Wypowiedzi
-
Witam, jak pisałam wcześniej w mojej prezentacji zajmuję się bliżej rodzajami prezentacji na rynku przemysłowym. Jednym w moich podpunktów jest ocena tych prezentacji pracowników, właścicieli firm lub osób studiujących powiązanych jakoś z przemysłem. Jeśli ktoś ma chwilkę wolnego i chce skomentować prezentację w prezi.com a przy okazji mi pomóc proszę o wiadomość :)
-
Czy ktoś zna taki podział? Szukam książek na ten temat, albo dodatkowych informacji, co powinna zawierać poszczególna prezentacja, jakie są znaczące różnicę. Komu prezentujemy podane prezentacje. Narazie znam tylko podział podstawowy inżynieryjna-inżynierowie,technolodzy , wizerunkowa- klienci, użytkownicy, użytkowa-kadry zarządzające, które decydują o kupnie. Za każdą dodatkową informację będę bardzo wdzięczna :)
-
Czy ktoś zna taki podział? Szukam książek na ten temat, albo dodatkowych informacji, co powinna zawierać poszczególna prezentacja, jakie są znaczące różnicę. Komu prezentujemy podane prezentacje. Narazie znam tylko podział podstawowy inżynieryjna-inżynierowie,technolodzy , wizerunkowa- klienci, użytkownicy, użytkowa-kadry zarządzające, które decydują o kupnie. Za każdą dodatkową informację będę bardzo wdzięczna :)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Witam wszystkich,
jestem na forum nową osobą, zainteresowało mnie wiele fajnych wątków tutaj. Zastanawiałam się czy mogę liczyć na drobną pomoc, którą chciałabym wykorzystać w mojej pracy inżynierskiej.
Mam kilka pytań do osób, które zajmują się marketingiem oraz sprzedażą części mechanicznych (samochody, samoloty jakieś urządzenia)
1. Jakie informacje posiada osoba, która bezpośrednio przygotowuje przedstawienie produktu, co musi bezwzględnie wiedzieć, a czego np nie może wiedzieć (w przeciwieństwie do konstruktora)
2. Jakie są kroki przedstawiania produktu w przypadku do konkretnych produktów (np. najpierw przedstawiany jest rysunek techniczny itd)
3. Czym zajmuje się dział marketingowy w firmach typowo przemysłowych
4. Czy jest jakaś różnica w przedstawianiu produktu, oferty osobie, która jest w branży od lat a osobom, które dopiero zaczynają i nie mają dużego doświadczenia.
Byłabym bardzo wdzięczna za jak najwięcej informacji, są to pytania, na które bardzo ciężko znaleźć odpowiedzi, więc szukam u źródła.
Pozdrawiam
Ola