Umiejętności
blogowanie
Prawo jazdy
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
CMS Wordpress
kampanie internetowe
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
• Tworzenie strategii komunikacji marketingowej dla marek Pracuj.pl: Wyzwania HR oraz HR-day
• Przygotowanie i prowadzenie kampanii content marketingowej promującej Ogólnopolski dzień pracownika HR - HR-Day
• Przygotowanie i organizacja pierwszej edycji eventów pod hasłem HR-Day
• Opracowanie założeń, strategii oraz narzędzi promocji dla konkursu na najlepszy dział HR-u w Polsce - HR-Dream Team
• Tworzenie strategii obecności oraz administracja kanałami Social Media: Grupy Pracuj dla Pracodawców, (https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow?fref=ts ) i Wyzwania HR: https://www.linkedin.com/company/wyzwania-hr---bran%C5%BCowa-platforma-wiedzy/
• Bieżące wsparcie zespołu przy każdej kampanii B2B, poprzez tworzenie koncepcji komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i dobór narzędzi content marketingowych.
• Przygotowanie i prowadzenie kampanii content marketingowej promującej Ogólnopolski dzień pracownika HR - HR-Day
• Przygotowanie i organizacja pierwszej edycji eventów pod hasłem HR-Day
• Opracowanie założeń, strategii oraz narzędzi promocji dla konkursu na najlepszy dział HR-u w Polsce - HR-Dream Team
• Tworzenie strategii obecności oraz administracja kanałami Social Media: Grupy Pracuj dla Pracodawców, (https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow?fref=ts ) i Wyzwania HR: https://www.linkedin.com/company/wyzwania-hr---bran%C5%BCowa-platforma-wiedzy/
• Bieżące wsparcie zespołu przy każdej kampanii B2B, poprzez tworzenie koncepcji komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i dobór narzędzi content marketingowych.
Młodszy specjalista ds. produktu
• Koordynowanie działań marketingowo-sprzedażowych dla produktów dedykowanych instytucjom edukacyjnym poprzez przygotowywanie kampanii marketingowych, materiałów promocyjnych i PR-owych.
• Realizacja działań promocyjnych dla klientów i użytkowników serwisu Pracuj.pl dot. produktów edukacyjnych (B2C i B2B)
• Bieżąca analiza produktów od strony marketingowej i rekomendacje do usprawnienia produktu.
• Zarządzanie budżetem marketingowym i współpraca z agencjami
• Przygotowywanie materiałów marketingowo-sprzedażowych, takich jak oferty, foldery, prezentacje i wystąpienia.
• Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki
Koordynacja działań Social Media adresowanych do Klientów serwisu Pracuj.pl
Tworzenie, nadzór i realizacja strategii komunikacyjnej na serwisie Facebook https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow Tworzenie i zarządzanie contentem, poprzez współpracę z dziennikarzami branżowymi, tworzenie newslettera do klientów oraz admi
• Realizacja działań promocyjnych dla klientów i użytkowników serwisu Pracuj.pl dot. produktów edukacyjnych (B2C i B2B)
• Bieżąca analiza produktów od strony marketingowej i rekomendacje do usprawnienia produktu.
• Zarządzanie budżetem marketingowym i współpraca z agencjami
• Przygotowywanie materiałów marketingowo-sprzedażowych, takich jak oferty, foldery, prezentacje i wystąpienia.
• Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki
Koordynacja działań Social Media adresowanych do Klientów serwisu Pracuj.pl
Tworzenie, nadzór i realizacja strategii komunikacyjnej na serwisie Facebook https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow Tworzenie i zarządzanie contentem, poprzez współpracę z dziennikarzami branżowymi, tworzenie newslettera do klientów oraz admi
Młodszy Specjalista ds. Marketingu Profeo
• Planowanie i prowadzenie projektów marketingowych wpływających na przyrost nowych użytkowników i Klientów serwisu Profeo (przygotowywanie kampanii, spotkań z użytkownikami i działań w kanałach social media)
• Współpraca z działem handlowym w zakresie kampanii marketingowo-sprzedażowych. Przygotowywanie ofert, promocji oraz wsparcie na spotkaniach z klientami.
• Współpraca przy tworzeniu i usprawnianiu produktów komercyjnych portalu.
• Kompleksowe wsparcie działów sprzedażowych w zakresie funkcjonowania produktów Profeo - przygotowanie materiałów na spotkania z klientami
• Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki Profeo - poprzez organizację i udział w konferencjach branżowych.
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki Profeo
• Współpraca z działem handlowym w zakresie kampanii marketingowo-sprzedażowych. Przygotowywanie ofert, promocji oraz wsparcie na spotkaniach z klientami.
• Współpraca przy tworzeniu i usprawnianiu produktów komercyjnych portalu.
• Kompleksowe wsparcie działów sprzedażowych w zakresie funkcjonowania produktów Profeo - przygotowanie materiałów na spotkania z klientami
• Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki Profeo - poprzez organizację i udział w konferencjach branżowych.
Prowadzenie działań marketingowych w zakresie podwyższania znajomości marki Profeo
Koordynator ds. Marketingu Umowa na zastępstwo
Koordynator ds. marketingu – umowa na zastępstwo
• Tworzenie planów marketingowych związanych z aktywizacją sprzedaży,
• Kompleksowa organizacja eventów,
• Dbałość o atrakcyjność i aktualność strony WWW.
• Przygotowywanie informacji prasowych,
• Współpraca z mediami branżowymi
• Przygotowywanie raportów
• Przygotowywanie ankiet badających stopień zadowolenia Klienta
• Dbałość o komunikację firmową
• Planowanie i budżetowanie wydatków marketingowych
• Tworzenie planów marketingowych związanych z aktywizacją sprzedaży,
• Kompleksowa organizacja eventów,
• Dbałość o atrakcyjność i aktualność strony WWW.
• Przygotowywanie informacji prasowych,
• Współpraca z mediami branżowymi
• Przygotowywanie raportów
• Przygotowywanie ankiet badających stopień zadowolenia Klienta
• Dbałość o komunikację firmową
• Planowanie i budżetowanie wydatków marketingowych
Product Manager
Samodzielne stanowisko
Tworzenie materiałów promocyjnych(ulotki, foldery, katalogi, artykuły, reklamy, wypowiedzi itp.), budowanie programów lojalościowych i organizację wydarzeń o charakterze promocyjnym (targi, szkolenia, eventy itp.) Zarządzanie projektami sprzedażowymi i marketingowymi, Przygotowywanie całorocznych planów marketingowych, Poszerzanie i utrzymywanie dobrych relacji z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami (Hitachi Europe Ltd., Panasonic Polska, BioGuard Components & Technologies LTD, Ingersoll Rand Security Technologies, SPS Trading, Lucky Technology Ltd.) i siecią Partnerów Handlowych w Polsce, Wprowadzanie nowych marek i produktów, Współpraca z organizacjami i mediami branżowymi Wsparcie działu handlowego, przy tworzeniu ofert, przygotowywaniu konferencji, prezentacji i szkoleń, Współtworzenie strony internetowej oraz przygotowywanie drukowanych materiałów promocyjnych.
Tworzenie materiałów promocyjnych(ulotki, foldery, katalogi, artykuły, reklamy, wypowiedzi itp.), budowanie programów lojalościowych i organizację wydarzeń o charakterze promocyjnym (targi, szkolenia, eventy itp.) Zarządzanie projektami sprzedażowymi i marketingowymi, Przygotowywanie całorocznych planów marketingowych, Poszerzanie i utrzymywanie dobrych relacji z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami (Hitachi Europe Ltd., Panasonic Polska, BioGuard Components & Technologies LTD, Ingersoll Rand Security Technologies, SPS Trading, Lucky Technology Ltd.) i siecią Partnerów Handlowych w Polsce, Wprowadzanie nowych marek i produktów, Współpraca z organizacjami i mediami branżowymi Wsparcie działu handlowego, przy tworzeniu ofert, przygotowywaniu konferencji, prezentacji i szkoleń, Współtworzenie strony internetowej oraz przygotowywanie drukowanych materiałów promocyjnych.
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Sprzedaż i opieka organizacyjna nad projektami szkoleniowymi. Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami, kontrahentami firmy . Tworzenie materiałów szkoleniowych i promocyjnych Ustalanie polityki rabatowej, negocjacje cen za szkolenia. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji Klientami firmy. Budowanie ogólnych i szczegółowych ofert szkoleniowych.
Szkolenia i kursy
03/2014 Prawne aspekty social mediów
10/2013 Kobieta leader w biznesie
Organizator: High 5
11/2011 Zarządzanie Projektami
05/2010 Prowadzenie kampanii reklamowych w Social Mediach
Organizator: Akademia Grupy Pracuj
03/2010 Szkolenie SEM
Organizator: Akademia Grupy Pracuj
02/2006 Strategiczne Rozmowy Roczne z Kluczowymi Klientami
Organizator: Mach&Partner Consulting Sp. z o.o.
06/2000 Sharing One Language (SOL)
Organizator: Kurs j. angielskiego w UK
10/2013 Kobieta leader w biznesie
Organizator: High 5
11/2011 Zarządzanie Projektami
05/2010 Prowadzenie kampanii reklamowych w Social Mediach
Organizator: Akademia Grupy Pracuj
03/2010 Szkolenie SEM
Organizator: Akademia Grupy Pracuj
02/2006 Strategiczne Rozmowy Roczne z Kluczowymi Klientami
Organizator: Mach&Partner Consulting Sp. z o.o.
06/2000 Sharing One Language (SOL)
Organizator: Kurs j. angielskiego w UK
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Marketing – w szególności content marketing, komunikacja marketingowa. Budowanie wizerunku, Personal Branding. Wizaż, stylizacje, moda, makijaże, kosmetyki, trendy weselne, organizacja imprez.
Kocham książk – w szczególności kryminały!
Kocham książk – w szczególności kryminały!
Inne
http://www.hr-day.pl
http://www.wyzwaniahr.pl/blog/
https://www.youtube.com/watch?v=XikpF8YIY9s
https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow?ref=ts&fref=ts
http://pl.wikipedia.org/wiki/HR-day
http://www.wyzwaniahr.pl/blog/
https://www.youtube.com/watch?v=XikpF8YIY9s
https://www.facebook.com/GrupaPracujdlaPracodawcow?ref=ts&fref=ts
http://pl.wikipedia.org/wiki/HR-day
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdConference
Grupa dla uczestników, organizatorów i sympatyków AdConference organizowanego przez AdWheel.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Język Public Relations
Grupa stworzona na potrzeby studentów piszących pracę magisterską z zakresu działań Public Relations. Wszystkich Chętnych do pomocy i wypowiedzi serdecznie zapraszamy!
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!