Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. public relations
Polska Agencja Inwestycji i Handlu ( PAIH)
• przygotowywanie członków Zarządu do wystąpień publicznych: opracowywanie scenariuszy, tez, materiałów typu Q&A oraz prezentacji;
• opracowywanie informacji prasowych oraz oficjalnych komunikatów Agencji, wypowiedzi medialnych członków Zarządu, stanowisk, komentarzy, wywiadów, artykułów eksperckich, advertoriali oraz materiałów informacyjno - promocyjnych (j. polski i angielski);
• budowanie długofalowych relacji z dziennikarzami ekonomicznymi z polski i zagranicy, monitorowanie mediów;
• zarządzanie treścią głównych kanałów informacyjnych Agencji: strona www, newsletter, profil na Twitterze i Facebooku (j. polski i angielski);
• organizacja konferencji, briefingów, śniadań prasowych, zagranicznych misji promocyjno-targowych
z udziałem delegacji rządowej i mediów, obsługa mediów podczas międzynarodowych forów biznesowych;
• realizacja projektów specjalnych; raportowanie
• organizacja postępowań w trybie zamówień publicznych, negocjacje, współpraca z partnerami medialnymi, agencjami PR, reklamowymy i innymi podwykonawcami.
• opracowywanie informacji prasowych oraz oficjalnych komunikatów Agencji, wypowiedzi medialnych członków Zarządu, stanowisk, komentarzy, wywiadów, artykułów eksperckich, advertoriali oraz materiałów informacyjno - promocyjnych (j. polski i angielski);
• budowanie długofalowych relacji z dziennikarzami ekonomicznymi z polski i zagranicy, monitorowanie mediów;
• zarządzanie treścią głównych kanałów informacyjnych Agencji: strona www, newsletter, profil na Twitterze i Facebooku (j. polski i angielski);
• organizacja konferencji, briefingów, śniadań prasowych, zagranicznych misji promocyjno-targowych
z udziałem delegacji rządowej i mediów, obsługa mediów podczas międzynarodowych forów biznesowych;
• realizacja projektów specjalnych; raportowanie
• organizacja postępowań w trybie zamówień publicznych, negocjacje, współpraca z partnerami medialnymi, agencjami PR, reklamowymy i innymi podwykonawcami.
Consultant / Project Manager
• prowadzenie projektów w obszarze: komunikacji korporacyjnej i produktowej (m.in. rebranding, zarządzanie kryzysowe, public affairs), promocji inwestycyjnej, kultury oraz turystyki, realizacja strategii komunikacji wewnętrznej dla klientów korporacyjnych;
• opracowywanie strategii komunikacji i promocji, planów budżetowych, harmonogramów projektowych, ofert new businesowych i przetargowych;
• prowadzenie działań media & blogers relations, projektów specjalnych z mediami;
• opracowywanie informacji prasowych, backgrounderów, dokumentów typu Q&A, oficjalnych stanowisk, raportów, prezentacji, treści na: strony www, do newsletterów, mediów społecznościowych, advertoriali czy infografik;
• organizacja konferencji i briefingów prasowych, debat, media i blogers trips na terenie Polski
i za granicą, organizacja korporacyjnych i produktowych sesji zdjęciowych, koordynacja szkoleń dla klientów;
• moderacja briefingów prasowych;
• koordynacja pracy zespołów projektowych;
• koordynacja badań opinii publicznej: projektowanie, opracowywanie wniosków z badań;
• negocjacje i koordynacja pracy podwykonawców (agencje reklamowe, graficy, drukarnie, multimedia
i scenografia, styliści, fotografowie, catering, tłumacze).
Klienci: Komisja Europejska Przedstawicielstwo w Polsce, Wilanów Office Park (Polnord SA), coffeeheaven, COSTA Coffee, Związek Miast Polskich, Szczecin, woj. Lubuskie, woj. Podkarpackie
• opracowywanie strategii komunikacji i promocji, planów budżetowych, harmonogramów projektowych, ofert new businesowych i przetargowych;
• prowadzenie działań media & blogers relations, projektów specjalnych z mediami;
• opracowywanie informacji prasowych, backgrounderów, dokumentów typu Q&A, oficjalnych stanowisk, raportów, prezentacji, treści na: strony www, do newsletterów, mediów społecznościowych, advertoriali czy infografik;
• organizacja konferencji i briefingów prasowych, debat, media i blogers trips na terenie Polski
i za granicą, organizacja korporacyjnych i produktowych sesji zdjęciowych, koordynacja szkoleń dla klientów;
• moderacja briefingów prasowych;
• koordynacja pracy zespołów projektowych;
• koordynacja badań opinii publicznej: projektowanie, opracowywanie wniosków z badań;
• negocjacje i koordynacja pracy podwykonawców (agencje reklamowe, graficy, drukarnie, multimedia
i scenografia, styliści, fotografowie, catering, tłumacze).
Klienci: Komisja Europejska Przedstawicielstwo w Polsce, Wilanów Office Park (Polnord SA), coffeeheaven, COSTA Coffee, Związek Miast Polskich, Szczecin, woj. Lubuskie, woj. Podkarpackie
PR&Promotion Manager
• strategiczne zarządzenie kampaniami realizowanymi dla Biura Promocji m. st. Warszawa: "Urodziłam się w Warszawie" (Rok Marii Skłodowskiej - Curie 2011; www.sciezka-msc.pl) oraz "Fryderyk w Warszawie" (Rok Fryderyka Chopina 2010):
- opracowanie strategii kampanii, planów budżetowych, harmonogramów oraz raportów z działań;
- zarządzenie działaniami promocyjnymi i PR: stworzenie i realizacja planu komunikacyjnego, współpraca z patronami medialnymi oraz sponsorami, opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- reprezentowanie kampanii w mediach w charakterze rzecznika prasowego (wystąpienia w TV, radiu, prasie i Internecie), organizacja briefingów, konferencji prasowych oraz media trips, organizacja wydarzeń specjalnych, przygotowanie contentu na stronę www, prowadzenie komunikacji na Facebook, monitoring mediów;
- koordynacja pracy artystów, partnerów biznesowych oraz podwykonawców;
- działania public affairs / kooperacja z podmiotami sektora publicznego (Ministerstwo Kultury, muzea, ZGN, ZDM, SKZ i inni).
• wsparcie PR dla projektów klientów korporacyjnych agencji (np. HTC, Levi’s);
• przygotowywanie ofert newbusinessowych i przetargów.
www.goodlooking.pl
- opracowanie strategii kampanii, planów budżetowych, harmonogramów oraz raportów z działań;
- zarządzenie działaniami promocyjnymi i PR: stworzenie i realizacja planu komunikacyjnego, współpraca z patronami medialnymi oraz sponsorami, opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- reprezentowanie kampanii w mediach w charakterze rzecznika prasowego (wystąpienia w TV, radiu, prasie i Internecie), organizacja briefingów, konferencji prasowych oraz media trips, organizacja wydarzeń specjalnych, przygotowanie contentu na stronę www, prowadzenie komunikacji na Facebook, monitoring mediów;
- koordynacja pracy artystów, partnerów biznesowych oraz podwykonawców;
- działania public affairs / kooperacja z podmiotami sektora publicznego (Ministerstwo Kultury, muzea, ZGN, ZDM, SKZ i inni).
• wsparcie PR dla projektów klientów korporacyjnych agencji (np. HTC, Levi’s);
• przygotowywanie ofert newbusinessowych i przetargów.
www.goodlooking.pl
Biuro Prasowe - Międzynarodowy Piknik Lotniczy w Góraszce
• relacje z mediami i promocja: opieka nad teamami dziennikarzy; przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych; redagowanie strony www, redagowanie gazetki piknikowej
• opieka nad gośćmi VIP;
• współpraca z partnerami biznesowymi i patronami medialnymi - przygotowywanie prezentacji, ofert i umów
dodatkowo: współpraca PR przy działaniach Curtis Group z segmentu developerskiego (relacje z mediami, event managment, przygotowanie materiałów promocyjnych i dtp)
• opieka nad gośćmi VIP;
• współpraca z partnerami biznesowymi i patronami medialnymi - przygotowywanie prezentacji, ofert i umów
dodatkowo: współpraca PR przy działaniach Curtis Group z segmentu developerskiego (relacje z mediami, event managment, przygotowanie materiałów promocyjnych i dtp)
Szkolenia i kursy
Certyfikat projektnta wnętrz 2016 r. z wyróżnieniem i publikacjami w prasie branżowej.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Tropię stare, zapomniane reklamy - zwłaszcza te polskie z XIX i początku XX wieku. Zbieram informację i ciekawostki o historii reklamy oraz jej twórcach. Szukam śladów dawnych reklam na ulicach Warszawy.
Efektem moich poszukiwań jest ksiażka pt: Retro Reklama - za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wieku.
Pochłania mnie też wzornictwo przemysłowe i jego historia.
Efektem moich poszukiwań jest ksiażka pt: Retro Reklama - za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wieku.
Pochłania mnie też wzornictwo przemysłowe i jego historia.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?