Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener/Coach/Konsultant HR
Agencja MIA Aleksandra Goc
Współpracowałam/Współpracuję z:
- WorkExpress
- Jobexpress
- Kaizen Perfection
- Structura
- Orleccy
- JKR Training
- Recrutamos
- EMPIRIA
- Górnośląska Spółka Ubezpieczeniowa
- WorkExpress
- Jobexpress
- Kaizen Perfection
- Structura
- Orleccy
- JKR Training
- Recrutamos
- EMPIRIA
- Górnośląska Spółka Ubezpieczeniowa
wystawiono
Oprócz piękna, które można zobaczyć, Ola to piękna dusza, odwaga wyboru, odpowiedzialne decyzje, zrównoważony rozwój, wierność swoim wartościom i radość uśmiechu, który rozpromienia. Mogłam obserwować jej rozwój w Szkole Trenerów i Liderze na fali i nie wahałam się zaprosić Jej do współpracy w realizacji projektu dla jednego z moich Klientów biznesowych. Ola tak trzymaj!!! mimo stonki;)
wystawiono
Ola, jako trener, dała się poznać jako osoba zorganizowana, sumienna i przede wszystkim rzetelna. Szkolenia jakie przeprowadziła w naszej firmie były super przygotowane i profesjonalnie przeprowadzone. Zebrała bardzo dobry feedback od osób, które szkoliła (pracownicy sprzedaży w agencji ubezpieczeniowej). Serdecznie polecam pracę z Olą :)
Kontroler Jakości Obsługi Klienta
- Prowadziłam bieżący monitoring rozmów prowadzonych przez konsultantów zespołów sprzedaży, help desk, turystyki, a także działu operacyjnego,
- Sprawdzałam zgodność przebiegu rozmów z obowiązującymi standardami,
- Wdrożyłam system oceny jakości obsługi klienta,
- Wspierałam, wdrażałam i szkoliłam nowych pracowników,
- Prowadziłam coachingi,
- Motywowałam pracowników,
- Prowadziłam warsztaty z zakresu integracji, budowania zaufania, radzenia sobie ze stresem,
- Sporządzałam sprawozdania, raporty i analizy,
- Badałam potrzeby szkoleniowe,
- Przeprowadzałam ocenę efektywności szkoleń,
- Organizowałam i przeprowadzałam szkolenia z zakresu obsługi klienta i technik wspomagających rozmowę sprzedażową,
- Współpracowałam z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy.
- Sprawdzałam zgodność przebiegu rozmów z obowiązującymi standardami,
- Wdrożyłam system oceny jakości obsługi klienta,
- Wspierałam, wdrażałam i szkoliłam nowych pracowników,
- Prowadziłam coachingi,
- Motywowałam pracowników,
- Prowadziłam warsztaty z zakresu integracji, budowania zaufania, radzenia sobie ze stresem,
- Sporządzałam sprawozdania, raporty i analizy,
- Badałam potrzeby szkoleniowe,
- Przeprowadzałam ocenę efektywności szkoleń,
- Organizowałam i przeprowadzałam szkolenia z zakresu obsługi klienta i technik wspomagających rozmowę sprzedażową,
- Współpracowałam z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy.
współpracownik
wystawiono
Kiedy myślę o Oli, przychodzą mi do głowy 2 słowa: pasja i energia. Do dzisiaj pamiętam, z jak dużą pasją i zaangażowaniem Ola opowiadała mi o swoich pierwszych doświadczeniach trenerskich i jak entuzjastycznie realizowała swoje warsztaty. Ja również wtedy zaczynałem swoją przygodę z trenerstwem a Ola dała mi dodatkową inspirację.
współpracownik
wystawiono
Ola - bardzo fajna, bardzo miła, sympatyczna, kontaktowa i zawsze uśmiechnięta :). Ma profesjonalne podejście do tego co robi, a jednocześnie pozwala zachować otwarty umysł. Na kilka couchów, z którymi miałam okazję pracować, jak na razie Ola spisała się najlepiej :). Polecam współpracę z Olą jeśli chcecie ciągle uśmiechniętą profesjonalistkę w swojej firmie :)
Kierownik Zespołu Sprzedaży
- Organizowałam i kontrolowałam pracę kilkudziesięciu konsultantów telefonicznych,
- Opracowywałam, wdrażałam i prowadziłam szkolenia dla konsultantów,
- Rozpatrywałam reklamacje wykraczające poza kompetencje konsultantów,
- Sporządzałam raporty, statystyki i procedury dotyczące funkcjonowania poszczególnych departamentów pionu sprzedaży,
- Koordynowałam przepływ informacji z pionu sprzedaży do innych działów firmy,
- Współpracowałam przy wdrażaniu nowych produktów,
- Tworzyłam system motywacyjny i premiowy dla konsultantów,
- Koordynowałam planem sprzedaży dla konsultantów,
- Zarządzałam kilkudziesięcioma tysiącami rekordów miesięcznie, jako kierownik zespołu Telecentrum.
- Opracowywałam, wdrażałam i prowadziłam szkolenia dla konsultantów,
- Rozpatrywałam reklamacje wykraczające poza kompetencje konsultantów,
- Sporządzałam raporty, statystyki i procedury dotyczące funkcjonowania poszczególnych departamentów pionu sprzedaży,
- Koordynowałam przepływ informacji z pionu sprzedaży do innych działów firmy,
- Współpracowałam przy wdrażaniu nowych produktów,
- Tworzyłam system motywacyjny i premiowy dla konsultantów,
- Koordynowałam planem sprzedaży dla konsultantów,
- Zarządzałam kilkudziesięcioma tysiącami rekordów miesięcznie, jako kierownik zespołu Telecentrum.
wystawiono
Jako przełożona Ola potrafiła zadbać zarówno o wyniki jak i atmosferę w zespole. Miała dużo energii i potrafiła wykazać się inicjatywą. Dobrze mi się z nią współpracowało.
Szkolenia i kursy
Kurs prawa jazdy - kategoria B
Szkolenie - "Prowokacja w pracy Trenera". Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Szkolenie - "ABC Coachingu". Organizowane w ramach Polskiej Szkoły Coachingu przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Odkryj w sobie moc lidera". I moduł szkolenia w ramach projektu „Lider na fali, czyli kurs na coaching”.Organizowane przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Rejs - Lider na fali". II moduł szkolenia w ramach projektu „Lider na fali, czyli kurs na coaching”.Organizowane przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Coachingowy Model Przywództwa". III moduł szkolenia w ramach projektu „Lider na fali, czyli kurs na coaching”.Organizowane przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Budowanie Efektywnych Struktur Trenerskich w Organizacjach". Organizowane przez Grupę SET.
Szkolenie - "Profesjonalna obsługa trudnego klienta." Organizowane przez firmę Berndson.
Szkolenie - Instruktor Aerobiku licencja C. Organizowane przez IFAA Polska.
Szkolenie - "Prowokacja w pracy Trenera". Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Szkolenie - "ABC Coachingu". Organizowane w ramach Polskiej Szkoły Coachingu przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Odkryj w sobie moc lidera". I moduł szkolenia w ramach projektu „Lider na fali, czyli kurs na coaching”.Organizowane przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Rejs - Lider na fali". II moduł szkolenia w ramach projektu „Lider na fali, czyli kurs na coaching”.Organizowane przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Coachingowy Model Przywództwa". III moduł szkolenia w ramach projektu „Lider na fali, czyli kurs na coaching”.Organizowane przez Metrum - Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne.
Szkolenie - "Budowanie Efektywnych Struktur Trenerskich w Organizacjach". Organizowane przez Grupę SET.
Szkolenie - "Profesjonalna obsługa trudnego klienta." Organizowane przez firmę Berndson.
Szkolenie - Instruktor Aerobiku licencja C. Organizowane przez IFAA Polska.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
sport, psychologia i stosunki interpersonalne, zagadnienia związane z HR, nowości kulinarne, podróże
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Akademia Telemarketingu szkolenia . doradztwo . rekrutacja
Akademia Telemarketingu - Szkolenia | Doradztwo | Rekrutacja - centrum kompetencyjne dla branży Customer Contact Center. Zapewniamy kompleksowe wsparcie strategiczne i operacyjne dla organizacji call
Amazing Events
Amazing Events to grupa która ma na celu promowanie i zbieranie koncepcji ciekawych eventów. info@AmazingEvents.pl
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
Angielski dla Pań www.adp.edu.pl
serwis przeznaczony dla Pań, pragnących uczyć się języka angielskiego w dowolnie wybranej przez siebie porze.