Aleksandra Gamza

Doradca Klienta
Katowice, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Przedstawiciel handlowy
Chefs Culinar
• Poszukiwanie i pozyskiwanie do współpracy klientów sektora gastronomii
• Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami
• Realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży w swoim obszarze
• Negocjowanie warunków współpracy
• Rozpoznawanie potrzeb klientów i profesjonalne doradztwo
• Nadzór nad terminową spłatą należności i egzekwowanie jej
• Współpraca z działem zakupów oraz logistyki
• Dbanie o zachowanie standardów i dobry wizerunek firmy
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy HoReCa
• Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji
• Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa
• Realizacja celów sprzedaży
• Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy dotyczącej trendów rynkowych
• Przygotowywanie raportów i analiz
• Ciągły rozwój swoich kompetencji sprzedażowych
Żabka Polska
Ajent sklepu
▪ Prowadzenie sklepu największej sieci typu convenience, w oparciu o własną działalność, zarządzanie finansami
▪ Rekrutacja, szkolenie i zatrudnianie pracowników
▪ Uczestniczenie w szkoleniach firmy, spełnianie standardów w obsłudze klienta, aktywnej sprzedaży asortymentu sklepu
▪ Nawiązywanie współpracy z dostawcami
▪ Dbanie o wizerunek marki, utrzymanie porządku, dostępność towarów
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta
▪ obsługa klienta w oddziale banku
▪ sprzedaż wszystkich produktów bankowych, w szczególności kredytów, planów oszczędnościowych i inwestycyjnych, doradztwo finansowe
▪ archiwizacja dokumentów całej placówki
▪ wdrażanie nowych pracowników w ich zadania, by mogli być samodzielni
▪ telefoniczne umawianie spotkań z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta
▪ obsługa telefoniczna klientów CitiPhone
▪ doradztwo w zakresie kart kredytowych, produktów depozytowych banku
▪ realizacja targetu polegająca na aktywnej sprzedaży
eSKY.pl S.A.
Kasjer Lotniczy
▪ telefoniczna obsługa klientów B2B oraz B2C – sprzedaż biletów lotniczych,rezerwacji hotelowych, pakietów ubezpieczeń podróżnych
▪ obsługa GDSa i innych systemów rezerwacyjnych linii lotniczych, największych dostawców hotelowych (Expedia, Booking.com, GTA, Transhotele) oraz dostawców innych produktów turystycznych
▪ dokonywanie zmian, zwrotów w produktach, kontakt z liniami lotniczymi,kontrahentami
▪ wystawianie faktur, dokonywanie korekt za zakupione usługi
▪ kompleksowa obsługa klienta w zakresie produktów proponowanych przez firmę pod presją czasu, przy realizacji założeń sprzedażowych
BP Polska
Pracownik Obsługi
▪ obsługa klientów na stacji paliw
▪ obsługa dystrybutora gazowego, komputera, kasy fiskalnej, inwentaryzacja
▪ przygotowanie/sprzedaż produktów z lady gastronomicznej
KAN SP. z o o
Asystent sprzedaży Tatuum
Obsługa klientów sklepu odzieżowego.
Dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru.
AGAPES POLSKA SP. Z O.O.
Pracownik Restauracji Pizza Pai
▪ obsługa klientów restauracji, przygotowywanie dań z menu
▪ planowanie zamówień towaru, inwentaryzacja

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kat. B (czynnie)
Książeczka SANEPID

Edukacja

Logo
ogólny z poszerzonym językiem angielskim, średnie
II Liceum Ogólnokształcące

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

▪ podróże
▪ manicure, stylizacja paznokci
▪ zdrowe odżywianie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
HEINEKEN OPENER 2011
HEINEKEN OPENER 2011
HEINEKEN OPENER 2011
Rozwiń Skrzydła Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
Rozwiń Skrzydła Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
Organizujemy dobre i dostępne warsztaty, szkolenia i inne formy wsparcia będące okazją do rozwoju zawodowego i osobistego ich odbiorców. Działamy w oparciu o zasoby naszych członków. Współpracujemy z