-księgowej oraz zarządzanie działem:
- wsparcie merytoryczne przy zakładaniu spółki
- udział w kreowaniu polityki cenowej
- wdrożenie systemu księgowo-płacowego InsERT GT
- opracowanie planu kont
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- rozliczenia z pracownikami, zleceniobiorcami, dostawcami i odbiorcami
- monitorowanie płatności wychodzących i przychodzących
- kontrola, analiza i alokacja kosztów działów
- nadzór nad księgowością klientów
- organizacja pracy działu księgowości
- prowadzenie szkoleń i nadzór nad pracownikami działu
- współpraca merytoryczna z innymi działami
- przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu i klientów
- bieżące wsparcie księgowo-podatkowe zarządu i klientów
- kreowanie polityki podatkowej spółki
- wsparcie merytoryczne przy zakładaniu spółki
- udział w kreowaniu polityki cenowej
- wdrożenie systemu księgowo-płacowego InsERT GT
- opracowanie planu kont
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- rozliczenia z pracownikami, zleceniobiorcami, dostawcami i odbiorcami
- monitorowanie płatności wychodzących i przychodzących
- kontrola, analiza i alokacja kosztów działów
- nadzór nad księgowością klientów
- organizacja pracy działu księgowości
- prowadzenie szkoleń i nadzór nad pracownikami działu
- współpraca merytoryczna z innymi działami
- przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu i klientów
- bieżące wsparcie księgowo-podatkowe zarządu i klientów
- kreowanie polityki podatkowej spółki
prezes zarządu/główna księgowa
obsługa rachunkowa podmiotów gospodarczych, głównie usługowych i handlowych:
- wdrożenie systemu księgowo-płacowego i stworzenie planu kont
- kompleksowe prowadzenie spraw finansowych i zarządczych w spółce
- rejestracja podmiotów gospodarczych i doradztwo gospodarcze dla klientów
- zarządzanie podległymi pracownikami i nadzór nad księgowością klientów
- wdrożenie systemu księgowo-płacowego i stworzenie planu kont
- kompleksowe prowadzenie spraw finansowych i zarządczych w spółce
- rejestracja podmiotów gospodarczych i doradztwo gospodarcze dla klientów
- zarządzanie podległymi pracownikami i nadzór nad księgowością klientów
ekonomista/księgowy (główny księgowy)
prowadzenie pełnej księgowości i płac dwóch polskich spółek z kapitałem zagranicznym z branży edukacyjnej i franczyzy:
- wdrożenie systemu finansowo-księgowego Navision oraz płacowego Enova
- opracowanie planów kont
- koordynacja prac przy tworzeniu interfejsów wymiany danych i ich testowanie
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- controlling i raportowanie dla zarządu i właścicieli niemieckich
- rozliczenia z pracownikami, zleceniobiorcami, dostawcami i odbiorcami
- organizacja i zarządzanie biurem centrali
- logistyczna i finansowa obsługa zamówień materiałów promocyjnych i edukacyjnych przez oddziały
- zarządzanie umowami najmu nieruchomości
- koordynacja prac działu księgowo-administracyjnego i nadzór nad podległymi pracownikami
- współpraca z oddziałami własnymi i franczyzowymi
- bieżące wsparcie ekonomiczno-prawne dyrektora zarządzającego
- wdrożenie systemu finansowo-księgowego Navision oraz płacowego Enova
- opracowanie planów kont
- koordynacja prac przy tworzeniu interfejsów wymiany danych i ich testowanie
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- naliczanie wynagrodzeń i rozliczenia z ZUS
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- controlling i raportowanie dla zarządu i właścicieli niemieckich
- rozliczenia z pracownikami, zleceniobiorcami, dostawcami i odbiorcami
- organizacja i zarządzanie biurem centrali
- logistyczna i finansowa obsługa zamówień materiałów promocyjnych i edukacyjnych przez oddziały
- zarządzanie umowami najmu nieruchomości
- koordynacja prac działu księgowo-administracyjnego i nadzór nad podległymi pracownikami
- współpraca z oddziałami własnymi i franczyzowymi
- bieżące wsparcie ekonomiczno-prawne dyrektora zarządzającego
księgowa (samodzielna)
pełna obsługa księgowo-płacowa polskich spółek kapitałowych – klientów biura:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- naliczanie wynagrodzeń
- prowadzenie spraw kadrowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- opieka merytoryczna i nadzór nad pracą asystentki księgowej
- bieżąca współpraca w zakresie rachunkowości i podatków z pracownikami innych działów
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- naliczanie wynagrodzeń
- prowadzenie spraw kadrowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- opieka merytoryczna i nadzór nad pracą asystentki księgowej
- bieżąca współpraca w zakresie rachunkowości i podatków z pracownikami innych działów
pracownik dydaktyczny
prowadzenie zajęć na studiach dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych:
- rozliczenia podatkowe przedsiębiorcy
- polityka podatkowa przedsiębiorstwa
- planowanie obciążeń podatkowych
- zarządzanie podatkami
- rachunkowość podatkowa
- księgi rachunkowe w rozliczeniu podatkowym
- rachunek kosztów
- rachunkowość zarządcza
- rozliczenia podatkowe przedsiębiorcy
- polityka podatkowa przedsiębiorstwa
- planowanie obciążeń podatkowych
- zarządzanie podatkami
- rachunkowość podatkowa
- księgi rachunkowe w rozliczeniu podatkowym
- rachunek kosztów
- rachunkowość zarządcza
księgowa (samodzielna)
pełna obsługa księgowo-płacowa klientów biura – osób fizycznych i spółek z o.o., głównie produkcyjnych i handlowych, większość z kapitałem zagranicznym:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
- naliczanie wynagrodzeń
- sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych
- sporządzanie raportów dla zagranicznych właścicieli
- przygotowywanie danych do konsolidacji dla spółek-matek
- kalkulacja kosztów zużycia materiałów i wycena produktów i produkcji w toku oraz kalkulacja odchyleń od cen ewidencyjnych
- bieżąca współpraca z innymi pracownikami
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych
- naliczanie wynagrodzeń
- sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych
- sporządzanie raportów dla zagranicznych właścicieli
- przygotowywanie danych do konsolidacji dla spółek-matek
- kalkulacja kosztów zużycia materiałów i wycena produktów i produkcji w toku oraz kalkulacja odchyleń od cen ewidencyjnych
- bieżąca współpraca z innymi pracownikami
Projekty
wolontariat w Centrum Sztuki WRO
- odbiór i pomoc w zakwaterowaniu artystów polskich i zagranicznych
- udzielanie informacji o wystawach i wydawanie materiałów informacyjnych na infodesku
- funkcja przewodnika sztuki na wystawach biennalowych w różnych lokalizacjach
- liczenie gości odwiedzających wystawy
praca przy 18. Biennale Sztuki Mediów WRO 2019 CZYNNIK LUDZKI / HUMAN ASPECT
Zakres obowiązków
obsługa biennale i wystaw biennalowych:- odbiór i pomoc w zakwaterowaniu artystów polskich i zagranicznych
- udzielanie informacji o wystawach i wydawanie materiałów informacyjnych na infodesku
- funkcja przewodnika sztuki na wystawach biennalowych w różnych lokalizacjach
- liczenie gości odwiedzających wystawy
Szkolenia i kursy
XII 2020 – Power Automate Foundations – 3M Service Center EMEA
IX 2020 – Lean Agile Foundations – 3M Service Center EMEA
IX 2020 – Power Apps Foundations – 3M Service Center EMEA
VII 2020 – Excel - business data analysis (advanced) – PC Open
II 2020 – Zmiany w PIT i CIT w 2019 i 2020 roku – Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3
IX 2019 – Usprawnienia procesów biznesowych z wykorzystaniem Excel i VBA – EY Global Delivery Services Poland
VII 2019 – MS Excel – Tworzenie zaawansowanych aplikacji VBA w środowisku Excel, SQL, Access, Word, Outlook, Power Point – Altkom Akademia
V 2019 – Kształtowanie kompetencji w gospodarce cyfrowej – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu / Open Eyes Economy Summit
III 2019 – Akademia dobrej komunikacji – social media – Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych
VI 2018 – Psychologia kierowania ludźmi – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
V 2018 – Welcome to Management – Hewlett Packard Enterprise Global Business Center
XII 2017 – Quick Start for Managers – Hewlett Packard Enterprise Global Business Center
X 2016-I 2017 – Project Management Academy – HP Inc Polska
VI 2016 – HTML Workshops – HP Inc Polska
VI 2016 – Introduction to Sarbanes-Oxley Act (SOX) – HP Inc Polska
III 2016 – VBA Basics – HP Inc Polska
IX 2015 – Excel Expert – HP Inc Polska
VI 2015 – SharePoint basics – HP Global Business Center
VI 2013-VII 2013 – Kurs na agenta ubezpieczeniowego – TUiR Warta
I 2013 – Podatek dochodowy CIT i PIT na 2013 rok – ESAL Business Promotion Office
I 2013 – Zmiany w podatku VAT na 2013 rok – ESAL Business Promotion Office
XII 2011 – Szkolenia na obcasach – Kobieta jako coach i trener – JP Group Szkolenia i Doradztwo
XII 2011 – Public Relations dla małych i średnich przedsiębiorstw – Związek Rzemiosła Polskiego
XI 2011 – Opodatkowanie handlu w internecie (webcast) – Deloitte
X 2011 – Szkolenia na obcasach – Rekrutacja – JP Group Szkolenia i Doradztwo
IX-X 2011 – Kryzysowe szkolenia receptą na optymalizację funkcjonowania przedsiębiorstwa w dobie spowolnienia gospodarczego – zarządzanie kadrami, kontroling, ryzyko walutowe – Zachodniopomorska Grupa Doradcza
VIII 2011 – Visual Basic for Application w MS Excel – Comarch
VI 2011 – Dobra marka i wizerunek firmy – dwie strony medalu – Europejska Grupa Doradcza
V 2011 – Przekształcenia przedsiębiorstw – TaxNet
V 2010 – Międzynarodowe Standardy Rachunkowości – Mazowieckie Centrum Szkoleń
IV-V 2010 – Liderzy – nowoczesna wiedza menedżerska kluczem do sukcesu dla dolnośląskich przedsiębiorców – Unitech Management Systems
IV 2010 – Skuteczna promocja miarą sukcesu – Regionalny Ośrodek Edukacji
IX 2020 – Lean Agile Foundations – 3M Service Center EMEA
IX 2020 – Power Apps Foundations – 3M Service Center EMEA
VII 2020 – Excel - business data analysis (advanced) – PC Open
II 2020 – Zmiany w PIT i CIT w 2019 i 2020 roku – Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3
IX 2019 – Usprawnienia procesów biznesowych z wykorzystaniem Excel i VBA – EY Global Delivery Services Poland
VII 2019 – MS Excel – Tworzenie zaawansowanych aplikacji VBA w środowisku Excel, SQL, Access, Word, Outlook, Power Point – Altkom Akademia
V 2019 – Kształtowanie kompetencji w gospodarce cyfrowej – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu / Open Eyes Economy Summit
III 2019 – Akademia dobrej komunikacji – social media – Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych
VI 2018 – Psychologia kierowania ludźmi – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
V 2018 – Welcome to Management – Hewlett Packard Enterprise Global Business Center
XII 2017 – Quick Start for Managers – Hewlett Packard Enterprise Global Business Center
X 2016-I 2017 – Project Management Academy – HP Inc Polska
VI 2016 – HTML Workshops – HP Inc Polska
VI 2016 – Introduction to Sarbanes-Oxley Act (SOX) – HP Inc Polska
III 2016 – VBA Basics – HP Inc Polska
IX 2015 – Excel Expert – HP Inc Polska
VI 2015 – SharePoint basics – HP Global Business Center
VI 2013-VII 2013 – Kurs na agenta ubezpieczeniowego – TUiR Warta
I 2013 – Podatek dochodowy CIT i PIT na 2013 rok – ESAL Business Promotion Office
I 2013 – Zmiany w podatku VAT na 2013 rok – ESAL Business Promotion Office
XII 2011 – Szkolenia na obcasach – Kobieta jako coach i trener – JP Group Szkolenia i Doradztwo
XII 2011 – Public Relations dla małych i średnich przedsiębiorstw – Związek Rzemiosła Polskiego
XI 2011 – Opodatkowanie handlu w internecie (webcast) – Deloitte
X 2011 – Szkolenia na obcasach – Rekrutacja – JP Group Szkolenia i Doradztwo
IX-X 2011 – Kryzysowe szkolenia receptą na optymalizację funkcjonowania przedsiębiorstwa w dobie spowolnienia gospodarczego – zarządzanie kadrami, kontroling, ryzyko walutowe – Zachodniopomorska Grupa Doradcza
VIII 2011 – Visual Basic for Application w MS Excel – Comarch
VI 2011 – Dobra marka i wizerunek firmy – dwie strony medalu – Europejska Grupa Doradcza
V 2011 – Przekształcenia przedsiębiorstw – TaxNet
V 2010 – Międzynarodowe Standardy Rachunkowości – Mazowieckie Centrum Szkoleń
IV-V 2010 – Liderzy – nowoczesna wiedza menedżerska kluczem do sukcesu dla dolnośląskich przedsiębiorców – Unitech Management Systems
IV 2010 – Skuteczna promocja miarą sukcesu – Regionalny Ośrodek Edukacji
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
języki obce, język migowy, łamigłówki i gry logiczne, gra na pianinie, malarstwo, design, architektura, grafika, IT, zdrowe żywienie
Inne
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL -> www.ecdl.com.pl
Certyfikat księgowy nr 41032/2010
Certyfikat księgowy nr 41032/2010
Grupy
Aktualne zagadnienia prawno podatkowe
Grupa dedykowana pracownikom działów księgowych i dyrektorom finansowym. Branża usług prawnych wymusza na nas ciągłe doskonalenie, reagowanie na zmiany lub zapowiedzi zmian. W grupie chcemy dzi
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Człowiek bez barier.
Jaka jest recepta na szczęście? Czy dla każdego sukces oznacza to samo? Czy potrafimy docenić to, co mamy? Ta grupa jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ludzie sukcesu zdradzają swój przepis na sukces
Easier szkolenia
Portal zakupów grupowych szkoleń - najatrakcyjniejsze cenowo oferty z portalu www.easier.com.pl
ERP dla biznesu
Na forum grupy poruszamy wszystkie tematy związane z wdrażaniem kompleksowych programów do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. systemów ERP - Enterprise Resource Planning).
GForce Recruitment
Witamy w grupie firmy G-Force Recruitment! Śledząc naszą grupę będziecie na bieżąco z wiadomościami z rynku pracy oraz prowadzonymi przez nas rekrutacjami. Zapraszamy także na naszą stronę internetową
KADRY I PŁACE kursy i szkolenia
Grupa przeznaczona dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą i zatrudniających pracowników oraz osób pracujących w działach kadrowo - płacowych.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl
Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne.
Grupa tylko dla moich znajomych.