Aleksandra Dudek

Marketingowiec
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

FMCG Prognozowanie Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management SAP Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B Wprowadzanie na rynek

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Operation Manager
GoodMood
Zakres obowiazkow:
• Przygotowanie business planu i strategii rozwoju oraz ich wdrozenie,
• Zarzadzanie polityka cenowa produktow, planowanie przychodow i kosztow, oraz analiza rentownosci,
• Biezace analizy finansowe oraz budzetowanie i prognozowanie,
• Analiza rynku, konsumenta i konkurencji,
• Odpowiedzialnosc za rynki Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Slowacja, Ukraina, Litwa),
Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Brand Manager Whisky & Vodka
Zakres obowiązków:
• Tworzenie i implementacja planów rozwoju produktów, zarówno od strony marketingowej, sprzedażowej jak i finansowej (rocznych, 3-letnich i 5-letnich),
• Wprowadzanie nowych produktow na rynek krajowy oraz Europy Wschodniej (32 kraje) tj. Analiza potencjalu rynku, planowanych przychodow i kosztow, polityka cenowa, negocjacje polityki udzielanych rabatow,
• Planowanie, zarządzanie i kontrola wykonania budżetów marek,
• Analiza rentownosci poszczegolnych marek jak i calego segmentu oraz klientów, przygotowywanie raportów dla Zarządu
• Analiza rynku, konsumenta, konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem