Umiejętności
B2B
Employer Branding
Zamówienia Publiczne, Przetargi
Organizacja konferencji
Organizacja szkoleń i konferencji
Organizowanie eventów
Planowanie eventów
koordyncja konferencji
Języki
angielski
biegły
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalistka ds Seminariów
• realizacja spotkań i konferencji w ramach projektu unijnego na terenie całego kraju oraz w formule online
• kontakty między pracownikami terenowymi a dostawcami usług dla Instytutu
• weryfikacja ofert i kosztorysów oraz rozliczenia końcowe zrealizowanych wydarzeń
• udział w tworzeniu aplikacji ATS
• opracowanie sprawozdań oraz zestawień końcowych z wydarzeń
• przygotowywanie dokumentacji przetargowej
• kontakty między pracownikami terenowymi a dostawcami usług dla Instytutu
• weryfikacja ofert i kosztorysów oraz rozliczenia końcowe zrealizowanych wydarzeń
• udział w tworzeniu aplikacji ATS
• opracowanie sprawozdań oraz zestawień końcowych z wydarzeń
• przygotowywanie dokumentacji przetargowej
Event Coordinator
KDK Events
• realizacja cyklu spotkań dla instytucji publicznej w ramach projektu unijnego
• realizacja cyklu imprez mikołajkowych dla dzieci (10 wydarzeń w całej Polsce, od 30
do 700 uczestników)
• przygotowanie ofert i kosztorysów oraz rozliczeń końcowych
• negocjacje z podwykonawcami wraz z koordynacją ich pracy
• realizacja cyklu imprez mikołajkowych dla dzieci (10 wydarzeń w całej Polsce, od 30
do 700 uczestników)
• przygotowanie ofert i kosztorysów oraz rozliczeń końcowych
• negocjacje z podwykonawcami wraz z koordynacją ich pracy
Junior Event Manager
MICE MAKERS Sp z o. o.
• realizacja udziału klientów w kongresach poza granicami Polski
• rezerwacje lotnicze, hotelowe i restauracji dla klienta - indywidualne i grupowe
• przygotowanie ofert i kosztorysów – projekty konferencyjne, turystyczne oraz przetargowe
• negocjacje z podwykonawcami
• rezerwacje lotnicze, hotelowe i restauracji dla klienta - indywidualne i grupowe
• przygotowanie ofert i kosztorysów – projekty konferencyjne, turystyczne oraz przetargowe
• negocjacje z podwykonawcami
Specjalista ds Organizacji Konferencji
Olimp Air Sp z o. o.
• organizacja konferencji oraz wydarzeń towarzyszących
• przygotowanie ofert i kosztorysów – projekty konferencyjne i turystyczne
• negocjacje z podwykonawcami
• realizacja udziału klienta w kongresach i szkoleniach w Polsce i na świecie
• kontakt z organizatorami wydarzenia
• rezerwacje hoteli dla gości oraz administracja listą gości
• rozliczenia i raporty końcowe
• usprawnienie schematu realizacji zleceń indywidualnych
• wdrażanie nowych pracowników
• przygotowanie ofert i kosztorysów – projekty konferencyjne i turystyczne
• negocjacje z podwykonawcami
• realizacja udziału klienta w kongresach i szkoleniach w Polsce i na świecie
• kontakt z organizatorami wydarzenia
• rezerwacje hoteli dla gości oraz administracja listą gości
• rozliczenia i raporty końcowe
• usprawnienie schematu realizacji zleceń indywidualnych
• wdrażanie nowych pracowników
Specjalista ds Organizacji Konferencji (zastępstwo)
• realizacja udziału firmy w kongresach
• negocjacja i realizacja warunków umów sponsorskich
• administracja listą gości hotelowych
• rejestracja udziału lekarzy w konferencjach
• współpraca z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za budowę stoiska, multimedia, quizy i gadżety oraz z firmami cateringowymi
• kontakt z organizatorami wydarzenia
• współpraca z menedżerami produktu w zakresie realizacji strategii marketingowej podczas kongresu
• gromadzenie dokumentacji marketingowej
• raportowanie końcowe
• negocjacja i realizacja warunków umów sponsorskich
• administracja listą gości hotelowych
• rejestracja udziału lekarzy w konferencjach
• współpraca z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za budowę stoiska, multimedia, quizy i gadżety oraz z firmami cateringowymi
• kontakt z organizatorami wydarzenia
• współpraca z menedżerami produktu w zakresie realizacji strategii marketingowej podczas kongresu
• gromadzenie dokumentacji marketingowej
• raportowanie końcowe
Asystentka Działu Informacji Medycznej (zastępstwo)
•koordynacja udziału firmy w kongresach medycznych
•koordynacja cyklicznych warsztatów
•rezerwacje hoteli dla gości oraz administracja listą gości
•rejestracja udziału lekarzy w konferencjach
•współpraca z firmami zewnętrznymi
•współpraca z medżerami produktu w zakresie realizacji strategii marketingowej podczas kongresu
•rozliczenia końcowe z firmami zewnętrznymi
•administracja wewnętrznymi procedurami zgłoszeń i rozliczeń z lekarzami
•koordynacja cyklicznych warsztatów
•rezerwacje hoteli dla gości oraz administracja listą gości
•rejestracja udziału lekarzy w konferencjach
•współpraca z firmami zewnętrznymi
•współpraca z medżerami produktu w zakresie realizacji strategii marketingowej podczas kongresu
•rozliczenia końcowe z firmami zewnętrznymi
•administracja wewnętrznymi procedurami zgłoszeń i rozliczeń z lekarzami
Spec ds Wsparcia Sprzedaży / Asystentka Departamentu Sprzedaży
•zadania dotyczące koordynacji pracy Departamentu oraz współpracy działu z organizacją
•współpraca przy organizacji kampanii sprzedażowych oraz ich realizacji
•projekt i administracja raportów sprzedażowych,
•koordynacja wykorzystania systemu CRM
•organizacja spotkań handlowych oraz wewnętrznych
•rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników Departamentu wraz z przygotowaniem zaplecza technicznego
•koordynacja zadań oraz ewidencja czasu pracy zespołu wspierającego Departament
•do maja 2009 realizacja zadań marketingowych dla Departamentu (w tym koordynacja programu dla dziennikarzy – Akademia Finansowa Intrum)
•współpraca przy organizacji kampanii sprzedażowych oraz ich realizacji
•projekt i administracja raportów sprzedażowych,
•koordynacja wykorzystania systemu CRM
•organizacja spotkań handlowych oraz wewnętrznych
•rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników Departamentu wraz z przygotowaniem zaplecza technicznego
•koordynacja zadań oraz ewidencja czasu pracy zespołu wspierającego Departament
•do maja 2009 realizacja zadań marketingowych dla Departamentu (w tym koordynacja programu dla dziennikarzy – Akademia Finansowa Intrum)
Sales Specialist
•aktywna sprzedaż usług HR
•sporządzanie ofert dla potencjalnych i istniejących klientów / negocjacje
•tworzenie raportów i prognoz dotyczących sprzedaży
•nawiązywanie i dbanie o relacje z Klientami
•reprezentowanie firmy w strukturach BNI
•poszukiwania kandydatów poprzez sieć kontaktów
•poprawki do systemu CRM
•praca w środowisku anglojęzycznym
•sporządzanie ofert dla potencjalnych i istniejących klientów / negocjacje
•tworzenie raportów i prognoz dotyczących sprzedaży
•nawiązywanie i dbanie o relacje z Klientami
•reprezentowanie firmy w strukturach BNI
•poszukiwania kandydatów poprzez sieć kontaktów
•poprawki do systemu CRM
•praca w środowisku anglojęzycznym
Szkolenia i kursy
Planowanie i organizacja eventów – Event Manager Training Group
Technika eventowa - Event Manager Training Group
Kreatywność, a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej – Berndson
Rekrutacja i selekcja pracowników – Polexim Consulting Szkolenie handlowe – PsychArt
Technika eventowa - Event Manager Training Group
Kreatywność, a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej – Berndson
Rekrutacja i selekcja pracowników – Polexim Consulting Szkolenie handlowe – PsychArt
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
capoeira / sztuki walki,
kulinaria z całego świata,
kulinaria z całego świata,
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
CV-line
Grupa „CV-line” jest adresowana do wszystkich osób, poszukujących ambitnej pracy i pragnących świadomie kształtować swoją ścieżkę zatrudnienia.
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Kochamy się
Dla wszystkich, którzy kochają siebie. Warunkiem uczestnictwa w grupie jest co najmniej lubienie siebie :)
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski