Aleksandra Gierybo-Paprota

Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

blogowanie Prawo jazdy MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) CMS Wordpress kampanie internetowe

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Pracuj
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
• Tworzenie strategii komunikacji marketingowej dla marek Pracuj.pl: Wyzwania HR oraz HR-day
• Przygotowanie i prowadzenie kampanii content marketingowej promującej Ogólnopolski dzień pracownika HR - HR-Day
• Przygotowanie i organizacja pierwszej edycji eventów pod hasłem HR-Day
• Opracowanie założeń, strategii oraz narzędzi promocji dla konkursu na najlepszy dział HR-u w Polsce - HR-Dream Team
• Tworzenie strategii obecności oraz administracja kanałami Social Media: Grupy Pracuj dla Pracodawców, (https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow?fref=ts ) i Wyzwania HR: https://www.linkedin.com/company/wyzwania-hr---bran%C5%BCowa-platforma-wiedzy/
• Bieżące wsparcie zespołu przy każdej kampanii B2B, poprzez tworzenie koncepcji komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i dobór narzędzi content marketingowych.
Grupa Pracuj
Młodszy specjalista ds. produktu
• Koordynowanie działań marketingowo-sprzedażowych dla produktów dedykowanych instytucjom edukacyjnym poprzez przygotowywanie kampanii marketingowych, materiałów promocyjnych i PR-owych.
• Realizacja działań promocyjnych dla klientów i użytkowników serwisu Pracuj.pl dot. produktów edukacyjnych (B2C i B2B)

• Bieżąca analiza produktów od strony marketingowej i rekomendacje do usprawnienia produktu.
• Zarządzanie budżetem marketingowym i współpraca z agencjami

• Przygotowywanie materiałów marketingowo-sprzedażowych, takich jak oferty, foldery, prezentacje i wystąpienia.
• Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki
Koordynacja działań Social Media adresowanych do Klientów serwisu Pracuj.pl
Tworzenie, nadzór i realizacja strategii komunikacyjnej na serwisie Facebook https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow Tworzenie i zarządzanie contentem, poprzez współpracę z dziennikarzami branżowymi, tworzenie newslettera do klientów oraz admi
Grupa Pracuj
Młodszy Specjalista ds. Marketingu Profeo
• Planowanie i prowadzenie projektów marketingowych wpływających na przyrost nowych użytkowników i Klientów serwisu Profeo (przygotowywanie kampanii, spotkań z użytkownikami i działań w kanałach social media)
• Współpraca z działem handlowym w zakresie kampanii marketingowo-sprzedażowych. Przygotowywanie ofert, promocji oraz wsparcie na spotkaniach z klientami.
• Współpraca przy tworzeniu i usprawnianiu produktów komercyjnych portalu.
• Kompleksowe wsparcie działów sprzedażowych w zakresie funkcjonowania produktów Profeo - przygotowanie materiałów na spotkania z klientami
• Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki Profeo - poprzez organizację i udział w konferencjach branżowych.
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki Profeo
Copi S.A.
Koordynator ds. Marketingu Umowa na zastępstwo
Koordynator ds. marketingu – umowa na zastępstwo
• Tworzenie planów marketingowych związanych z aktywizacją sprzedaży,
• Kompleksowa organizacja eventów,
• Dbałość o atrakcyjność i aktualność strony WWW.
• Przygotowywanie informacji prasowych,
• Współpraca z mediami branżowymi
• Przygotowywanie raportów
• Przygotowywanie ankiet badających stopień zadowolenia Klienta
• Dbałość o komunikację firmową
• Planowanie i budżetowanie wydatków marketingowych
Deep Blue Biometrics Sp. z o.o.
Product Manager
Samodzielne stanowisko

Tworzenie materiałów promocyjnych(ulotki, foldery, katalogi, artykuły, reklamy, wypowiedzi itp.), budowanie programów lojalościowych i organizację wydarzeń o charakterze promocyjnym (targi, szkolenia, eventy itp.) Zarządzanie projektami sprzedażowymi i marketingowymi, Przygotowywanie całorocznych planów marketingowych, Poszerzanie i utrzymywanie dobrych relacji z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami (Hitachi Europe Ltd., Panasonic Polska, BioGuard Components & Technologies LTD, Ingersoll Rand Security Technologies, SPS Trading, Lucky Technology Ltd.) i siecią Partnerów Handlowych w Polsce, Wprowadzanie nowych marek i produktów, Współpraca z organizacjami i mediami branżowymi Wsparcie działu handlowego, przy tworzeniu ofert, przygotowywaniu konferencji, prezentacji i szkoleń, Współtworzenie strony internetowej oraz przygotowywanie drukowanych materiałów promocyjnych.
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Sprzedaż i opieka organizacyjna nad projektami szkoleniowymi. Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami, kontrahentami firmy . Tworzenie materiałów szkoleniowych i promocyjnych Ustalanie polityki rabatowej, negocjacje cen za szkolenia. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji Klientami firmy. Budowanie ogólnych i szczegółowych ofert szkoleniowych.

Szkolenia i kursy

03/2014 Prawne aspekty social mediów
10/2013 Kobieta leader w biznesie
Organizator: High 5
11/2011 Zarządzanie Projektami
05/2010 Prowadzenie kampanii reklamowych w Social Mediach
Organizator: Akademia Grupy Pracuj
03/2010 Szkolenie SEM
Organizator: Akademia Grupy Pracuj
02/2006 Strategiczne Rozmowy Roczne z Kluczowymi Klientami
Organizator: Mach&Partner Consulting Sp. z o.o.
06/2000 Sharing One Language (SOL)
Organizator: Kurs j. angielskiego w UK

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i marketing w specjalności PR, magisterskie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Logo
Marketing i Zarzadzanie w specjalności Reklama, licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Marketing – w szególności content marketing, komunikacja marketingowa. Budowanie wizerunku, Personal Branding. Wizaż, stylizacje, moda, makijaże, kosmetyki, trendy weselne, organizacja imprez.
Kocham książk – w szczególności kryminały!

Inne

http://www.hr-day.pl

http://www.wyzwaniahr.pl/blog/

https://www.youtube.com/watch?v=XikpF8YIY9s

https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow?ref=ts&fref=ts

http://pl.wikipedia.org/wiki/HR-day

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdConference
AdConference
Grupa dla uczestników, organizatorów i sympatyków AdConference organizowanego przez AdWheel.
dm
dm
Grupa znajomych
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Język Public Relations
Język Public Relations
Grupa stworzona na potrzeby studentów piszących pracę magisterską z zakresu działań Public Relations. Wszystkich Chętnych do pomocy i wypowiedzi serdecznie zapraszamy!
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!