Aleksandra Kopyczynska

Aleksandra Kopyczynska

Business Development/Sales/Key Account
Brzeg, opolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Coordinator, Sales Coordinator,Key Account
Axium M. Kubiak, K. Boudali Sp.J - AxTel Profesional Headsets
• Samodzielna, aktywna sprzedaż produktów firmy do klientów biznesowych;
• Stałe, bezpośrednie, telefoniczne oraz mailowe kontakty z klientami;
• Tworzenie i aktualizowanie bazy danych klientów;
• Planowanie dostaw, koordynowane przesyłek;
• Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów;
• Negocjowanie cen sprzedaży, zakupu;
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi oraz aktualnymi klientami firmy;
• Sprzedaz proaktywna;
• Przygotowywanie ofert, prezentacji sprzedażowych, analiza umów partnerskich;
• Czynna działalność przed i po sprzedażowa, jak również czynny udział w procesie reklamacyjnym;
Marriott International
Sales Executive - London Sales Office
• Aktywne realizowanie oraz udział w opracowywaniu strategii sprzedażowej hoteli w sieci Marriott
• Pełnienie dodatkowej funkcji Ambasadora dla London Marriott Park Lane 5* hotelu w centrum Londynu
• Poszerzanie kontaktów biznesowych w celu maksymalizacji zysków
• Nadzorowanie portfela 19 obiektów Marriott na terenie Londynu
• Bieżące zarządzanie kontaktami z klientami prywatnymi oraz korporacyjnymi
• Opieka nad istniejącymi klientami (Account Manager) i pozyskiwanie nowych
• Sprzedaży dużej powierzchni konferencyjnej (do 600 os.)
• Ścisła współpraca zespołowa z Dyrektorami ds. Sprzedaży i Marketingu
• Udzielanie klientom odpowiedzi na ewentualne zapytania dotyczące szczegółów rezerwacji usług
• Udział w bezpośrednich spotkaniach z potencjalnymi klientami w celu przybliżenia konkretnej oferty
• Szczegółowa analiza wymagań klientów i rekomendacja optymalnych usług
• Odpowiedzialność za promocję firmy oraz utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami
• Sporządzanie prognoz i statystyk sprzedaży
• Opracowywanie niezbędnych raportów i analiz na potrzeby zarządu
• Aktywne realizowanie strategii sprzedażowej (FIT i B2B) 18 hoteli Marriott oraz powiększanie zysków
Marriott International UK
Asystent Managera Recepcji Hanbury Manor Marriott Hotel & Country Club
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zespołem pracowników (7 recepcjonistek dziennych, 4 recepcjonistów nocnych,
5 bojów hotelowych)
• Odpowiedzialność za utrzymanie wysokiego standardu obsługi zgodnie z wytycznymi korporacji
• Pomoc w zarządzaniu dzialem recepcji nocnej, Guest Services
• Ustalanie indywidualnych celów rozwoju ścieżki kariery dla pracowników oraz mentoring kadry
• Profesjonalna obsługa klientów hotelu oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
• Odpowiedzialność za zapewnienie przyjętych standardów BHP
Marriott Europe Graduate Management Development Program „VOYAGE” - Program Rozwoju Kadr Menadżerskich firmy Marriott dla abslowentow uczelni wyzszych (09.2008 – 09.2010)

Zakres obowiązków:
• Zakończenie z sukcesem Marriott Europe Graduate Development - Program Zarządzania
• Praktyka zawodowa na stanowisku kierowniczym w zakresie zarządzania departamentem Housekeeping (Służba Pięter) oraz Front Office: Nocny Audyt, Recepcja, Dział Obsługi Gości hotelowych, Kierownik Zmiany hotelu
• Pełnienie obowiązków Menadżera Zmiany hotelu (Duty Manager)

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, , licencjackie
Górnoślaska Wyższa Szkola Handlowa

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą