Umiejętności
CMS
Copywriting
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Google Docs
Google Merchant Center
HTML
JavaScript
Joomla
jQuery
Microsoft Excel
Prezi
Public Relations
Social Media
SQL
Tableau
Wordpress
Marketing internetowy
E-mail marketing
GIMP, Photoshop
Statystyka w R
Google Tag Manager
Reklama BTL
Google Analytics Individual Qualification
Axure basics
Google Data Studio
Big Query
Google Optimize
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Wykładowca
Prowadzę ćwiczenia ,,Big Data - przetwarzanie i analiza zbiorów danych" dla studentów II roku studiów magisterskich na kierunku zarządzanie (specjalizacja e-commerce).
Digital Analyst
- wdrożenia Google Analytics (także Analytics 360) z Enhanced E-commerce oraz Firebase przez Google Tag Managera
- konsulting analityczny i optymalizacja konwersji, testy a/b z Google Optimize
- raportowanie z wykorzystaniem API/R, BigQuery, Google Data Studio
- praca z zespołami SEO, PPC, Social Ads przy wdrażaniu tagów marketingowych oraz ocenie i poprawie efektywności źródeł ruchu
- szkolenia dla klientów i wsparcie w procesie wdrożenia analityki w organizacji
- konsulting analityczny i optymalizacja konwersji, testy a/b z Google Optimize
- raportowanie z wykorzystaniem API/R, BigQuery, Google Data Studio
- praca z zespołami SEO, PPC, Social Ads przy wdrażaniu tagów marketingowych oraz ocenie i poprawie efektywności źródeł ruchu
- szkolenia dla klientów i wsparcie w procesie wdrożenia analityki w organizacji
Specjalista ds. e-marketingu
- budowanie strategii dla nowych oraz istniejących księgarni spółki
- planowanie i prowadzenie kampanii w Google AdWords, e-mail marketing, zarządzanie social media
- współpraca z podwykonawcami, w tym zespołem IT, agencją SEO, grafikami i copywriterami zewnętrznymi
- planowanie i prowadzenie kampanii w Google AdWords, e-mail marketing, zarządzanie social media
- współpraca z podwykonawcami, w tym zespołem IT, agencją SEO, grafikami i copywriterami zewnętrznymi
PR & Marketing Assistant
- kompleksowe działania PR, skierowane zarówno do użytkowników porównywarki jak klienta B2B, w tym media relations i przygotowywanie informacji prasowych, zarządzanie social media, prowadzenie firmowej strony oraz bloga
- planowanie, realizacja i ocena efektywności kampanii mailigowych
- tworzenie analiz rynkowych w oparciu o dane z GA i wewnętrznej bazy (SQL)
- współpraca z działem SEO: copywriting, link building
- planowanie, realizacja i ocena efektywności kampanii mailigowych
- tworzenie analiz rynkowych w oparciu o dane z GA i wewnętrznej bazy (SQL)
- współpraca z działem SEO: copywriting, link building
konsultant telefoniczny
- pozyskiwanie klientów
- sprzedaż usług (outsourcing IT dla firmy IT Kontrakt)
- przeprowadzanie ankiet metodą CATI
- bieżąca obsługa klienta
- sprzedaż usług (outsourcing IT dla firmy IT Kontrakt)
- przeprowadzanie ankiet metodą CATI
- bieżąca obsługa klienta
Animator
- zarządzanie akcjami charytatywnymi
- koordynacja działań zespołu wolontariuszy
- kontakt bezpośredni z partnerami
- koordynacja działań zespołu wolontariuszy
- kontakt bezpośredni z partnerami
Szkolenia i kursy
Szkolenie Trenerów (by Humanly)
- przygotowanie i projektowanie szkoleń
- prowadzenie prezentacji i warsztatów
Szkolenia Edukey:
- Java Script
- Python
- Exel
- PowerPoint
- przygotowanie i projektowanie szkoleń
- prowadzenie prezentacji i warsztatów
Szkolenia Edukey:
- Java Script
- Python
- Exel
- PowerPoint
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
literatura piękna, psychologia, historia
zawodowo: e-marketing, głównie e-mail marketing, design serwisów internetowych
zawodowo: e-marketing, głównie e-mail marketing, design serwisów internetowych
Inne
Certyfikaty:
DIMAQ
Google Analytics
Google Ads Fundamentals
Campaign Manager
Zajęcia dodatkowe:
wolonatariat dla Fundacji Gajusz w ramach konsultingu Digital Analytics (obecnie)
wolontariat dla WOŚP w ramach wdrożenia Google Analytics (01.2015)
praca w roli Tajemniczego Klienta (do 2015)
współpraca z firmą SIEF-IT w obszarze internetowych kampanii szeptanych (do 2014)
DIMAQ
Google Analytics
Google Ads Fundamentals
Campaign Manager
Zajęcia dodatkowe:
wolonatariat dla Fundacji Gajusz w ramach konsultingu Digital Analytics (obecnie)
wolontariat dla WOŚP w ramach wdrożenia Google Analytics (01.2015)
praca w roli Tajemniczego Klienta (do 2015)
współpraca z firmą SIEF-IT w obszarze internetowych kampanii szeptanych (do 2014)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem