Umiejętności
Zarządzanie Marką
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie zespołem
B2B Sales
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Sprzedaży B2B
• Sprzedaż kursów językowych do klientów korporacyjnych
• Samodzielne prowadzenie spotkań i negocjacji biznesowych
• Tworzenie ofert handlowych
• Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami
• Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
• Rozwój marki empik school online
• Analiza rynku pod kątem rozwoju marki i sprzedaży
• Realizowanie założonych celów sprzedażowych
• Raportowanie do Dyrektora Operacyjnego
• Koordynacja działu marketingu w zakresie projektów empik school online
• Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych
• Pozyskiwanie i współpraca z zewnętrznymi call-center
• Samodzielne prowadzenie spotkań i negocjacji biznesowych
• Tworzenie ofert handlowych
• Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami
• Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
• Rozwój marki empik school online
• Analiza rynku pod kątem rozwoju marki i sprzedaży
• Realizowanie założonych celów sprzedażowych
• Raportowanie do Dyrektora Operacyjnego
• Koordynacja działu marketingu w zakresie projektów empik school online
• Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych
• Pozyskiwanie i współpraca z zewnętrznymi call-center
Koordynador sprzedaży i marketingu
- Tworzenie strategii marketingowej dla produktów
- Zarządzanie projektami wspierającymi sprzedaż produktów oraz budowanie wizerunku firmy
- Współpraca z agencjami marketingowymi oraz agencjami PR
- Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych
- Koordynacja działu sprzedaży (4 osoby)
- Nadzór nad wykonaniem planu sprzedaży
- Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowym
- Analiza sprzedaży oraz stałe monitorowanie działań konkurencji
- Negocjacje handlowe z dostawcami
- Organizacja i uczestnictwo w targach branżowych
- Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego
- Zarządzanie projektami wspierającymi sprzedaż produktów oraz budowanie wizerunku firmy
- Współpraca z agencjami marketingowymi oraz agencjami PR
- Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych
- Koordynacja działu sprzedaży (4 osoby)
- Nadzór nad wykonaniem planu sprzedaży
- Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowym
- Analiza sprzedaży oraz stałe monitorowanie działań konkurencji
- Negocjacje handlowe z dostawcami
- Organizacja i uczestnictwo w targach branżowych
- Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego
Specjalista ds. Współpracy Międzyoperatorskiej (umowa na zastępstwo)
- Negocjowanie i przygotowywanie umów roamingowych
- Sprzedaż hurtowych usług operatorskich PTK do innych operatorów na całym świecie
- Kupno usług telekomunikacyjnych od klientów-operatorów
- Koordynacja testów roamingowych
- Prowadzenie korespondencji z zagranicznymi operatorami
- Współpraca z innymi działami firmy
- Sprzedaż hurtowych usług operatorskich PTK do innych operatorów na całym świecie
- Kupno usług telekomunikacyjnych od klientów-operatorów
- Koordynacja testów roamingowych
- Prowadzenie korespondencji z zagranicznymi operatorami
- Współpraca z innymi działami firmy
Starszy Specjalista ds. Współpracy Międzyoperatorskiej
- Negocjowanie i przygotowywanie umów rabatowych
- Sprzedaż hurtowych usług operatorskich PTK do innych operatorów na całym świecie
- Kupno usług telekomunikacyjnych od klientów-operatorów
- Analiza i przygotowywanie rozliczeń międzyoperatorskich
- Sterowanie ruchem roamingowym
- Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami zagranicznymi
- Sprzedaż hurtowych usług operatorskich PTK do innych operatorów na całym świecie
- Kupno usług telekomunikacyjnych od klientów-operatorów
- Analiza i przygotowywanie rozliczeń międzyoperatorskich
- Sterowanie ruchem roamingowym
- Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami zagranicznymi
Senior Sales Consultant
The Carphone Warehouse
- Obsługa segmentu biznesowego oraz klientów indywidualnych,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem,
- Zarządzanie bazą danych, analiza i raportowanie wyników codziennych i miesięcznych,
- Odpowiedzialność za właściwy, zgodny z procedurami obieg dokumentów sprzedaży oraz obsługi posprzedażnej,
- Szkolenia wdrożeniowe/produktowe/sprzedażowe obecnych i przyszłych konsultantów.
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Osiągnięcia:
• grudzień 2009 – tytuł najlepszego sprzedawcy miesiąca
• Realizowałam comiesięczne cele sprzedażowe
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem,
- Zarządzanie bazą danych, analiza i raportowanie wyników codziennych i miesięcznych,
- Odpowiedzialność za właściwy, zgodny z procedurami obieg dokumentów sprzedaży oraz obsługi posprzedażnej,
- Szkolenia wdrożeniowe/produktowe/sprzedażowe obecnych i przyszłych konsultantów.
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Osiągnięcia:
• grudzień 2009 – tytuł najlepszego sprzedawcy miesiąca
• Realizowałam comiesięczne cele sprzedażowe
Edukacja
Zainteresowania
Muzyka, podróże, sztuka, nowe technologie
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
ja i Sztuka . Sztuka i ja
Interesujesz się sztuką? A może sam tworzysz?
Grupa skupiająca artystów, miłośników sztuki, marszandów, właścicieli galerii.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.