Aleksandra Rogowska
Student, Politechnika Warszawska
Umiejętności
frachty
Spedycja
Logistyka międzynarodowa
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie transportem
Transport
Doświadczenie zawodowe
Spedytor Miedzynarodowy
• Obsługa klienta w przewozach międzynarodowych (przygotowanie ofert, negocjacja cen, ustalanie warunków transportu)
• Utrzymanie stałych kontaktów z klientami
• Zarządzanie flotą własną
• Efektywne planowanie dostaw i odbiorów, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zlecenia
• Maksymalizacja przychodów
• Weryfikacja nowopozyskanych klientów
od 01/2019 Team leader
• Utrzymanie stałych kontaktów z klientami
• Zarządzanie flotą własną
• Efektywne planowanie dostaw i odbiorów, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zlecenia
• Maksymalizacja przychodów
• Weryfikacja nowopozyskanych klientów
od 01/2019 Team leader
kierownik spedycji oraz spedytor krajowy i miedzynarodowy
AXA Anna Szczepańska
Praca na stanowisku kierownika spedycji w firmie „AXA” Anna Szczepańska:
• zawieranie umów z przewoźnikami oraz innymi przedsiębiorstwami biorącymi udział w usłudze przemieszczania ładunku, zlecając im wykonanie koniecznych usług
• sporządzanie i kompletowanie dokumentów
• monitorowanie spraw związanych z załadunkiem, przeładunkiem i przewozem towarów
• utrzymanie kontaktu z dostawcą/ eksporterem zagranicznym w celu ustalenia gotowości towaru do wysyłki i zorganizowanie jego odbioru
• regulowanie należności z tytułu kosztów przewozu
• negocjowanie cen
• zarządzanie czasem pracy kierowców oraz wydawanie dyspozycji
• organizowanie czasu pracy dla współpracujących spedytorów oraz asystentów;
• czuwanie nad najlepszą obsługą klienta bezpośredniego
• umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
• zawieranie umów z przewoźnikami oraz innymi przedsiębiorstwami biorącymi udział w usłudze przemieszczania ładunku, zlecając im wykonanie koniecznych usług
• sporządzanie i kompletowanie dokumentów
• monitorowanie spraw związanych z załadunkiem, przeładunkiem i przewozem towarów
• utrzymanie kontaktu z dostawcą/ eksporterem zagranicznym w celu ustalenia gotowości towaru do wysyłki i zorganizowanie jego odbioru
• regulowanie należności z tytułu kosztów przewozu
• negocjowanie cen
• zarządzanie czasem pracy kierowców oraz wydawanie dyspozycji
• organizowanie czasu pracy dla współpracujących spedytorów oraz asystentów;
• czuwanie nad najlepszą obsługą klienta bezpośredniego
• umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
Recepcjonistka
• kompleksowa obsługa w zakresie korespondencji wychodzącej i przychodzącej
• wstępna obsługa klientów, współpracowników odwiedzających siedzibę firmy
• obsługa centrali telefonicznej
• dbanie o płynny przepływ informacji
• obsługa sali konferencyjnej i przygotowanie spotkań
• obsługa urządzeń biurowych
• sumienne wywiązywanie się z wszystkich powierzonych obowiązków
• wstępna obsługa klientów, współpracowników odwiedzających siedzibę firmy
• obsługa centrali telefonicznej
• dbanie o płynny przepływ informacji
• obsługa sali konferencyjnej i przygotowanie spotkań
• obsługa urządzeń biurowych
• sumienne wywiązywanie się z wszystkich powierzonych obowiązków
Asystentka Kierownika
• prowadzenie prac związanych z akcją promocyjną dla usługi „Badania rynku”
• prowadzenie i aktualizacja baz danych
• opracowywanie dokumentacji
• przygotowywanie raportów
• prowadzenie i aktualizacja baz danych
• opracowywanie dokumentacji
• przygotowywanie raportów
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.