Aleksandra Łabędzka

Główny księgowy, Zakład Kół Zębatych SC
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Navision Symfonia Finanse i Księgowość analityczne myślenie KAMSOFT samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Pakiet MS Offiece łatwość przekazywania wiedzy Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac fk Bonus

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Główny Księgowy, Kierownik Działu Finansowego
Vratislavia Medica sp.zo.o.
1. Nadzór nad prowadzonymi księgami rachunkowymi (salda, rozrachunki, itp.)
2. Kierowanie zespołem 5 osobowym
3. Sporządzanie i aktualizacja polityki rachunkowości spółki
4. Sporządzanie sprawozdań finansowych spółki
5. Sporządzanie sprawozdań dla udziałowców spółki wg zapotrzebowania
6. Rozliczanie podatku CIT i VAT
7. Sporządzanie sprawozdań dla Urzędu statystycznego
8. Przygotowywanie wniosków kredytowych i leasingowych
9. Wdrażanie nowych rozwiązań korzystnych z punktu widzenia podatkowego w spółce (szkolenia zespołu w tym zakresie)
10. Wdrożenie systemu Księgowo-Controlingowego dla jednostki Szpitalnej
11. Definiowanie standardów sprawozdawczych spółki (rachunek kosztów pacjenta, rachunek procedur medycznych, projektowanie sprawozdań dla zarządu)
12. Uczestniczenie i obsługa kontroli z urzędów skarbowych
13. Współpraca z biegłymi rewidentami w zakresie badania sprawozdania finansowego spółki
14. Rozliczanie księgowe dofinansowań do działalności podstawowej i zakupu środków trwałych
15. Budżetowanie
16. Przygotowywanie prognoz długoterminowych pod kątem wymagań bankowych w ramach dokumentacji potrzebnych przy negocjacjach kredytowych i leasingowych
17. Bieżąca analiza kosztów inwestycji oraz sposobu finansowania
Logo
Główny księgowy
Winkler Wachtel Polska sp.zo.o.
1. Samodzielne kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki z całkowitym kapitałem niemieckim (spółka handlowa)
2. Księgowanie dokumentów w pełnym zakresie oraz nauka i nadzór nad księgową w zespole
3. Konstruowanie planu kont umożliwiającego szeroką informację analityczną
4. Współpraca z zarządem w zakresie projektów nowych sprawozdań i zestawień
5. Sporządzanie:
• Aneksów do polityki rachunkowości spółki,
• Sprawozdań analitycznych dla zarządu m.in. do konsolidacji spółek,
• Sprawozdań Finansowych spółki,
• Sprawozdań dla Urzędu Statystycznego,
• Wniosków kredytowych i leasingowych,
• Sprawozdań NBP,
• Sprawozdań kwartalnych wymaganych przez bank,
• Deklaracji Intrastat dla Urzędu Celnego,
6. Rozliczanie prowadzonej spółki z podatku CIT i VAT.
7. Kontakt z US, GUS, NBP, UC
8. Kontrola z zakresie obowiązku posiadania dokumentacji cen transferowych oraz uczestnictwo w jej przygotowaniu
Logo
Główny księgowy
Zakład Kół Zębatych SC
1. Przekazywanie wiedzy i nadzór nad księgami rodzinnej spółki cywilnej z całkowitym polskim kapitałem (spółka produkcyjna)
2. Weryfikacja wszystkich księgowań dokonanych w poszczególnych miesiącach
3. Rozliczenie magazynów i produkcji
4. Sporządzanie:
• Aneksów do polityki rachunkowości spółki,
• Sprawozdań analitycznych dla zarządu
• Sprawozdań Finansowych spółki,
• Sprawozdań dla Urzędu Statystycznego,
• Wniosków kredytowych i leasingowych,
• Opinii w zakresie oceny wydolności finansowej spółek (analiza wskaźnikowa danych bilansowych),
• Sprawozdań kwartalnych wymaganych przez bank,
• Deklaracji Intrastat dla Urzędu Celnego,
• Prognoz danych bilansowych pod kątem dotacji, kredytów,
5. Rozliczanie prowadzonej spółki z podatku PIT i VAT.
6. Kontakt z US, GUS, UC
7. Rozliczanie dotacji unijnych i inwestycyjnych premii technologicznych w zakresie księgowym oraz uczestniczenie w kontrolach instytucji finansujących
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A.
Główny Księgowy , Zastępca głównego Księgowego
1. Nadzór nad sześcioosobowym działem księgowości spółki
2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z krajowymi standardami rachunkowości
3. Kontrola nad obiegiem dokumentów, weryfikacja poprawności dokumentów
4. Rozliczanie podatku CIT i VAT
5. Sporządzanie Sprawozdań dla Urzędu Statystycznego
6. Weryfikacja umów i dokumentów wewnętrznych spółki pod kątem podatkowym rachunkowym
7. Współpraca z biegłym rewidentem w zakresie badania sprawozdania finansowego
8. Sporządzanie miesięcznych bilansów i raportów dla zarządu
9. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
10. Współpraca z zarządem w zakresie optymalizacji ryzyk w spółce
11. Sporządzanie wniosków kredytowych i leasingowych
12. Organizacja pracy i wdrażanie nowych pomysłów i instrukcji w zespole
13. Czynne uczestniczenie w roboczych zebraniach zarządu
14. Kontrola z zakresie obowiązku posiadania dokumentacji cen transferowych oraz uczestnictwo w jej przygotowaniu
Logo
Specjalista Księgowy
AFO Kancelaria Doradztwa Podatkowego Waldemar Szewc
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych firm między innymi produkcyjnych i spółek działających w specjalnych strefach ekonomicznych
2. Sporządzanie
• Polityki rachunkowości prowadzonych przedsiębiorstw,
• Sprawozdań finansowych wszystkich prowadzonych spółek,
• Sprawozdań dla udziałowców spółek wg wskazanych wzorców i wymaganych informacji (często do konsolidacji spółek),
• Sprawozdań dla Urzędu Statystycznego,
• Opinii w zakresie oceny wydolności finansowej spółek (analiza wskaźnikowa danych bilansowych),
• Prognoz danych bilansowych pod kątem dotacji, kredytów i biznesplanów
• Wniosków kredytowych i leasingowych,
• Biznesplanów,
• Wycen spółek
• Sprawozdań dla NBP,
• Deklaracji Intrastat dla Urzędu Celnego,

3. Rozliczanie prowadzonych firm z podatku CIT, PIT, i VAT.
4. Rozliczanie pomocy publicznej pod kątem ulgi w podatku dochodowym wg zezwolenia strefowego
5. Wycena spółek
6. Audytowanie spółek zewnętrznych w zakresie podatkowym i rachunkowym
7. Rozliczanie dotacji unijnych oraz inwestycyjnych premii technologicznych w zakresie księgowym
8. Współpraca z biegłymi rewidentami w zakresie badania sprawozdań finansowych
9. Kontakt z US, GUS, NBP, UC
10. Kontrola z zakresie obowiązku posiadania dokumentacji cen transferowych oraz uczestnictwo w jej przygotowaniu
11. Szkolenie pracowników kancelarii z zakresie księgowości, podatków, prawa bilansowego (nauka księgowości od podstaw) – zespół kilkunasto-osobowy

Szkolenia i kursy

03/2010 Uprawnienia Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg

04/2006 Certyfikat ELSA oceniający poziom znajomości języka angielskiego

10/2005 - 4/2006 Kurs: „Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia księgowości w małej firmie w tym kadry i płace, pomoc publiczna, elementy pracy w biurze rachunkowym + blok językowy (język angielski) z praktyką 6-tygodniowąw biurze rachunkowym (w pełnym wymiarze czasu pracy)”

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Kontrola Finansowa, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Matematyka, Matematyka w Ekonomii i Ubezpieczeniach, magisterskie
Umiwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

Muzyka, chóralna, pływanie