Aleksandra Cichoń
Specjalista ds. Turystyki Grecos Holiday
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Call Center
CRM
FOCUS
Prowadzenie szkoleń
rekrutacja
Szkolenia pracowników
aktywne słuchanie
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
Szkolenia sprzedażowe
Efektywność Sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Sales Force
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
redagowanie pism urzędowych
MerlinX reservations system
Sporządzanie pism i dokumentów
reklamacje
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Agenta
- kontakt i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz siecią agencyjną,
- kompleksowa posprzedażowa obsługa Klienta w zakresie: bieżącej komunikacji, obsługi istniejących rezerwacji, zarządzania dokumentacją, wsparcia sprzedażowego i posprzedażowego sieci agencyjnej.
- redagowanie pism urzędowych.
- kompleksowa posprzedażowa obsługa Klienta w zakresie: bieżącej komunikacji, obsługi istniejących rezerwacji, zarządzania dokumentacją, wsparcia sprzedażowego i posprzedażowego sieci agencyjnej.
- redagowanie pism urzędowych.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, Agenta
- kontakt i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz siecią agencyjną,
- kompleksowa posprzedażowa obsługa Klienta w zakresie: bieżącej komunikacji, obsługi istniejących rezerwacji, zarządzania dokumentacją, wsparcia sprzedażowego i posprzedażowego sieci agencyjnej
- kompleksowa posprzedażowa obsługa Klienta w zakresie: bieżącej komunikacji, obsługi istniejących rezerwacji, zarządzania dokumentacją, wsparcia sprzedażowego i posprzedażowego sieci agencyjnej
Szkolenia i kursy
Zaawansowane technik sprzedaży produktów bankowych,
sprzedaży ubezpieczeń niekredytowych,
asertywność w kontakcie z klientem,
efektywne zarządzanie czasem w pracy,
ryzyko operacyjne,
polityka obsługi klienta,
ochrona danych osobowych,
aktywne pozyskiwanie klienta,
inteligencja emocjonalna.
sprzedaży ubezpieczeń niekredytowych,
asertywność w kontakcie z klientem,
efektywne zarządzanie czasem w pracy,
ryzyko operacyjne,
polityka obsługi klienta,
ochrona danych osobowych,
aktywne pozyskiwanie klienta,
inteligencja emocjonalna.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
organizacja wyjazdów po Europie, psychologia emocji, kino współczesne, książki: podróżnicze, psychologiczne, pływanie.