Umiejętności
Digital Marketing
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
New Business Development
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Handel
Rosyjski
Zarządzanie Sprzedażą
Sport
Zarządzanie zespołem
negotiations
Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Manager Russia
Landingi.com
- rozwój sprzedaży na terenie Rosji i krajów WNP
- pomoc techniczna klientom rosyjskojęzycznym - negocjowanie warunków współpracy i ustalanie cen na rynkach lokalnych
- realizacja planów sprzedażowych - udział w szkoleniach dla partnerów zagranicznych
- wsparcie merytoryczne przy tworzeniu aplikacji na rynek rosyjski
- realizacja kampanii marketingowo-reklamowych w Rosji
- pomoc techniczna klientom rosyjskojęzycznym - negocjowanie warunków współpracy i ustalanie cen na rynkach lokalnych
- realizacja planów sprzedażowych - udział w szkoleniach dla partnerów zagranicznych
- wsparcie merytoryczne przy tworzeniu aplikacji na rynek rosyjski
- realizacja kampanii marketingowo-reklamowych w Rosji
New business manager/Директор департамента по сотрудничеству с Россией и странами СНГ
- tworzenie sieci sprzedaży w krajach rosyjskojęzycznych
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami zagranicznymi
- prowadzenie analizy i oceny konkurencji
- udział w targach i konferencjach zagranicznych: Выставка „Реклама 2013”, „Неделя Российского Интернета”, „X Международный Маркетинговый Съезд”
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami zagranicznymi
- prowadzenie analizy i oceny konkurencji
- udział w targach i konferencjach zagranicznych: Выставка „Реклама 2013”, „Неделя Российского Интернета”, „X Международный Маркетинговый Съезд”
Manager ds. obsługi klienta, Manager ds. eksportu, Manager ds. sprzedaży
- obsługa klientów sieci RuckZuck, przygotowywanie ofert handlowych i cen specjalnych, ustalanie poziomu rabatów a także współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
- delegowanie obowiązków w Dziale Obsługi Klienta,
- przygotowywanie cenników i warunków dla klientów eksportowych, rozwój sieci za granicą, ustalanie kolekcji klientowskich,
- wprowadzanie towarów dostawców zewnętrznych do sieci RuckZuck, ustalanie warunków współpracy, administrowanie towarami w systemie SAP,
- kontrola obiegu dokumentów,
- zarządzanie towarami na magazynie, nadzorowanie prawidłowej rotacji towaru, składanie zamówień u dostawców
- delegowanie obowiązków w Dziale Obsługi Klienta,
- przygotowywanie cenników i warunków dla klientów eksportowych, rozwój sieci za granicą, ustalanie kolekcji klientowskich,
- wprowadzanie towarów dostawców zewnętrznych do sieci RuckZuck, ustalanie warunków współpracy, administrowanie towarami w systemie SAP,
- kontrola obiegu dokumentów,
- zarządzanie towarami na magazynie, nadzorowanie prawidłowej rotacji towaru, składanie zamówień u dostawców
Specjalista ds.importu
WEGA-A
- stała współpraca z dwoma fabrykami z Wielkiej Brytanii,
- naliczanie stawek celnych, wypełnianie dokumentów celnych w systemie „MIC cust” i przesyłanie do głównego urzędu celnego w Detroit,
- weryfikacja poprawności dokumentów uprawniających do naliczania preferencyjnych stawek celnych,
- prowadzenie konferencji z Kazachstanem w ramach programu SKD
- naliczanie stawek celnych, wypełnianie dokumentów celnych w systemie „MIC cust” i przesyłanie do głównego urzędu celnego w Detroit,
- weryfikacja poprawności dokumentów uprawniających do naliczania preferencyjnych stawek celnych,
- prowadzenie konferencji z Kazachstanem w ramach programu SKD
Szkolenia i kursy
- Negocjacje handlowe
- Komunikacja interpersonalna
- Szkolenie z zakresu obsługi klienta:
„Mój klient”- trening aktywnej współpracy,
„Jak zdobyć zaufanie klienta”,
- Szkolenia sprzedażowe – Techniki sprzedaży, Prospecting
- "Agent celny" - Prestige Europejskie Centrum Kształcenia, kwieceń - czerwiec 2008
- Certifikat „Warsztaty licencyjne CustomerCentric Selling
- Certyfikat „Szkolenie CustomeCentric Selling Workshop”
- Certyfikat „Inicjowanie nowych kontaktów Cold Call”
- Certyfikat „Analiza potrzeb klienta”
- Komunikacja interpersonalna
- Szkolenie z zakresu obsługi klienta:
„Mój klient”- trening aktywnej współpracy,
„Jak zdobyć zaufanie klienta”,
- Szkolenia sprzedażowe – Techniki sprzedaży, Prospecting
- "Agent celny" - Prestige Europejskie Centrum Kształcenia, kwieceń - czerwiec 2008
- Certifikat „Warsztaty licencyjne CustomerCentric Selling
- Certyfikat „Szkolenie CustomeCentric Selling Workshop”
- Certyfikat „Inicjowanie nowych kontaktów Cold Call”
- Certyfikat „Analiza potrzeb klienta”
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
rower, piesze wędrówki
Grupy
AltrientC witamina liposomalna
Ta niesamowita technologia działa dzięki naturalnemu zjawisku, które faktycznie bierze udział w tworzeniu nowego życia. Zjawiskiem tym jest naturalne zachowanie się fosfolipidów, które znajdując się w