Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
•Planowanie, koordynowanie i realizacja działań marketingowych
•Bieżąca analiza skuteczności działań marketingowych
•Opieka nad witrynami internetowymi i profilem firm w mediach społecznościowych
•Redagowanie firmowej gazetki
•Przygotowywanie firmowych broszur, folderów, kalendarzy
•Organizowanie targów, konferencji i eventów
•Współpraca z agencjami reklamowymi, mediami oraz drukarniami
•Zapewnienie zaopatrzenia w materiały reklamowe skoordynowane z działaniami promocyjnymi
•Wsparcie działu sprzedaży w relacjach z klientami
•Współtworzenie polityki promowania usług
•Bieżąca analiza skuteczności działań marketingowych
•Opieka nad witrynami internetowymi i profilem firm w mediach społecznościowych
•Redagowanie firmowej gazetki
•Przygotowywanie firmowych broszur, folderów, kalendarzy
•Organizowanie targów, konferencji i eventów
•Współpraca z agencjami reklamowymi, mediami oraz drukarniami
•Zapewnienie zaopatrzenia w materiały reklamowe skoordynowane z działaniami promocyjnymi
•Wsparcie działu sprzedaży w relacjach z klientami
•Współtworzenie polityki promowania usług
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
• Organizacja konferencji, szkoleń i eventów branżowych (wysyłka mailingów promujących
wydarzenie; rejestracja formularzy zgłoszeniowych; przygotowanie miejsca eventu; dystrybucja
insertów; wysyłka materiałów do uczestników szkolenia)
• Sprzedaż powierzchni reklamowej (opracowywanie ofert reklamowych i sponsoringowych;
negocjacje handlowe; współpraca z domami mediowymi, agencjami, wydawnictwami; nawiązywanie
kontaktów z klientami i ich bieżąca obsługa handlowa)
• Współpraca merytoryczna i marketingowa przy wydaniu dwumiesięcznika „Eurologistics”
(zarządzanie projektami marketingowymi; koordynacja pracy grafików; przygotowanie i wysyłka
newsletterów i mailingów; aktualizacja strony internetowej wydawnictwa)
wydarzenie; rejestracja formularzy zgłoszeniowych; przygotowanie miejsca eventu; dystrybucja
insertów; wysyłka materiałów do uczestników szkolenia)
• Sprzedaż powierzchni reklamowej (opracowywanie ofert reklamowych i sponsoringowych;
negocjacje handlowe; współpraca z domami mediowymi, agencjami, wydawnictwami; nawiązywanie
kontaktów z klientami i ich bieżąca obsługa handlowa)
• Współpraca merytoryczna i marketingowa przy wydaniu dwumiesięcznika „Eurologistics”
(zarządzanie projektami marketingowymi; koordynacja pracy grafików; przygotowanie i wysyłka
newsletterów i mailingów; aktualizacja strony internetowej wydawnictwa)
Projekty
Szkolenia i kursy
E-mail marketing (FreshMail)
Komunikacja i relacje B2B (Szkoła Jakości Exact Systems)
Kurs marketingu internetowego "Internetowe Rewolucje" (Google)
Komunikacja marketingowa i public relations (PARP)
Fundacja Wsparcia Społecznego, Akademia Kobiety Aktywnej, warsztaty:
"Praca pod lupą- analiza lokalnego rynku pracy. Branże i zawody przyszłości"
"Autodiagnoza predyspozycji zawodowych. Moje zasoby na rynku pracy"
"Nie szukaj igły w stogu siana! Przegląd skutecznych metod i narzędzi poszukiwania pracy"
Komunikacja i relacje B2B (Szkoła Jakości Exact Systems)
Kurs marketingu internetowego "Internetowe Rewolucje" (Google)
Komunikacja marketingowa i public relations (PARP)
Fundacja Wsparcia Społecznego, Akademia Kobiety Aktywnej, warsztaty:
"Praca pod lupą- analiza lokalnego rynku pracy. Branże i zawody przyszłości"
"Autodiagnoza predyspozycji zawodowych. Moje zasoby na rynku pracy"
"Nie szukaj igły w stogu siana! Przegląd skutecznych metod i narzędzi poszukiwania pracy"
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
W wolnym czasie słucham muzyki, chodzę na koncerty. Uwielbiam oglądać programy kulinarne, sama eksperymentuję z kuchnią wegetariańską. Lubię organizować eventy, zawodowo te duże, a po pracy kinder bale, podczas których zamieniam się w animatorkę. Marzę o podróży Koleją Transsyberyjską.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Literatura rosyjska
Zapraszam wszystkich zainteresowanych dyskusją, nowinkami, ciekawymi informacjami i wymianą poglądów związanych z literaturą rosyjską.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Poznań
Grupa dla profesjonalistów odpowiedzialnych za marketing w średnich i dużych poznańskich firmach oraz w firmach doradczych i usługowych oferujących pomoc dla działów marketingu.