Aleksandra Lisowska

Strateg/ Senior Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Garden of Words
Strategic Planner
Klienci:
CSR - Partnerstwo dla Zdrowia "Śniadanie Daje Moc" (Danone, Lubella, Biedronka, IMiD), ZT Kruszwica "Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom", Żywiec Zdrój "Po Stronie Natury", Barefoot Wine "Barefoot Projekt Czysta Plaża", Coca Cola HBC "Youth Empowered", Coca Cola "Mądre Żywienie - Zdrowe Pokolenie", NIVEA "Szkółki Piłkarskie NIVEA", Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Brad PR - Danone, Winiary, Żywiec Zdrój
Branża zdrowie - Ursapharm, USP Zdrowie
inne - Wydawnictwo ZNAK

Zakres prac:
Zarządzanie zespołami projektowymi i client service.
Przygotowanie i prowadzenie projektów nagrodzonych m.in. Stevie Award, Magellan Award, Impact Award, Złotymi Spinaczami, tytułem "Dobroczyńca Roku" i in.;
Strategie New Biznes i postępowania przetargowe;
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń managerskich podnoszące kwalifikacje zawodowe w zakresie komunikacji PR i CSR.
Świeża Bazylia PR
Account Executive
Odpowiedzialność za kompleksową samodzielną obsługę projektów public relations (strategia, budżet, egzekucja, monitoring mediów, raportowanie) i bezpośrednie kontakty z klientem.
Prowadzenie projektu konsultingowego budowy wizerunku bezpłatnej gazety Echo Miasta;
IX 2007 – III 2009 Funkcja Rzecznika Prasowego Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie;
Prowadzenie działań public relations dla projektu e – learningowego Akademia PARP.
Stała obsługa public relations firm i marek: Zielona Budka, Arla Foods, Procter & Gamble (Always, Vizir, Ariel), serwis Oferia.pl;

Organizacja konferencji prasowych, eventów, imprez wieczorowych i integracyjnych;

Wypracowane wieloletnie dobre relacje z dziennikarzami prasy kolorowej.
L'Oreal Polska
Product Manager
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych dla profesjonalnych marek fryzjerskich; wprowadzanie nowych produktów na polski rynek;
Public relations- kontakty i spotkania „one-to-one” z dziennikarzami, organizacja konferencji prasowych, wysyłek prasowych, advertoriale;
Współpraca z agencjami kreatywnymi, producentami materiałów promocyjnych, firmami poligraficznymi, importerami etc. Koordynacja czasowa i nadzór merytoryczny nad projektami; Zarządzanie stanami magazynowymi, strategię cenową oraz ilościową sprzedaży; planowanie i kontrola budżetu marketingowego.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

Literatura klasyczna i współczesna
Malarstwo i grafika

Inne

Istotne zdolności- lekkie pióro, talent plastyczny i zimna krew w każdej sytuacji

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.