Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
pracownik administarcyjno - biurowy,
INFOSYSTEMS SA w upadłości
Sporządzanie okresowych sprawozdań rachunkowych syndyka, opracowywanie okresowych analiz wydatków i wpływów do masy upadłości, przygotowywanie ofert sprzedaży składników masy upadłości. Prowadzenie korespondencji z Sądem rejonowym w Krakowie, redagowanie pism i udzielanie odpowiedzi.
Pracownik administracyjny
Urząd Miasta i Gminy w Wieiczce; Wydział Szkół i Przedszkoli
Prowadzenie spraw bieżących związanych z projektami edukacyjnymi i projektami grantowymi współfinansowanymi ze środków zewnętrznych, sporządzanie sprawozdań finansowych i merytorycznych związanych z projektami. Planowanie i analiza budżetu Wydziału, planowanie zmian w budżecie. Bieżąca współpraca z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, Kuratorium Oświaty, szkołami, przedszkolami i placówkami szkolnymi.
główny specjalista ds analiz ekonomicznych
Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.
Przygotowywanie planów finansowych, kontrola kosztów w procesie wykonania planów budżetowych, analiza istotnych odchyleń. Opracowywanie taryf za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
Członek komisji przetargowej w ZGK w Wieliczce Sp. z o.o.
Członek komisji przetargowej w ZGK w Wieliczce Sp. z o.o.
Specjalista ds. Analiz Finansowych
Udział w procesie planowania finansowego oraz budżetowanie kosztów i przychodów Spółki. Kontrola bieżących danych finansowych, opracowywanie zestawień wykonania planów budżetowych. Współpraca z działami firmy w zakresie realizacji planów budżetowych. Analiza wielkości i przyczyn istotnych odchyleń budżetowych. Przygotowywanie raportów i danych finansowych na potrzeby Zarządu.
Szkolenia i kursy
warsztaty z zakresu kształcenia modułowego
cykl szkoleń w ramach projektu: „Akademia e-controllingu”
seminarium szkoleniowe: „Wydatkowanie środków publicznych do 14 tyś. EURO oraz udzielanie zamówień publicznych w ramach procedury uproszczonej”.
szkolenie: „Zaawansowane techniki budżetowania”
seminarium: „Praktyczne aspekty opracowywania i weryfikacji taryf dla wody i ścieków”
konferencja: „Forum Controllingu Controller Roku”
szkolenie: „Programowanie VBA (Visual Basic for Application) dla analityków finansowych”
szkolenie: „Excel – platforma analiz budżetowych z elementami budżetowania”
szkolenie: „Najnowsze tendencje rozwoju controllingu”
szkolenie: „Zarządzanie projektami”
seminarium controllingu (stopnie I-V).Obejmujące następujące zagadnienia:
planowanie i budżetowanie w ujęciu controllingowym, rozwiązywanie problemów strategicznych przez contro llera, psychologia controllingu
seminarium: „Zarządzanie kosztami i rentownością firmy – rozliczanie, budżetowane, kontrola – warsztaty”
seminarium: „Controlling i budżetowanie w firmie – sprawne zarządzanie kosztami, rentownością i płynnością”
szkolenie: „MS Excel – wybrane metody analizy finansowej”
seminarium: ”Controlling i budżetowanie finansowe w firmie”
seminarium: „Podatki i rachunkowość w 2003. Przygotowanie do zamknięcia ksiąg rachunkowych”
warsztaty: „Rozwój – integracja europejska źródła finansowania”
seminarium: „Bilans 2002 w świetle znowelizowanej ustawy o rachunkowości”
seminarium: „Zmiany w ustawie o rachunkowości od 2002 r. w aspekcie dotychczasowych rozwiązań i międzynarodowych standardów rachunkowości”
kurs: „Podstawy księgowości I stopnia”
cykl szkoleń w ramach projektu: „Akademia e-controllingu”
seminarium szkoleniowe: „Wydatkowanie środków publicznych do 14 tyś. EURO oraz udzielanie zamówień publicznych w ramach procedury uproszczonej”.
szkolenie: „Zaawansowane techniki budżetowania”
seminarium: „Praktyczne aspekty opracowywania i weryfikacji taryf dla wody i ścieków”
konferencja: „Forum Controllingu Controller Roku”
szkolenie: „Programowanie VBA (Visual Basic for Application) dla analityków finansowych”
szkolenie: „Excel – platforma analiz budżetowych z elementami budżetowania”
szkolenie: „Najnowsze tendencje rozwoju controllingu”
szkolenie: „Zarządzanie projektami”
seminarium controllingu (stopnie I-V).Obejmujące następujące zagadnienia:
planowanie i budżetowanie w ujęciu controllingowym, rozwiązywanie problemów strategicznych przez contro llera, psychologia controllingu
seminarium: „Zarządzanie kosztami i rentownością firmy – rozliczanie, budżetowane, kontrola – warsztaty”
seminarium: „Controlling i budżetowanie w firmie – sprawne zarządzanie kosztami, rentownością i płynnością”
szkolenie: „MS Excel – wybrane metody analizy finansowej”
seminarium: ”Controlling i budżetowanie finansowe w firmie”
seminarium: „Podatki i rachunkowość w 2003. Przygotowanie do zamknięcia ksiąg rachunkowych”
warsztaty: „Rozwój – integracja europejska źródła finansowania”
seminarium: „Bilans 2002 w świetle znowelizowanej ustawy o rachunkowości”
seminarium: „Zmiany w ustawie o rachunkowości od 2002 r. w aspekcie dotychczasowych rozwiązań i międzynarodowych standardów rachunkowości”
kurs: „Podstawy księgowości I stopnia”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Zainteresowania
https://mindcoaching.pl
Inne
Finalista konkursu „Controller Roku 2009”
Tytuł artykułu konkursowego: „”Przygotowanie wdrożenia systemu budżetowania w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.”.
Finalista Konkursu „Controller Roku 2007”
Tytuł artykułu konkursowego: „Procedury budżetowe w przedsiębiorstwie usług turystycznych.”
Tytuł artykułu konkursowego: „”Przygotowanie wdrożenia systemu budżetowania w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.”.
Finalista Konkursu „Controller Roku 2007”
Tytuł artykułu konkursowego: „Procedury budżetowe w przedsiębiorstwie usług turystycznych.”