Wypowiedzi
-
Dziekuje bardzo za odpowiedz !
-
Zrobilam zamowienie w sklepie internetowy, za ktore musialam zaplacic 230 polskich zlotych. Przez pomylke jednak zamiast 230 zlotych przelalam 230 euro. Wyslalam do sklepu wiadomosc o pomylce z prosba zwrotu nadplaty. W odpowiedzi dostalam potwierdzenie wplaty wraz z zapytaniem o numer konta bankowego oraz informacje, iz beda sie ze mna jeszcze kontaktowac w tej sprawie. Ze wzgledu na to, ze uplynelo juz prawie trzy tygodnie postanowilam w zeszly czwartek wyslac maila z przypomnieniem o mojej sprawie. Do dzisiejszego dnia nie uzyskalam zadnej odpowiedzi. Po prostu obsluga sklepu nabrala wody w usta jakby sprawy nigdy nie bylo. W zwiazku z tym moje pytanie co moglabym w tej sprawie zrobic aby udalo mi sie odzyskac nadplate. Dla uscislenia podam, ze mieszkam w Belgii i wplaty dokonalam z belgijskiego konta.