Doświadczenie zawodowe
Asystentka działu reklamy oraz Traffic działu reklamy
Prowadzenie ewidencji reklam na podstawie przyjmowanych zamówień i rezerwacji.
Przyjmowanie i ustalanie z Brand Managerami poszczególnych tytułów emisji reklam własnych – w oparciu o zamówienia i dostępne ewidencje reklam w prowadzonych tytułach.
Terminowe raportowanie ewidencji reklam (płatnych, barterów i własnych) do działu produkcji i redakcji wskazanych Tytułów.
Kontrola prawidłowego rozmieszczenia reklam zgodnie z ustaleniami i oczekiwaniami klienta.
Kontakt z handlowcami odpowiedzialnymi za emisję reklam Klientów celem ustalenia terminu dostarczenia materiałów, motywu, parametrów technicznych – kontrola terminów dostarczenia materiałów przez Klienta i Agencję.
Kontrola prawidłowości materiałów pod względem technicznym (format, kolory, grafika) z działem produkcji oraz z redakcją pod względem merytorycznym.
Wprowadzanie danych dotyczących emisji reklam własnych Spółki do programu INSPERT.
Koordynacja obiegu dokumentów Spółki w zakresie prawidłowej realizacji poszczególnych zleceń zgodnie ze specyfikacją zawartą w zleceniu.
Tworzenie i przekazywanie optymalnej struktury reklam zgodnie z wytycznymi zawartymi na zleceniach.
Ścisła współpraca z redakcją w procesie tworzenia struktury reklam w poszczególnych numerach
Współpraca z działem księgowości biura reklamy magazynów w zakresie poprawności wystawionych dokumentów sprzedaży i faktycznym stanem realizacji zlecenia.
Współpraca z działem produkcji w zakresie kontroli poprawności i jakości wydruku materiałów reklamowych Klienta przed emisją reklamy – porównanie wydruków wydawnictwa z materiałami dostarczonymi przez Klienta.
Współpraca z działem księgowości biura reklamy magazynów w zakresie realizacji przez Klienta zawartych w zleceniu przedpłat.
Opracowywanie raportów dla potrzeb Dyrekcji Spółki
Przyjmowanie i ustalanie z Brand Managerami poszczególnych tytułów emisji reklam własnych – w oparciu o zamówienia i dostępne ewidencje reklam w prowadzonych tytułach.
Terminowe raportowanie ewidencji reklam (płatnych, barterów i własnych) do działu produkcji i redakcji wskazanych Tytułów.
Kontrola prawidłowego rozmieszczenia reklam zgodnie z ustaleniami i oczekiwaniami klienta.
Kontakt z handlowcami odpowiedzialnymi za emisję reklam Klientów celem ustalenia terminu dostarczenia materiałów, motywu, parametrów technicznych – kontrola terminów dostarczenia materiałów przez Klienta i Agencję.
Kontrola prawidłowości materiałów pod względem technicznym (format, kolory, grafika) z działem produkcji oraz z redakcją pod względem merytorycznym.
Wprowadzanie danych dotyczących emisji reklam własnych Spółki do programu INSPERT.
Koordynacja obiegu dokumentów Spółki w zakresie prawidłowej realizacji poszczególnych zleceń zgodnie ze specyfikacją zawartą w zleceniu.
Tworzenie i przekazywanie optymalnej struktury reklam zgodnie z wytycznymi zawartymi na zleceniach.
Ścisła współpraca z redakcją w procesie tworzenia struktury reklam w poszczególnych numerach
Współpraca z działem księgowości biura reklamy magazynów w zakresie poprawności wystawionych dokumentów sprzedaży i faktycznym stanem realizacji zlecenia.
Współpraca z działem produkcji w zakresie kontroli poprawności i jakości wydruku materiałów reklamowych Klienta przed emisją reklamy – porównanie wydruków wydawnictwa z materiałami dostarczonymi przez Klienta.
Współpraca z działem księgowości biura reklamy magazynów w zakresie realizacji przez Klienta zawartych w zleceniu przedpłat.
Opracowywanie raportów dla potrzeb Dyrekcji Spółki
Traffic Executive "Olivia" i asystenka zespołu
Obowiązki:
1. Prowadzenie ewidencji reklam na podstawie przyjmowanych zamówień i rezerwacji.
2. Przyjmowanie i ustalanie z Brand Managerami poszczególnych tytułów emisji reklam własnych – w oparciu o zamówienia i dostępne ewidencje reklam w prowadzonych tytułach.
3. Terminowe raportowanie ewidencji reklam (płatnych, barterów i własnych) do Działu Produkcji i Redakcji wskazanych Tytułów.
4. Kontrola prawidłowego rozmieszczenia reklam zgodnie z ustaleniami i oczekiwaniami klienta.
5. Kontakt z handlowcami odpowiedzialnymi za emisję reklam Klientów celem ustalenia terminu dostarczenia materiałów, motywu, parametrów technicznych – kontrola terminów dostarczenia materiałów przez Klienta i Agencję.
6. Kontrola prawidłowości materiałów pod względem technicznym (format, kolory, grafika) z Działem Produkcji oraz z Redakcją pod względem merytorycznym.
7. Wprowadzanie danych dotyczących emisji reklam własnych Spółki do programu INSPERT.
8. Koordynacja obiegu dokumentów Spółki w zakresie prawidłowej realizacji poszczególnych zleceń zgodnie ze specyfikacją zawartą w zleceniu.
9. Tworzenie i przekazywanie optymalnej struktury reklam zgodnie z wytycznymi zawartymi na zleceniach.
10. Ścisła współpraca z Redakcją w procesie tworzenia struktury reklam w poszczególnych numerach.
11. Współpraca z Działem Księgowości Biura Reklamy Magazynów w zakresie poprawności wystawionych dokumentów sprzedaży i faktycznym stanem realizacji zlecenia.
12. Współpraca z Działem Produkcji w zakresie kontroli poprawności i jakości wydruku materiałów reklamowych Klienta przed emisją reklamy – porównanie wydruków wydawnictwa z materiałami dostarczonymi przez Klienta.
13. Współpraca z Działem Księgowości Biura Reklamy Magazynów w zakresie realizacji przez Klienta zawartych w zleceniu przedpłat.
14. Opracowywanie raportów dla potrzeb Dyrekcji Spółki
1. Prowadzenie ewidencji reklam na podstawie przyjmowanych zamówień i rezerwacji.
2. Przyjmowanie i ustalanie z Brand Managerami poszczególnych tytułów emisji reklam własnych – w oparciu o zamówienia i dostępne ewidencje reklam w prowadzonych tytułach.
3. Terminowe raportowanie ewidencji reklam (płatnych, barterów i własnych) do Działu Produkcji i Redakcji wskazanych Tytułów.
4. Kontrola prawidłowego rozmieszczenia reklam zgodnie z ustaleniami i oczekiwaniami klienta.
5. Kontakt z handlowcami odpowiedzialnymi za emisję reklam Klientów celem ustalenia terminu dostarczenia materiałów, motywu, parametrów technicznych – kontrola terminów dostarczenia materiałów przez Klienta i Agencję.
6. Kontrola prawidłowości materiałów pod względem technicznym (format, kolory, grafika) z Działem Produkcji oraz z Redakcją pod względem merytorycznym.
7. Wprowadzanie danych dotyczących emisji reklam własnych Spółki do programu INSPERT.
8. Koordynacja obiegu dokumentów Spółki w zakresie prawidłowej realizacji poszczególnych zleceń zgodnie ze specyfikacją zawartą w zleceniu.
9. Tworzenie i przekazywanie optymalnej struktury reklam zgodnie z wytycznymi zawartymi na zleceniach.
10. Ścisła współpraca z Redakcją w procesie tworzenia struktury reklam w poszczególnych numerach.
11. Współpraca z Działem Księgowości Biura Reklamy Magazynów w zakresie poprawności wystawionych dokumentów sprzedaży i faktycznym stanem realizacji zlecenia.
12. Współpraca z Działem Produkcji w zakresie kontroli poprawności i jakości wydruku materiałów reklamowych Klienta przed emisją reklamy – porównanie wydruków wydawnictwa z materiałami dostarczonymi przez Klienta.
13. Współpraca z Działem Księgowości Biura Reklamy Magazynów w zakresie realizacji przez Klienta zawartych w zleceniu przedpłat.
14. Opracowywanie raportów dla potrzeb Dyrekcji Spółki
Szkolenia i kursy
Marzec 2007 - Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
Październik 2006 - Customer Care
Październik 2006 - Customer Care
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Grupy
Wyższa Szkoła Promocji
Misja
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe