Umiejętności
HR Project Management
Human Resources
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Project Management
Public Relations
Social Media Marketing
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Komunikacja wewnętrzna
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Kierowanie ludźmi
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Kreatywne rozwiązywanie problemów
marketing prawniczy
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Public Speaker
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. HR, EB, onboardingu, komunikacji i marketingu
Majchrzak Brandt i Wspólnicy sp.k.
• employer branding zewnętrzny - budowanie korzystnego wizerunku pracodawcy
• monitoring konkurencji
• zarządzanie i aktualizowanie strony internetowej i kanałów social media
• reprezentowanie spółki w kontaktach z organizacjami gospodarczymi i prasą
• przygotowywanie komunikatów, listów kondolencyjnych, listów referencyjnych, poleceń
• szeroko pojęte działania marketingowe, reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami
oraz wszystkie poprzednie obowiązki, tj:
• employer branding wewnętrzny- budowanie korzystnego wizerunku pracodawcy wśród pracowników,
• nadzór nad projektami rekrutacyjnymi ( przygotowywanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych)
• przygotowywanie umów o współpracy, aneksów do umów, wypowiedzeń
• aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników w struktury firmy, wewnętrzne szkolenia w zakresie używanych programów komputerowych, kultury organizacyjnej
• weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych
• efektywne zarządzanie systemem monitorującym pracę pracowników merytorycznych, optymalizacja czasu pracy, weryfikacja wpisów w zakresie wykonywanych czynności i kosztów, przygotowywanie raportów zbiorczych w zakresie czasu pracy
• współpraca z usługodawcami - ustalanie zasad współpracy
• nadzór nad sprawami bieżącymi i raportowanie do wspólników spółki
• monitoring konkurencji
• zarządzanie i aktualizowanie strony internetowej i kanałów social media
• reprezentowanie spółki w kontaktach z organizacjami gospodarczymi i prasą
• przygotowywanie komunikatów, listów kondolencyjnych, listów referencyjnych, poleceń
• szeroko pojęte działania marketingowe, reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami
oraz wszystkie poprzednie obowiązki, tj:
• employer branding wewnętrzny- budowanie korzystnego wizerunku pracodawcy wśród pracowników,
• nadzór nad projektami rekrutacyjnymi ( przygotowywanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych)
• przygotowywanie umów o współpracy, aneksów do umów, wypowiedzeń
• aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników w struktury firmy, wewnętrzne szkolenia w zakresie używanych programów komputerowych, kultury organizacyjnej
• weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych
• efektywne zarządzanie systemem monitorującym pracę pracowników merytorycznych, optymalizacja czasu pracy, weryfikacja wpisów w zakresie wykonywanych czynności i kosztów, przygotowywanie raportów zbiorczych w zakresie czasu pracy
• współpraca z usługodawcami - ustalanie zasad współpracy
• nadzór nad sprawami bieżącymi i raportowanie do wspólników spółki
Specjalista ds. HR, EB, onboardingu
Majchrzak Brandt i Wspólnicy sp.k.
• employer branding wewnętrzny- budowanie korzystnego wizerunku pracodawcy wśród pracowników,
• nadzór nad projektami rekrutacyjnymi ( przygotowywanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych)
• przygotowywanie umów o współpracy, aneksów do umów, wypowiedzeń
• aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników w struktury firmy, wewnętrzne szkolenia w zakresie używanych programów komputerowych, kultury organizacyjnej
• weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych
• efektywne zarządzanie systemem monitorującym pracę pracowników merytorycznych, optymalizacja czasu pracy, weryfikacja wpisów w zakresie wykonywanych czynności i kosztów, przygotowywanie raportów zbiorczych w zakresie czasu pracy
• współpraca z usługodawcami - ustalanie zasad współpracy
• nadzór nad sprawami bieżącymi i raportowanie do wspólników spółki
• nadzór nad projektami rekrutacyjnymi ( przygotowywanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych)
• przygotowywanie umów o współpracy, aneksów do umów, wypowiedzeń
• aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników w struktury firmy, wewnętrzne szkolenia w zakresie używanych programów komputerowych, kultury organizacyjnej
• weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych
• efektywne zarządzanie systemem monitorującym pracę pracowników merytorycznych, optymalizacja czasu pracy, weryfikacja wpisów w zakresie wykonywanych czynności i kosztów, przygotowywanie raportów zbiorczych w zakresie czasu pracy
• współpraca z usługodawcami - ustalanie zasad współpracy
• nadzór nad sprawami bieżącymi i raportowanie do wspólników spółki
pełnomocnik kancelarii, specjalista ds. obsługi klienta biznesowego, specjalista ds. sprzedaży b2b
• przygotowywanie projektów umów o współpracy w ramach obsługi prawnej;
• negocjowanie warunków umów dotyczących obsługi prawnej podmiotów gospodarczych, parafowanie i finalizowanie kontraktów handlowych oraz porozumień biznesowych;
• szeroko pojęte działania marketingowe mające na celu pozyskanie partnerów biznesowych;
• utrzymywanie trwałych stosunków biznesowych z klientami z sektora MŚP;
• nadzór nad wykonywaniem umów zawartych z klientami;
• zarządzanie podległą grupą specjalistów ds. obsługi klienta;
• wewnętrzne szkolenia podległych pracowników;
• nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami spółki;
• raportowanie wyników do zarządu;
• konsekwentne realizowanie planów sprzedażowych (jako pierwsza w ogólnokrajowej sieci doprowadziłam do podpisania prestiżowej umowy wysokiej wartości)
• negocjowanie warunków umów dotyczących obsługi prawnej podmiotów gospodarczych, parafowanie i finalizowanie kontraktów handlowych oraz porozumień biznesowych;
• szeroko pojęte działania marketingowe mające na celu pozyskanie partnerów biznesowych;
• utrzymywanie trwałych stosunków biznesowych z klientami z sektora MŚP;
• nadzór nad wykonywaniem umów zawartych z klientami;
• zarządzanie podległą grupą specjalistów ds. obsługi klienta;
• wewnętrzne szkolenia podległych pracowników;
• nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami spółki;
• raportowanie wyników do zarządu;
• konsekwentne realizowanie planów sprzedażowych (jako pierwsza w ogólnokrajowej sieci doprowadziłam do podpisania prestiżowej umowy wysokiej wartości)
prawnik
Kancelaria Adwokacka Jacek Piechocki
• kompleksowa obsługa merytoryczna spraw stanowiących przedmiot działalności kancelarii;
• bezpośredni kontakt z klientami kancelarii i udział w spotkaniach merytorycznych;
• zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów;
• przygotowywanie pism procesowych w postępowaniach
• przygotowywanie informacji i opinii prawnych
Przedmiot zainteresowania - prawo rodzinne.
• bezpośredni kontakt z klientami kancelarii i udział w spotkaniach merytorycznych;
• zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów;
• przygotowywanie pism procesowych w postępowaniach
• przygotowywanie informacji i opinii prawnych
Przedmiot zainteresowania - prawo rodzinne.
Projekty
Projekt rozwoju działalności marketingowej, zmiany CI, przygotowania strony internetowej.
Kompleksowe zarządzanie projektem rozwoju działalności marketingowej, zmiany Corporate Indentity, przygotowania strony internetowej.
• zarządzanie projektem i zespołem projektowym
• przygotowanie zapytań ofertowych, wybór agencji reklamowej
• praca nad zmianą materiałów CI- nanoszenie poprawek, praca w porozumieniu z grafikiem
• zbieranie ofert, spotkania w sprawie projektu i wykonania oznaczeń zewnętrznych budynku
• negocjacje cen, wybór drukarni, nadzór nad jakością druku
• praca nad 16 stronicowym folderem informacyjnym- nadzór nad przygotowaniem treści, wybór fotografii, współpraca w zakresie przygotowania strony graficznej
• przygotowanie wszystkich tekstów na stronę internetową
• nadzór nad tłumaczami przygotowującymi obcojęzyczne wersje strony
• współdziałanie z agencją w zakresie wyglądu strony
• redagowanie notek biograficznych na stronę
• sprawdzenie funkcjonalności strony, przekierowań w ramach zakładek, zgłaszanie błędów, nanoszenie uwag usprawniających działanie strony
• nadzór nad wzrostem indywidualnych wejść na stronę, analiza raportów
• wybór fotografa, nadzór nad przygotowaniem sesji zdjęciowej
• zarządzanie projektem i zespołem projektowym
• przygotowanie zapytań ofertowych, wybór agencji reklamowej
• praca nad zmianą materiałów CI- nanoszenie poprawek, praca w porozumieniu z grafikiem
• zbieranie ofert, spotkania w sprawie projektu i wykonania oznaczeń zewnętrznych budynku
• negocjacje cen, wybór drukarni, nadzór nad jakością druku
• praca nad 16 stronicowym folderem informacyjnym- nadzór nad przygotowaniem treści, wybór fotografii, współpraca w zakresie przygotowania strony graficznej
• przygotowanie wszystkich tekstów na stronę internetową
• nadzór nad tłumaczami przygotowującymi obcojęzyczne wersje strony
• współdziałanie z agencją w zakresie wyglądu strony
• redagowanie notek biograficznych na stronę
• sprawdzenie funkcjonalności strony, przekierowań w ramach zakładek, zgłaszanie błędów, nanoszenie uwag usprawniających działanie strony
• nadzór nad wzrostem indywidualnych wejść na stronę, analiza raportów
• wybór fotografa, nadzór nad przygotowaniem sesji zdjęciowej
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Komunikacja marketingowa
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Public Relations
Wewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni