Aleksandra Derda

Kierownik Biura Obsługi Klienta, LUG Light Factory
Zielona Góra, lubuskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

LUG Light Factory
Kierownik Biura Obsługi Klienta
- pełnienie roli Kierownika zespołu (zarządzanie podległym zespołem, wnioskowanie premii, dokonywanie okresowych ocen pracowniczych),
- koordynacja procesu oraz procedur obsługi klienta - dbanie o utrzymanie wysokich standardów jakości pracy,
- dbałość o terminową realizację zamówień,
- analiza, interpretacja oraz prognozowanie osiąganych wyników.
LUG Light Factory
Menadżer do spraw sprzedaży krajowej
- udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów,
- doradztwo techniczne w zakresie doboru opraw oświetleniowych,
- negocjacje handlowe z klientami,
- kontrola realizacji zleceń,
- utrzymywanie dobrych realacji z obecnymi klientami/pozyskiwanie nowych klientów,
- osiąganie założonych celów w zakresie sprzedaży opraw oświetleniowych,
- ciągłe poszerzanie wiedzy w zakresie wszystkich wykonywanych zadań.
Bank BNP Paribas
Bankowy Doradca Klienta ds. Segmentu Małych Przedsiębiorstw
Analiza Rynku i otoczenia, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych, przygotowywyanie i wysyłanie oferty informacyjnej Banku, gromadzenie kompletnej dokumentacji wymaganej procedurami dla uruchomienia poszczególnych produktów bankowych, prowadzenie negocjacji z potencjanymi i obecnymi klientami banku.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Zielonogórski
Logo
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw, średnie
Liceum Ekonomiczne

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja